28.

422 15 0
                                    

Chvilku jsem spala až přišla mamka s Jess.Byl večer,kdy návštěvní hodiny už skončily,ale Jess to mamce povolila,za co jsem jí byla moc vděčná.,,Mami!Jess!"Vykřikla jsem radostí.,,Ahoj Amy."Vrhla se ke mě mamka a dala mi pusu na čelo.Obě si potom sedly vedle mě.

Stále jsem nemohla uvěřit,že mamku ztratím.Co bude beze mě dělat?Nebude mít už nikoho,kdo by ji ráno vítal,když odchází do práce.Bylo mi smutno.,,A jak to bude dál mami s tebou?Doufám,že nic zlého se ti nestane.."Hrnuly se mi slzy po tváři.,,Neboj."Snažila se o úsměv a pohladila mě po vlasech.,,Může být klidně u mě."Namítla Jess.,,To je v pořádku Jessico.Nechci vás obtěžovat,ale můžu vás klidně navštěvovat a vy zas mě."Jess souhlasila.

Potom už byl čas jít spát.Mamka odešla s Jess a já se přikryla přikrývkou.Za pár minut jsem usnula.

SHAWN

Skoro jako každou noc jsem přemýšlel o Amy.Cítil jsem k ní něco,ale nechtěl jsem jí to říct.Chtěl jsem jí udělat radost,a tak mě napadl nápad.Napsal jsem o Amy jednu písničku,která byla z poloviny pravdivá,jelikož jsem nevěděl,jak to ke mě ona cítí.Bylo mi líto,že tak dlouho jsem jí ubližoval.Mohli jsme být možná spolu.

Hned ráno jsem obvolal všechny Amy kamarády i ty moje,spolužáky,učitele jsem vyhledal ve škole a řekl,že se sejdeme v nemocnici v pokoji Amy a já tam zazpívám písničku,ostatní mohou různě tancovat nebo co chtějí.Všem se ten nápad líbil,za co jsem byl rád.

Why (Shawn Mendes)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat