Chvilku jsem ležela a civěla do zdi,nechtěla jsem nikoho opustit,ale nedalo se tomu zabránit.Bylo mi teskno,obrátila jsem se směrem ke dveřím,které se začali pomalu otevírat.,,Amy?"Ozvalo se tichým hlasem.,,Jess!"Křikla jsem a sedla na postel,pokynula jsem,aby si taky sedla.,,Už to asi víš,že?"Smutně jsem přikývla a začali mi téct po tváři slzy.,,Nebreč Amy."Pousmála se a natáhla ruce.Objala jsem ji.
Najednou někdo vstoupil do dveří.Zvedla jsem hlavu,abych se podívala,kdo to je.,,Shawne?"Jess se otočila.,,Tak já už radši půjdu,můžeme si popovídat večer."Dořekla a zvedla se.,,Dobře Jess,zatím ahoj.",,Ahoj."Odešla.Shawn mezitím ke mě přišel.,,Co tu děláš?"Zeptala jsem se ho s překvapeným výrazem.Posadil se na mou postel a podíval se na mě.,,Já,slyšel jsem od tvých kamarádů,že krásně zpíváš."Usmál se.,,No.To si nemyslím..."Prohrábla jsem si vlasy a otočila hlavu k oknu.,,Uvidíme,mám tu sebou kytaru,jelikož na ni hraji celkem už dlouho,akorát to nikdo moc neví.",,Aha,tak dobře."Otočila jsem se zpátky na něj a znejistila,protože jsem se hodně styděla.
Shawn mezitím došel za dveře pro svou kytaru.Když se vrátil,sedl si znovu na postel a chvilku drnkal do strun,aby ji naladil.,,Hotovo,můžeme?Jestli si nejsi jistá,můžeš zpívat později.Záleží na tobě."Přikývla jsem.Shawn začal a já chvilku poslouchala,jak umí nádherně zpívat.Byla jsem z toho dost překvapená,ale přidala jsem se k němu.Hleděli jsme si do očí.Zapomněla jsem,co se kolem mě děje i to ostatní,vnímala jsem jen jeho.Nechtěla jsem si to přiznat už dlouho let,ale fakt ho mám ráda,bála jsem se mu to říct i za to,jak mě šikanoval s jeho kamarády,bylo mi to jedno,ale je příliš pozdě.Mám už jen jeden den a to je málo.
,,Díky Shawne,zlepšil si mi ohromně náladu."Usmála jsem se na něho.Zřejmě měl radost.Chvilku jsme si ještě povídali,ale potom už musel jít.
ČTEŠ
Why (Shawn Mendes)✔️
FanficUpozornění! Příběh je z části okopírovaný z filmu: ,, Osmáci nepláčou''.Neptejte se mě proč, jelikož já sama nevím,jak mne mohlo napadnout něco takového.😔 Příběh o jedné dívce jménem Amy ,nemá moc lehký život a navíc ji šikanuje jeden kluk,který má...