Ggukkie: Hey Y/N-ie.
Je brengt je wenkbrauwen omhoog als je een vibratie hoort op je nachtkastje. Je laat je huiswerk voor wat het is en reikt naar je telefoon.
Jij: Hey ggukkie.
Ggukkie: Wat ben je aan het doen?
Jij: Huiswerk, hoezo?
Ggukkie: Kijk eens naar buiten.
Jij: O God
Ggukkie: Doe het nou maar :)
Met een zucht laat je je telefoon op het bed vallen. Zachte stapjes zet je naar het raam toe. Zoals je gewend bent vind je verrassingen maar niets, maar je probeert te bedenken dat Jeongguk dit allemaal voor jou doet.
Als je uit je raam naar buiten kijkt zie je Jeongguk op je oprit staan.
Zijn gezicht is niet goed te zien, maar je weet dat dat hem is. Hij zwaait naar je toe als hij ziet dat je er staat.
Je snelt de trap af naar beneden, trekt je schoenen en jas aan en stapt naar buiten. Daar staat Jeongguk met zijn fiets in zijn hand. Je loopt naar hem toe.
'Sluit je ogen Y/N-ie.'
Je voelt al snel dat er een doek op je ogen wordt gelegd voordat je iets kan doen.
'Gguk wat is dit?' Een zachte giechel hoor je van hem vandaan komen.
'Je moet me vertrouwen.' Hij pakt je vast bij je middel en tilt je een stukje omhoog. Een klein gilletje verlaat je mond. Dan voel je dat Jeongguk je achterop de fiets heeft gezet.
'Hoe me goed vast.' Als je merkt dat Joengguk op zadel zit, klaar om te fietsen, wikkel je je armen om Jeongguk's middel heen.
Je hoofd rust je op zijn rug.
Jeon Jeongguk wat ben jij van plan?