26.

396 16 4
                                    

AMY

Probudila jsem se v nemocnici,kde jsem ležela v bílém pyžamu.Vedle mě bylo pár pramínků z mých vlasů.Nechápala jsem to.Sedla jsem si na postel a rozhlížela se po pokoji,ale po chvilce mě rozbolela hlava,a já si znovu lehla.Najednou jsem uslyšela pláč,který jsem hned poznala,mamka,ale nechápala jsem stále,co se děje.Pár minut zřejmě ještě konzultovala něco s doktorem a pak vešli do pokoje,kde jsem ležela.První byl Dr.Morin,poté mamka a uviděla jsem i Shawna,Kate a Jamie,ale ti se taky moc spokojeně netvářili,začala jsem se bát.,,Amy."Řekla mamka s roztřeseným hlasem,který neznamenal dobrou zprávu,spíš naopak.,,Co se děje?"Zeptala jsem se.,,Vrátila se ti bohužel Amy,leukémie a já už ji nemůžu nijak zastavit,nedokážu tě vyléčit."Odpověděl smutně Dr.Morin.Chtělo se mi brečet,nezmohla jsem se na jediné slovo.Shawn,Kate a Jamie sklopili hlavy a do očí se jim drali slzy.

Na takovouhle zprávu nikdo není dost psychicky připravený.Je to jako,kdyby se vám život rozplynul přímo před očima a vy s tím nemůžete nic udělat.Kamarády,mamku,školu a ostatní mám opustit jen kvůli rakovině,život je nespravedlivý.

,,Mami."Přistoupila a já jsem jí objala i ostatní kromě doktora se přidali.,,Je mi to moc líto Amy."Zašeptala mi mamka do ucha.,,Teď ji necháme chvilku prospat,musí být potom všem unavená."Řekl Dr.Morin a ostatní přikývli a odešli.

Why (Shawn Mendes)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat