5.

1.1K 34 6
                                    

Když jsem našla svou tašku.Podívala jsem se směrem k oknům naší třídy.,,Velmi vtipné!"Zase a furt musejí mít nějaké poznámky.Doběhla jsem do třídy naštěstí před zvoněním.

Po škole jsem si to namířila domů.Místo,abych jela autobusem,jsem se rozhodla jít pěšky.Pár minut jsem šla se sluchátky v uších,než jsem si uvědomila,že Shawn jde celou tu dobu zamnou.Myslela jsem si,že má jen stejnou cestu,ale když jsem začala kličkovat uličkami,tak mi to došlo.On mě celou tu dobu sledoval.Ohlédla jsem se a začala utíkat.Samozřejmě běžel zamnou.Schovala jsem se za roh,ale bohužel mě našel.,,Co chceš?!"Zavrčela jsem.,,Já jen...jestli si v pohodě,potom jak jsem tě udeřil.",,Myslím,že stejně tě to nezajímá,takže zatím a přestaň mě sledovat!"Odsekla jsem.,,Jak myslíš."Prohrábl si vlasy a odešel.

,,Zlato přišly výsledky z vyšetření.",,Neměli přijít zítra?"Nedokázala nic říct a rozbrečela se.,,Mami,co se děje?Prosím řekni mi to."Nadechla se.,,V nemocnici se vše dozvíš.",,To tam musíme znovu?K tomu doktoru?"Povzdechla jsem si.,,Kéž by."A znovu se rozbrečela.Když jí bylo lépe nasedli jsme do auta a vyrazili.

Šli jsme do druhého patra,kde byly dveře s názvem ,,Onkologie."Zaklepali jsme a vešli.,,Dobrý den.Prosím posaďte se.Jsem doktor Morin a víš Amy proš si tu?"Zavrtěla jsem hlavou a mamka se zase rozbrečela.,,Máš bohužel leukémii Amy.To znamená,že je v tobě málo červených krvinek a spousta bílých.Budeš tady muset zůstat."Nevydržela jsem to a dala se taky do breku.,,A kamarádi?"Sklonila jsem hlavu.,,Ty tě můžou navštívit,ale až budeš mít víc červených krvinek,prozatím ne."Dořekl a my jsme museli odejít.



Why (Shawn Mendes)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat