13.

741 24 2
                                    

Myslela jsem si,že tady zůstanu hodně dlouho.Naštěstí šel zrovna kolem Shawn.Sice jsem nechtěla,aby mě zachránil,ale co jiného jsem mohla dělat?,,Shawn."Vydala jsem ze sebe tichým hláskem.Otáčel se,ale neviděl mě.Zavolala jsem na něj ještě jednou.Konečně mě uviděl.Kývl na mě,že mi jde pomoct,když kolem prošli dva spolužáci a ptali se Shawna jestli mě neviděli.Zakroutil hlavou,že ne.,,Třeba už se vrátila k chatě."Odpověděl.,,Jdeme se tam kouknout."Shawn přikývl.

Když odešli vydal se Shawn mi pomoc.Vylezl na strom až ke mě.Říkal mi postupně kam mám dávat nohy a já se pořád třásla.Zamotala se mi hlava,že jsem málem spadla,nebýt Shawna,který mě chytil,asi by to dopadlo špatně.

Potom,co jsme slezli ze stromu.Si sedl Shawn na kmen,který ležel vedle stromu na který jsem vylezla.Přisedla jsem si k němu.Usmál se,ale pak zvážněl.,,Dík,že si mi pomohl.",,Nemáš za co....Já chtěl jsem ti ještě říct,proč jsem za tebou nepřišel do té nemocnice.",,Povídej."Upřela jsem na něho oči.,,Moje setra taky měla rakovinu.Chodil jsem za ní každý den a byl tam s ní,co to jen šlo.Pak jsem jednou přišel a uviděl,že je konec....umřela."Začali mu téct slzy.Vůbec jsem nikdy Shawna brečet neviděla a i když to byl debil,bylo mi ho líto.Opřela jsem se o něj a dala svou ruku na tu jeho.,,Shawne to je mi líto.",,Nemusí není to tvoje chyba.Další věc ti povím později."Vstala jsem a přikývla.

Why (Shawn Mendes)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat