Ditet kalonin pa u ndjere e shoqeria mes Aides dhe Erionit po ecte shume mire. Ne shkolle kalonin kohen bashke, e here here dilnin per kafe dhe me Vjollcen. E ajo largohej disa minuta me pretekstin se po e kerkonin ne tel, vetem per ti lene vetem.
-Do dalim sot te ecim pak? Te shetitemi?-e pyeti ai Aiden.
-Nuk mundem Erion ,keto dite kemi dalur shpesh dhe prinderit kane filluar te dyshojne.
-Prinder I thenshin-nderhyri Vjollca por e mbylli gojen shpejte kur e pa se Aida ia kishte hapur syte.
-Pse ashtu Vjollca? Cfare kane prinderit e saj?-pyeti Erioni kurioz.
-Asgje vella, por ja. Keshtu pra. Se lene te del shpesh e shkreta.-genjeu aty per aty. dolen ne oborrin e shkolles dhe bene te largohen kur nje makine, marka me e re, u ndal para kembeve te saj.
-Aida, eja shpejt ne shtepi. Mami yt te pret-foli Fatoni pa pritur pergjigjen e saj dhe ia hapi deren e makines.
-Pse ? ka ndodh ndonje gje ? me thuaj shpejt cfare ka ndodhur?-pyeti ajo mese e shqetesuar.
-Asgje jo, mos u merakos. Keshtu me tha zonja Sara ,te te mar nga shkolla shpejt.-dhe hypi ne makine per te shkuar ne shtepi.
-Shihemi neser Vjollca. Sepse asgje spo kuptoj-dhe makina fluturoi duke I lene te habitur Vjollcen dhe Erionin.
-Cfare ndodhi ketu? Kush eshte ky? Asgje skuptova une.-pyeti ai konfuz.
-Avash, prit iher sa shume pytje ben dhe ti. Prit se as une asgje skuptova. Me vone do flas me te dhe do me tregoje.-foli Vjollca akoma e habitur nga sjellja e atij djaloshit.
**********************
-Mama cfare ka ndodhur? Pse e dergove Fatonin te me mer nga shkolla?-pyeti Aida e shqetesuar. Akoma asgje spo kuptonte. As Fatoni asgje si kishte thene.
-Bushter. Na more fytyren moj-dhe e goditi disa here. Ne fytyre, ne trup. Derisa e la gati se pa ndjenja.
-Cfare...cfare ka ndodhur...mama?-pyeti me forcat e fundit.
-Te kane pare lagjja neper lokale e rrugeve duke u shetitur me nje cun tjeter. Na more fytyren moj, do te vras me keto duar. –serish nje tjeter goditje ne fytyren e saj dhe ajo ra pa ndjenja.
-Mamaaaaaaaaa. Mjaft te lutem-kaq arriti te peshperiste ajo dhe forcat iu shterruan. Sara u largua pa u shqetesuar aspak, mori canten dhe doli. Telefoni I Aides binte papushim, e ajo ishte pa ndjenja. Skishte force as te zgjatej e ta merte ate telefon te modeleve te vjetra. Me nje dore, arriti ta shypte butonin e gjelbert dhe pa pritur te fliste personi nga ana tjeter, foli ajo e para.
-Ndi...ndihme..me ndihmoni.-kaq tha dhe ndjenjat I humbi.
********************
-Bir, pse je fiksuar aq shume me ate vajze? Me beso, nuk eshte per ty. Nuk e di pse, por sme pelqen ajo vajze aspak.-po I thoshte Fatonit nena e tij Lejla.
-Mama, ajo femer do behet e imja dhe pike. Me pelqen shume ajo mama, mos ma prish qejfin.
-Bir, nena ta do te miren. Ajo goce, familja e saj duan vetem leket e tua. Nuk eshte se te duan ty .jane familje varfanjakesh, si do futen ne rrethin tone?-mundohej ta bindte te birin te hiqte dore.
-Sme intereson aspak mama. Ti duhet tme perkrahesh qe ajo fejese te behet sa me shpejte. Sa me shpejt mama, te lutem.-qeshi dhe e perqafoi te emen kur ajo pranoi ti ndihmonte.
-Ne rregull bir, do bej cmos qe ju te dy te bashkoheni. Edhe pse sme pelqen ajo vajze per ty, do te ndihmoj bir.-dhe shkuan ne kuzhine per te ngrene.
*****************
-Aidaaaaaaa-bertiti Vjollca kur e pa miken e saj ne ate gjendje. E rrahur, pa ndjenja, e fytyra e perlyer me gjak. E Erioni I shkrete qe spo kuptonte gje, kishte mbetur si I ngrire. Spo levizste aspak,spo kuptonte asgje.
-Ta therrasim ndihmen e shpejte. Menjehere.-dhe mori telefonin ta lajmeronte por Vjollca nuk e la.
-Jo jo, sben ndihmen e shpejte. As policine.-nderhyri ajo se e dinte hallin e Aides.
-E pse? Shiko si eshte katandisur.
-Bej si te them une. Mere ne krahe Aiden e dergoje ne shtepine tende. Shpejte, te largohemi qe ketu. Me vone te shpjegoj cdo gje.-dhe Erioni ashtu beri. Ne dalje te shtepise takuan Elen e cila kur e pa te motren ne ate gjendje, qau me denese.
-Qetesohu tani, cdo gje do shkoje mire. Mos u merakos.-e ngushelloi Vjollca.
-Vetem mos harro ato qe ti thash, mire. Mos I harro fjalet e mia-I peshperiti asaj ne vesh e Ela pohoi me koke. U futen ne makine, dhe shkuan ne shtepine e Erionit.
-Kush ia ka bere kete valle? Pse? Pse e kane katandisur vajzen keshtu?-e pyeti Erioni Vjollcen. E dinte se ajo di gjithcka.
-Me vone te tregoj Erion. Tani me rendesi eshte shendeti I saj, ajo te behet mire.-dhe vazhdonte tia ledhatonte floket Aides.
-Moj, ai cuni qe erdhi te shkolla me makine kush eshte? Vellau I saj? Ai mos e ka bere kete?
-Jo jo, Aida ska vella. Vetem nje moter. Po mjaft njehere, me vone do flasim.-bertiti paksa ajo. Tani me rendesi ishte Aida.
-Fol kush ia beri kete Vjollce? Fol ose shkova direkt e ne polici.-e aty Vjollca u ndje e obliguar ti tregonte.
-Prinderit e vet. Ata...ata e rrahin keshtu..
-E rrahin keshtu? Dmth..dmth kjo seshte e para here-dhe ajo pohoi me koke.
-Pse? Cfare...cfare ka ndodhur kete here ?
-Duan...duan ta fejojne,,,me zor..-kaq tha Vjollca dhe beri qe Erioni ta humbte perpak kontrollin.
-Avash edhe ti se do perplasemi diku.-dhe arriten ne shtepine e tij. E mori Aiden ne krahe dhe e dergoi ne dhomen e mysafireve. Per fat te mire e ema e tij nuk ishte ne shtepi, skishte nerva te jepte sqarime.
-Eglon me ndihmo pak.-kerkoi ndihme nga vellai I cili kishte pak njohuri per mjeksine.
VOTE DHE KOMENT SI PO JU DUKET HISTORIA MIQ?
YOU ARE READING
Aida
AdventureNje vajze e keqtrajtuar nga prinderit, e lodhur nga jeta, me ne fund e gjen lumturine e saj prane personit qe e dashuron me shpirt.