8.

1K 26 0
                                    

Otočila jsem se směrem ke vchodu do školy.Chvilku jsem tam stála,pak jsem sebrala odvahu.A zamířila si to do třídy.Zaklepala jsem.,,Dále."Ozval se pan učitel Roy.Pomalu jsem otevřela dveře a nakoukla dovnitř.,,Amy už si zdravá?"Přikývla jsem a rozhlížela se po třídě.Všichni se koukali na mě,někdo i s pusou dokořán.Sedla jsem si do své lavice a zrovna začalo zvonit.Ryan využil příležitosti a kšiltovku,kterou jsem měla na hlavě mi sundal.A ano celá třída se zase dívala na mě.Ryan strnul.Vstala jsem a vyrvala mu ji z ruky a nasadila si jí zpět.Kate začala tleskat a k ní se přidal Jamie,později celá třída.Usmála jsem se.

Když jsme odcházeli ze školy.Navrhla jsem jim jestli ke mě nepřijdou.Souhlasili.,,Ale ne!Můj náhrdelník!"Rozhlížela jsem se po zemi.,,Uvidíš,že se najde Amy."Uklidňovala mě Kate.,,Mám ho od táty.Ten ve tvaru javorového listu.",,Vím,který myslíš.Tak půjdeme ano?Najdeme ho zítra a nebo někdo jiný a dá ho ředitelovi.",,Dobře."

Došli jsme ke mě domů.,,Tvoje mamka tu ještě není?"Zeptal se Jamie a rozhlížel se.,,Ne dnes se vrátí pozdě.Má nějaké jednání.",,Aha."Dodal.Vyšli jsme nahoru po schodech.A do mého pokoje.

,,No vypadá to tu pořád stejně."Usmál se Jamie.,,Jak dlouho jsme tu nebyli?Mám dojem,že měsíc a něco.",,To nevím,ale přes měsíc určitě."Sedla jsem si na postel.Pár hodin jsme si povídali,ale to nebylo důležité.Když byli na odchodu,přišla mamka.,,Ahoj mami!"Seběhla jsem domů a vrhla se na ní tak,že málem neudržela rovnováhu.,,No tak Amy nebuď jak urvaná ze řetězu.",,To už tě nemůžu ani pozdravit?",,Jasně,že můžeš."A objala mě.,,Tak nashledanou a zatím Amy.",,Ahoj Kate a Jamie."Zamávala jsem jim.

,,Půjdu už asi spát mami,tak dobrou!",,Dobrou zlato."Vyběhla jsem schody a zamířila rovnou do koupelny.Když jsem měla vše hotové a byla převlečená do pyžama,šla jsem spát.

Why (Shawn Mendes)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat