,,Tak jsme tady!"Zvolala Kate a držela v ruce malý dárek.,,Ahoj!Moc jste mi chyběli."Natáhla jsem k nim obě ruce,aby mě mohli obejmout.,,Máme pro tebe překvapení!"Usmála se Kate.,,A ostatní?"Zeptala jsem se.,,Ti přijdou zase v jiný den,ale každý den za tebou bude někdo chodit."Odpověděl jí na otázku Jamie.,,Budeš jak v muzeu nějaký slavný obraz.",,Ale no tak Kate!"Zasmáli jsme se.
A skutečně tomu tak bylo.Každý den mě chodili navštěvovat 4 žáci nebo učitelé dokonce i Ryan s Henrym přišli,ale jen Shawn se neukázal.,,Ty Shawne za ní nepůjdeš?Dnes je poslední den,kdy za ní můžeš přijít."Zeptala se Kate.,,Já ...mám toho moc."Dořekl a odešel.
,,Ahoj Amy!Jamie dnes nepřijde má horečku.A Shawn se tu neukáže,prý nemůže,tak nevím."Objala mě se slzami v očích.,,Slib mi,že mě neopustíš ani Jamieho."Odtáhla se,aby si utřela slzy,které ji stékaly po tváři.,,Neboj.Zatím neumírám."Snažila jsem se jí povzbudit,ale ona brečela.Po pár minutách už musela jít dodělat referát do češtiny.,,Tak se měj.",,ty taky Kate."
Hned ráno zamnou přišel opět doktor.,,Mám pro tebe dobrou zprávu.Můžeš jít dnes do školy,ale musíš se šetřit,jinak by se ti to mohlo vrátit!"Než stačil ještě cokoliv říct,vyskočila jsem z postele a objala ho.,,Tak co Amy půjdeme ti vybrat nějakou pěknou paruku ano?",,No..Dobře."Když jsme ji konečně vybrali.Mohli jsme jet domů.Ještě než mamka nastartovala jsem se rozloučila s Jessicou a nasedla do auta.Vyrazili jsme.
Doma jsem si připravila do školy a zkoušela si nasadit paruku.,,Ach strašně mě svědí."Naštvala jsem se a nechala toho.Popadla jsem tašku a vzala si na sebe kšiltovku.,,Vypadám mami jak kluk.Budou se mi určitě smát!",,Neboj to zvládneš."Řekla a dala mi pusu na tvář.,,Tak ahoj."Zamávala jsem jí.
ČTEŠ
Why (Shawn Mendes)✔️
FanfictionUpozornění! Příběh je z části okopírovaný z filmu: ,, Osmáci nepláčou''.Neptejte se mě proč, jelikož já sama nevím,jak mne mohlo napadnout něco takového.😔 Příběh o jedné dívce jménem Amy ,nemá moc lehký život a navíc ji šikanuje jeden kluk,který má...