Chtěla jsem si jít už lehnout,když v tom se mi spustila zase krev z nosu.,,Ale ne.Proč zas?"Běžela jsem rychle do ložnice,kde byly kapesníky.Když to konečně ustalo.Šla jsem si převléknout postel a pár minut jsem už ležela zachumlaná v mé posteli.
Ráno,když jsem už byla převlečená.Šla jsem jí to radši říct.,,Radši pojedeme k doktoru Amy ano?",,Dobře."Jen zavolám Kate,aby neměla strach.,,Fajn,ale moc se nezdržuj.Víš jak nerada přicházím pozdě do práce.",,Já vím mami,ale to ty mě chceš vzít k doktoru."Dořekla jsem a vyběhla nahoru po schodech pro mobil.Když jsem ho našla,vytočila jsem číslo Kate.,,Ahoj Amy. Stalo se něco?",,Ne Kate jen,že do školy dorazím o trochu déle.Mamka mě chce vzít k doktoru,jelikož mi začala zase téct krev z nosu.",,Dobře.Zatím.",,Ahoj."Rozloučila jsem se a dala mobil do tašky.Mamka zatím nastartovala auto a já nasedla.
Doktor mi udělal vyšetření a řekl,že zítra by měli být výsledky,takže nám zavolá.,,Tak jo zlato odvezu tě do školy."A dala mi pusu na čelo.,,Dobře."Usmála jsem se na ni.
Když jsem přišla do třídy,byla zrovna přestávka.Samozřejmě,kdo na mě první promluvili byli Shawn,Henry a Ryan.Ignorovala jsem jejich přiblblé narážky a sedla jsem si do lavice.,,Tak co?Jak to dopadlo Amy?"Zeptal se Jamie.,,No výsledky budou asi zítra.",,Aha.",,Kde je vůbec Kate?Jamie.",,Kde jinde než s Danielem."Zasmál se.Když v tom ho smích přešel.,,Amy podívej!"Koukla jsem se kam ukazoval.,,Vy jste fakt kreténi!Dejte mi mou tašku!"Ryan s Henrym drželi mou tašku a chtěli ji vyhodit z okna.Shawn se jen smál.Než jsem k nim doběhla.Pustili ji.,,Ne!Vy asi chcete být zase po škole že!?"Zakřičela jsem na ně,tak aby to neslyšeli učitelé.Vyběhla jsem ze třídy a zamířila si to ven,kde byla moje taška.
ČTEŠ
Why (Shawn Mendes)✔️
أدب الهواةUpozornění! Příběh je z části okopírovaný z filmu: ,, Osmáci nepláčou''.Neptejte se mě proč, jelikož já sama nevím,jak mne mohlo napadnout něco takového.😔 Příběh o jedné dívce jménem Amy ,nemá moc lehký život a navíc ji šikanuje jeden kluk,který má...