10.

1K 25 0
                                    

Začala hodina.,,Achjo kéž by už byl zítřek.Dnes se mi moc nechce učit."Prohodila smutně Kate.,,Mě též."Přitakala jsem.,,Hele a proč se na tebe Shawn pořád dívá?Máš s ním snad něco?",,Co?Ne Kate jen se stalo něco včera v noci,ale to ti řeknu až skončí škola."Přikývla.Sice jsem si řekla,že už to nebudu řešit,ale celé hodiny jsem přemýšlela,proč to Shawn udělal a jaký k tomu měl důvod.Bylo po škole.

,,Konečně!"Zaradovala se Kate a běžela domů si chystat věci.Já a Jamie jsme vše nechávali na poslední chvíli.,,Tak zatím Amy.Mám ještě tu hodinu fotbalu."Dořekl a odešel,přitom na mě mával.Vytáhla jsem si, z kapsy u mikiny,tátovo staré album a prohlížela si ho,tak že jsem nedávala pozor a vrazila do Ryana.Upadlo mi.Když jsem se pro to skláněla na zem.Vrazili jsme do sebe Shawnem,jistě mi to chtěl podat.Já jsem,ale album rychle zvedla a dala ho zpět do kapsy.Mezitím měl Ryan dost sprosté narážky,které jsem ignorovala.A radši se rozeběhla směrem domů.Shawn byl zamnou,ale neviděla jsem ho,jak jsem utíkala.

Odemkla jsem dveře a než jsem je stačila zavřít byl doma i Shawn,,Shawne?Co tu děláš?.,Chtěl jsem se jen omluvit za ten včerejšek,který ti nemohu zatím vysvětlit.Pouze jsem ti chtěl dát toto."Nastavila jsem ruku a Shawn mi podal náhrdelník s javorovým listem.,,Moc děkuji Shawne,ale stejně tomu nerozumím.Celou dobu mě šikanuješ i ti tvoji kumpáni a teď to chceš napravit nebo co?",,Ne je to ho víc,ale to ti povím až později.Dnes na to není vhodná doba."Dořekl a odešel,aniž bych stačila mu něco říct.,,Proč musí být tak tajemný?"Pomyslela jsem si a šla jsem si zabalit věci na zítřek a poté do koupelny.Když jsem měla vše,co jsem chtěla.Jsem si lehla do postele a spala.

Why (Shawn Mendes)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat