,,Tak?"Zeptal se s tázavým pohledem.Vstala jsem a přikývla.,,Dobrá volba!"Zasmál se škodolibě.Mamku i Shawna odvezli zpátky k nám domů do Arles.Jack mě odvedl do pokoje.,,Zítra ráno tě někdo navštíví a dodá ti instrukce."Zabouchl za sebou dveře.Prohlížela jsem si místnost,kde byla postel,židle,stůl a pár dalších věcí.Lehla jsem si na postel a slza po slze začala stékat po mé tváři až na polštář.Po chvilce jsem usnula.
SHAWN
Vzbudil jsem se a ohlédl se.Jakmile jsem spatřil Amy mamku Regan,zazmatkoval jsem.V tu chvíli mi nic nedocházelo.,,Jak jsem se sem dostal?",,Kde je Amy?"Řekla roztřeseným hlasem Regan.,,Omlouvám se,ale ani já to nevím."Z jejich očí jsem spatřil,že se ji do očí derou slzy.Netrvalo dlouho a byl z nich vodopád.,,Nebojte se,já ji najdu."Podívala se na mě a pohladila mě po tváři.,,Děkuji."Usmál jsem se a vydal se na cestu.Ještě,že měla Amy u sebe mobil,jinak bych těžko věděl,kde je.Musel jsem zase přespat v tom hotelu,kde jsme byli s Amy.
AMY
,,Vstávat!Hej ospalče!"Cloumal někdo se mnou.Protáhla jsem se a promnula si oči.Po chvilce jsem uviděla holku asi tak v mém věku.Měla i hnědé vlasy,akorát světlé.Tvářila se,ne moc nadšeně.,,Kdo jsi?"Zívla jsem.,,Já jsem Nora a teď pojď na snídani.",,Já Amy."Představila jsem se.,,Já vím."Usmála se.Ke snídani byl chleba s máslem a medem.Rychle jsem to snědla,protože jsem měla velký hlad.,,No a teď ti povím proč tu jsi nebo to už víš?",,Chcete peníze?"Přikývla.,,To taky,ale já nejsem taková.Chci,aby si odsud rychle zmizla,jinak pokud jim je nedáš zabijí tě,stejně jako ostatní.Chtějí jen prachy.O nic jiného jim nejde."Šeptala.,,Aha,jak to mám chápat,že mi chceš pomoc?",,Ano."
ČTEŠ
Why (Shawn Mendes)✔️
FanfictionUpozornění! Příběh je z části okopírovaný z filmu: ,, Osmáci nepláčou''.Neptejte se mě proč, jelikož já sama nevím,jak mne mohlo napadnout něco takového.😔 Příběh o jedné dívce jménem Amy ,nemá moc lehký život a navíc ji šikanuje jeden kluk,který má...