22.

454 15 0
                                    

Konečně jsem uviděla Paříž.Sice jsem za to byla ráda,ale otázka,kterou jsem si pokládala skoro furt,při pomyšlení na ni se mi chtělo brečet.,,Kde jenom moji mamku najdeme,Shawne?"Pohlédla jsem mu do jeho hnědých očí,které bedlivě sledovaly cestu.,,Můžeme zkusit památky,jestli tam nebude nějaký vzkaz.Problém,ale je,když žádný nenajdeme,protože každý dělá únos jinak...",,Tak asi nejdříve Eiffelovu věž?"Přikývl a dal ji do navigace.Konečně jsme byli u věže,byla skutečně nádherná.Začali jsme hledat u věže až jsem narazila na proužek papíru.,,Ale ne!Podívej se!"Podala jsem mu ho.,,Musíme k Vítěznému oblouku,kde na nás někdo bude čekat.",,Tak půjdeme do auta,Amy.Snad ji,co nejdříve najdeme".Nastoupili jsem a vydali se na cestu.

Dojeli jsme k němu,ale nikdo tam nebyl.Najednou nám někdo zavázal oči a uspal.Probudila jsem se na tvrdé zemi.Když jsem se rozhlédla,nedokázala jsem vůbec promluvit.V místnosti byli dvě klece ve kterých byla mamka a Shawn,kteří pořád spali.Uprostřed stál nějaký divný chlápek a kolem něho bylo pár silných mužů.Jeden z nich byl ten,který mě pronásledoval ten večer,co mi Shawn napsal.,,Konečně tě tady rád vidím!"Usmál se ten prostřední,zřejmě to byl jejich šéf.,,Nevím,kdo jste a proč držíte moji mamku a Shawna?"Popošel blíž.,,Mé jméno je Jack mám pro tebe nabídku.Máš dvě možnosti.První je,že budeš tady se mnou,ovšem co bude dál ti řeknu pokud přijmeš.Poté je oba propustím nebo tě vrátíme zpátky na místo,kde jsme tě unesli a je zabijeme.Máš na to pár minut."Stále jsem seděla na zemi a nevěděla,co dál.Můj život,jakoby se propadal hluboko po zem.Měla jsem sevřený žaludek a necítila jsem se dobře.

Why (Shawn Mendes)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat