» ומה אם כל זה לשווא? «
▼
"נראה לך הגיוני להידבק אליו ככה?" נזפה רייצ'ל. "לגמרי." ענה כריסטיאן, משלב את ידיו על החזה. "אצה יודע שבכנות לא מעניין אותי מה קורה בינך לבין הפריק, לא אכפת לי אם התנשקת, שכבת או אולי כבר אימצתם ילד, אבל תעשה לי טובה אל תדבק אליו ככה למשך יום לימודים שלם, כי בנות באות אחר כך לשאול אותי מה ומי." היא אמרה. אחרי שבע שעות לימוד בו כריסטיאן ישב ליד לואן ואפילו העירו להם מספר פעמים על פטפוטים, רייצ'ל הצליחה לטפוס את כריסטיאן לשיחה בארבע עיניים בחנייה. "מה?" הופתע המקובל לשמוע. "אל תשחק אותה כאילו שאתה לא יודע כמה בנות בשכבה, שלא נדבר על בית הספר, נואשות לצומת לב ממך וברגע שהן ראו שאתה יותר מדי עם הפריק אז הן פנו אליי בשאלות, אתה בכלל יודע כמה זה מעצבן שכל עשר דקות ניגשת אלייך מישהי אחרת עם אותה שאלה?" התלוננה רייצ'ל ללא סוף, לא מרוצה כלל ועצבנית מהיום הלא מוצלח שעבר עלייה. "אז אל תעני, הכל פשוט." משך כריסטיאן בכתפיו. "פשוט?" זלזלה הנרעה. "אתה לא מכיר נשים, כריס. רבתי היום עם איזה שבע בנות שקיללו אותי על זה שאני לא נותנת להם אינפורמציה ועל פי המילים שלהן 'משאירה אותך רק לעצמי', זה נשמע לך הגיוני בכלל?"
"אני מצטער שהן מתנפלות עלייך ככה, אבל מה אני יעשה, לא אדבר איתו?" השיב כריסטיאן בחוסר ידיעה, לא בטוח איך עליו לפעול. "כל כך קשה לשמור את כל המשחקים לאחר כך?" היא הרימה גבה. "אני לא משחק..." הוא גלגל עיניים, מרגיש את העצבים מדגדגים את גופו. "בטוח? דווקא לי נראה שההחלטה להפוך לביסקסואל נובעת מכך שנמאס לך לשחק בבנות והחלטת לעשות את אותו הדבר עם בנים." היא לא הפסיקה לזלזל. "אני מכירה אותך כריסטיאן, למה שבכלל תתעניין בו כל כך, למה שבכלל תרצה קשר אל איזה נער מנודה. שכחת שעד לפני מספר שבועות ישבנו וצחקנו עליו? אתה יודע לשחק אותה מחזר רומנטיקן, זה עבד על כמעט כל בת, אז עכשיו זה עובד גם על בנים?"
"תפסיקי רייצ'ל." דרש כריסטיאן. "לא מפסיקה!" צעקה חברתו. "חשבתי שעברנו את משחקי האהבה, שאני מפסיקה להרגיע בנות שבוכות בגלל שאתה זרקת אותן ושאתה מתחיל להתנהג כמו בן אדם נורמלי, אבל אז נופל איזה לואן אחד ומטריף לך תשכל. סבבה, לא עשיתי מזה סצנה כשאמרת שאתה מבולבל, אבל כשרייאן גילה לי שהתנשקתם הבנתי שמשהו כאן לא נקי." היא אמרה. "אני אוהב אותו." התפרץ כריסטיאן, מביט היישר לתוך עיניי חברתו. "אתה אידיוט." היא ענתה, מתכוונת להיכנס לרכבה ולצאת מהחנייה, אך כריסטיאן תופס את ידה. "אני יודע שבעבר נהנתי מלשחק ברגשות של אנשים, אני יודע שהפריע לך שאני פוגע באנשים בצורה לא אנושית ועדיין גורם להם לאהוב אותי, זה גרם לך להרבה כעס ואני יודע את זה שסבלת לא מעט, אבל לואן הוא לא אותן בנות. הוא שונה ואני אוהב אותו." אמר כריסטיאן. "לואן הוא בדיוק כמו אותן בנות." תיקנה רייצ'ל, מסתכלת עליו במין מבט מאוכזב ומתרחקת ממנו במספר צעדים קטנים. "הוא נראה לך שונה כי הוא הגיע אלייך שבור, אז אתה צריך קודם לתקן אותו ואז לשבור שוב." היא אמרה, בולעת את רוקה בכבדות. "הוא שונה כי לעומת הבנות שהרסת הוא לא יבוא וייתבכיין לי, הוא יבכה לבד. ואולי אני לא אוהבת אותו ולא מתחברת אליו בשום צורה, אבל לא מגיע לאף אחד להיפגע ממך." אמרה רייצ'ל, נכנסת לתוך רכבה ומראה כי אינה מעוניינת לדבר יותר.
כריסטיאן נשאר בחנייה לבד, רק הוא ומחשבות גועשות. כריסטיאן מעולם לא היה פליבוי, אבל בנות התאהבו בו על ימין ועל שמאל. הרבה הצעות חברות התחילו בתקופת בתיכון וכריסטיאן תמיד סירב, רק כי רצה להשקיע בלימודים וכי לא באמת אהב מישהי. הכל הפך למעניין יותר כאשר הוא נתן לעצמו להשתולל. הוא הרשה לעצמו לגעת, לחבק ואפילו לנשק בנות שמצאו חן בעינו, לפעמים הוא גם חשב שהתאהב, אבל טעה כל פעם מחדש ברגע שזה הגיע לדבר האמתי. לאחר שמישהי אמרה לו "אני אוהבת אותך" זה גרם לו להירתע לאחור, מה שפגע בלא מעט בנות. הוא פשוט לא היה מוכן לקחת אחריות או להתחיל קשר רציני עם אף אחת מהם. כל הבעיה הייתה בשלושת המילים שגרמו לו לקחת צעד גדול לאחור ואפילו לנתק כל קשר אפשרי. זה גרם לרייצ'ל להרבה בעיות, כיוון שברוב המקרים היא נקרעה בין חברותיה לחבר הכי טוב שלה. מצד אחד היא הייתה צריכה להרגיע עוד חברה שבכתה שבועות בגלל שכריסטיאן לא רצה אותה ומצד שני היא הייתה צריכה לצאת באותו ערב לבלות עם אותו כריטסיאן כי הוא החבר הכי טוב שלה.
עד לפני כמה חודשים הכל התקדם באותה תבנית: כריסטיאן התחבר אל מישהי שבמקרה הייתה חברה של רייצ'ל, מערכת היחסים שלהם התקדמה עד הרגע בו אותה אחת אמרה את שלושת המילים ואז הגיע הרגע של כריסטיאן לשבור לה את הלב. היא הייתה מתייפחת בכאבים מול רייצ'ל לתקופה מסוימת וכריסטיאן היה ממשיך לחיות כאילו כלום לא קרה. הכל השתבש כאשר הסבלנות של רייצ'ל אזלה והיא רבה עם כריסטיאן. זה היה הריב הראשון שלהם, הריב שהוביל לפיצוץ ענקי ולזה שהם הפסיקו לדבר למשך שבועיים. למזלם היה את רייאן, שידע לקדם את חברותם בזהירות ולהחזירה למצבה הקודם. מאז כריסטיאן הפסיק אם זה, כי לא רצה לאבד בן אדם שהיה חשוב לו יותר מכל הבנות שהיה איתן ביחד - את רייצ'ל.
אבל עכשיו זה אחרת, עכשיו אלו לא בנות נואשות לצומת לב, עכשיו זה לואן, אבל המילים שלה לא נתנו לו נחת, כי גם בהם הייתה אמת. לואן באמת לא הטיפוס הקל ביותר ולפי מה שכריסטיאן הספיק להבין לפריק היה עבר לא פשוט ושהרצון העיקרי של כריסטיאן מההתחלה היה לגרום לו לחייך כמה שיותר. מה שיותר הלחיץ את כריסטיאן זה שלואן לא אמר לו "אני אוהב אותך" עד עכשיו, אז הוא לא ידע האם זה יגרום לו להתרחק ועד כמה רחוק. הוא לא רצה להכאיב ללואן ולא רצה להתרחק ממנו, אבל הפחד לא עזב אותו. הוא פשוט פחד לשבור את הנער העדין ומתוק שפרץ לתוך לבו.
"הכל טוב?" לפתע הופיע לואן ממולו, גורם לו לבהלה. "מה קורה איתך? אתה עומד ככה כבר כמה דקות." צחקק הפריק, תוהה לעצמו מה קרה ועל מה הוא כבר חשב שהוא לא שם לב לזה שהוא עומד במרחק מספר צעדים ממנים כבר כמה דקות. "סתם.." נאנח כריסטיאן, מעיף את כל המחשבות השליליות מראשו. "המבחן הזה הרג אותי." תירץ המקובל. "המבחן? אבל סיימנו אותו לפני כמה שעות טובות, מה נזכרת בזה עכשיו?" שאל לואן בחוסר הבנה. "כן, אני פשוט תיאמתי תשובות עם רייצ'ל ולפי מה שהבנתי כל המבחן שלי טעויות." שיקר כריסטיאן, לא מעוניין לפתח שיחה על הפחדים והחששות שלו. "אבל מה זה משנה כשאתה עכשיו לידי." הוא אמר בחיוך קליל, מחבק את לואן.
~~~~~~~~~~~
ואוו, לא חשבתי שתגיעו ל90 הצבעות בכמה שעות בודדות, ממש אילצתם אותי לכתוב פרק יום לפני הבגרות הפנימית שלי.
אבל הי, סוף סוף כתבתי קצת על העבר של כריסטיאן, ואני ממש אוהבת את רייצ'ל ואני יודעת שאתם אוהבים את לואן, כי מי לא אוהב את הבייביק הקטן הזה.ואגב! אל תשאלו מתי יעלה הפרק הבא כי אני אנחית עליכם אותו בספונטניות ,':)
YOU ARE READING
About US / boyXboy
Fiksi Remajaמה יקרה כאשר מלך השכבה יאלץ לבצע עבודה בהיסטוריה עם הפריק הבודד של בית הספר?