14.

722 19 0
                                    

,,Odnesu tě na zádech.Ber to jako odměnu zato,že si vyhrála.",,Fajn."A vyhoupla se na něho.Cestou jsem občas narazila do pár větví,protože byl Shawn hodně vysoký.,,Dávej pozor."Zasmála jsem se,když se blížila další větev.,,Neboj."Usmál se a podíval se na mě,pak se koukal zpět na cestu a abych řekla pravdu trochu se mi Shawn líbil..no tak dobře,hodně.

Když jsme dorazili do chaty.Seskočila jsem ze zad Shawna a rozeběhla se ke Kate.,,Díky Shawne."Otočila jsem se.,,Skvělá práce!Jsem moc ráda,že se jí nic nestalo.Je mi,ale líto,že tu nemůže zůstat dlouho."Řekla učitelka.,,Cože!?"Divil se Shawn.,,A proč tady nemůže zůstat?"Zeptal se Jamie.,,Její mamka mi volala,že pro ni přijede dnes a odveze si jí zítra.Musí na kontrolu.",,Achjo.To je tak nespravedlivé!"Zesmutněla Kate.,,To ano,ale nedá se nic dělat."Dořekla učitelka a odešla do chaty.

Po pár hodinách přijela mamka.,,Ahoj Amy!"Zamávala mi a zavřela dveře od auta.,,Čau mami."Objala jsem jí.,,Vážně musím jet zítra domů?",,Bohužel ano Amy."Dořekla a dala mi pusu na čelo.,,Do té doby musíš zůstat v posteli aspoň na pár hodin."Dodala.Vrátila jsem se tedy zpátky do pokoje a lehla si do postele.Jamie a Kate seděli na mé posteli a se staroslivými obličeji mě pozorovali.,,To bude dobré."Ujišťovala jsem je,když jsem je viděla,jak se dívají.Za pár minut se na mě šla podívat mamka.,,Teď ji nechte na chvilku odpočinout."Řekla a pohladila mě po vlasech.Jamie přikývl a spolu s Kate odešli.

Why (Shawn Mendes)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat