,,Ahoj, mami.'' Pozdravil jsem mamku, která seděla v kuchyni a na něčem pracovala.
,,Dneska se mi udělalo ve škole špatně. Byl jsem tam na začátku první hodiny, ale zbytek dne jsem strávil na záchodě.''
,,Už je ti dobře? Nemám tě vzít ke strýcovi?'' Můj strýc je doktor. Ten nejhorší doktor, jakého jsem, kdy potkal.
,,Ne, už je to dobré, půjdu si lehnout, dobrou noc.''
,,Dobrou noc.'' To bychom měli.
Po zbytek večera jsem musel přemýšlet o dnešním dění.
,,Kelly!'' Zakřičela na mě mamka.
,,Ano?'' Přišel jsem se do kuchyně.
,,Venku na tebe čeká Jerry, rád by s tebou mluvil.''
,,Díky, jdu za ním.''
,,Čau.'' Vyšel jsem z domu. Stál několik metrů od vchodových dveří a po obličeji mu hrál smutný výraz.
,,Nechceš mi něco vysvětlit?'' Přivřel podezíravě oči.
,,Co konkrétně máš na mysli? Dneska se toho stalo docela dost.''
,,Co takhle všechno?''
,,Nejdeme ke mně?'' Ukázal jsem na náš dům.
Hned, co jsme zavřeli dveře mého pokoje, spustil.
,,Vysvětluj, já poslouchám.'' Posadil se na mou postel, zatímco jsem stál u dveří. Nevěděl jsem, jestli mu to můžu říct. Poslední tři měsíce jsem se nikomu s ničím nesvěřil. Nevěděl jsem, jestli mu věřím natolik.
,,Ráno jsem na tebe vyletěl, protože jsem žárlil na tebe a Ginnu. Promiň, nemyslel jsem to tak.''
,,A to s tím novým klukem?''
,,Ehm, sedl jsem si s ním, protože jsi seděl s Ginnou a nezbylo volné místo.''
,,Ne, já myslím to, jak jste spolu přišli pozdě do hodiny.''
,,To jsi neviděl, jak jsi mě zřídil? Někdo mi musel pomoct.''
,,K tomu, promiň, moc jsem se neovládl. A proč jsi potom tak vyletěl, když Steve řekl, že jste spolu...ehm...spali?''
,,Protože to není pravda a nenechám se urážet takovým kreténem jako je Steve!'' Zamračil jsem se.
,,Víš, ono se pak řešilo, že...já nevím, jestli ti to mám říkat.'' Podrbal se na zátylku.
,,Dělej, už jsi to načal.''
,,Kluci mluvili o tom, že jsi asi vážně teplej, když tě to tak rozhodilo. Protože kdybys nebyl, tak bys jim normálně řekl, ať jdou do háje. A pak když za tebou ten kluk šel...no, vážně to tak vypadalo. No a teď po celé škole koluje, že to spolu pravidelně děláte na záchodech.'' Vysvětlil mi to a mě málem pukla hlava.
,,Co budu dělat?! Do háje! To je na nic! To je tak moc na nic!''
,,Proč tak blázníš?''
,,Rodiče mě pošlou do nápravného zařízení, jestli se to dozví!'' Šílel jsem.
,,Stene, a jsi teplej?'' Hleděl mi s obavou do očí. Pár vteřin jsme jenom tiše seděli a hleděli si do očí. Nevěděl jsem, jestli mu to můžu říct. Naposledy, co jsem to někomu řekl, to dopadlo katastrofálně.
,,Jak si o mě můžeš něco takovýho myslet? Znáš můj názor na to a moji rodiče jsou silní věřící.''
,,Dobře, ale kdybys byl, tak by se mezi námi nic nezměnilo, to víš, že?''
,,Kdybys ty byl, taky by se mezi námi nic nezměnilo.'' Snažil jsem se ho ujistit o své heterosexualitě.
,,Takže jsme zase v klidu?''
,,Jsme.'' Přikývl jsem.
,,Tak já už půjdu, mám na tebe zítra ráno počkat?'' Zvedl se z postele.
,,Ne, nečekej, zítra si asi trochu přispím. Uvidíme se ve škole.'' Ráno se musím stavit u Shana.
ČTEŠ
Dej mi svou duši [LGBT+]
Novela JuvenilJe těžké být normálním teenagerem, natož homosexuálním teenagerem s křesťansky založenými rodiči, opovrhujícími touto komunitou, a bolestivou minulostí.