25.

410 15 0
                                    

Jeli jsme směrem k mému domu.Jack a jeho kumpáni byli nám stále v dohledu.Náhle se znovu ozval výstřel,který nám propíchl zadní pneumatiku,ze které začal utíkat vzduch a my dostali smyk.,,Co teď?"Podívala jsem se s vystrašeným výrazem na Shawna.,,Rychle z auta!"Zakřičel a vystoupili jsme až jsem málem zakopla.Chytili jsme se za ruce a začali utíkat.Vystřely z pistolí nepřestávaly,a tak jsme vběhli do úzké uličky,na jejím konci jsme se vydali směrem k nedalekému parkovišti.Schovali jsme se za roh nějakého domu a chvilku čekali,jestli nás ještě pronásledují.

,,Shawne."Podíval se na mě.,,Je mi to moc líto,že si tohle musel všechno podstoupit,kvůli mě.",,To je v pohodě Amy,udělal jsem to rád.Vlastně..."Než to dořekl,objala jsem ho.Najednou jsem cítila zvláštní pocit,ale ne.Nemohu s ním chodit.Odtrhla jsem se mu z objetí a vzápětí se mi podlomily nohy a já spala na zem.Nic jsem nevnímala.

SHAWN

,,Am?Amy!?Cloumal jsem s ní,ale nereagovala.Vzal jsem ji na záda a koukl se,zda je vzduch čistý.Potom jsem zavolal taxi,když přijel,položil jsem Amy opatrně na zadní sedačku a přisedl si k ní.Dojeli jsme k jejímu domu,kde už na nás čekala Regan.,,Konečně jste tu!"Zaradovala se,ale když se podívala na Amy,úsměv jí zmizel.,,Co se stalo!?"Podívala se na mě.,,Najednou upadla a od té doby je takhle."Musíme rychle zpátky do našeho bývalého domu!Tady už to není pro ni bezpečné!Zarezervovala jsem nám i tobě lístky zpátky.Musíme ji potom,hned co přijedeme odvézt do nemocnice,aby se na ni podívali."Přikývl jsem.

Why (Shawn Mendes)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat