Kapitulli 12

352 34 6
                                    

Ecte e vetme rrugeve duke terhequr valigjen e thjeshte dhe te vjeter qe ia kishte dhuruar Vjollca per ditelindje. Ne te kishte futur ca rroba te vjetra, gjerat elementare dhe ne krahe mbante canten e shkolles, te mbushur me libra. Se ku do shkonte, nje Zot e dinte. Me ne fund vendosi te shkonte te Vjollca, do kalonte naten aty e pastaj te nesermen do largohej pergjithmone.

-E me cfare lekesh do largohesh moj e mjere?-po monologonte me vetveten. Pa kuptuar, e pa veten para deres se Vjollces e cila u tremb kur e pa miken e saj ne ate gjendje.

-Shpirt, cke keshtu?sikur ke ikur nga vdekja-e talli ajo.

-Nga vdekja jo por nga fejesa.-dhe u ul ne shkalle per te pushuar.

-Eja futu brenda, bisedojme e pastaj shohim se cbejme.-e ftoi Vjollca brenda e ajo e perqafoi e lumtur.

******************

-Ku eshte Aida zonje? Pse nuk erdhi akoma?-pyeti Fatoni I acarruar.

-Bir..ajo..

-Ajo ka ikur, nuk eshte ketu.-nderhyri Ela kur e pa se e ema spo fliste.

-Si si? Si ka ikur? Pse?-pyeten prinderit e Fatonit.

-Ajo nuk deshi te fejohej, ndaj ka ikur. Mos I beni shtypje vajzes, kuptojeni se deshira e saj eshte te shkollohet e jo te martohet.-kaq tha Ela dhe shkoi ne dhomen e saj. I shkruajti sms Aides dhe I tregoi cdo gje.

-Do shkoj ta kerkoj, me prisni ketu.-tha babai I Aides dhe doli I acarruar me nervat ne kulm. Kete paturpsi nuk e priste nga ajo.

-Do vij me ju zoteri. Mama, ju shkoni ne shtepi-bertiti ai dhe vrapoi per ta zene vjehrrin e tij te ardhshem.

-Do kete shkuar te mikja e saj Vjollca, ketu afer jeton-I tha ai Fatonit kur u futen ne makinen e tij. Pas pak minutash arriten te shtepia e Vjollces dhe Jetoni I ra deres disa here forte.

-Me ngadale mik, do e thyesh te shkreten.-I tha babai I Vjollces, nje avokat mjaft I mire dhe nje njeri I drejte.

-Hape rrugen, kam ardhur ta mar vajzen time.-I bertiti ai.

-Vajza juaj nuk ndodhet ketu. Dhe, skeni asnje te drejte te hyni keshtu ne shtepine time. Shpejt jashte ose e lajmerova policine.-kete here ishte Afrimi qe I bertiti Jetonit.

-Thuaji vajzes sime se po e pres ketu. Sdo I bej gje, vetem do e mar dhe do e dergoj ne shtepi.-dhe ne ato momente vjollca po I zbriste shkallet e veshur me rrobat e gjumit.

-Zoteri Jeton cfare ka ndodhur? Pse bertisni keshtu?-pyeti ajo duke bere te padituren.

-Thirre vajzen time, thuaji se po e pres ketu. Shpejt-e urdheroi ai. Por se dinte se Vjollca ishte me e shkathet se ai.

-Vajzen tuaj? Cilen?-vazhdonte me aktrimin ajo.

-Vajze, thuaji Aides le te vije shpejt ose do futem brenda dhe do e kap per flokesh-e kercenoi ai.

-Avash zoteri se esht njeri ajo e jo kafshe. Aida nuk ndodhet ketu, pak me heret bisedova me te ne telefon. Me tha se ishte mire dhe se kishte dalur per tu shetitur. Ja, po deshet merreni nga tel im dhe lajmerohuni-dhe ia zgjati telefonin. Jetoni ia mori telefonin nga dora dhe iu lajmerua menjehere asaj.

-Bije..ku ndodhesh? Kthehu ne shtepi te lutem.-beri te merziturin para Fatonit.

-Une nuk kthehem ne shtepi nese ju nuk e anuloni ate fejese. Nuk kthehem kurr sepse mjaft me keni rrahur. Mjaft ju kam duruar keto 18 vite.-bertiti ajo nga ana tjeter e telefonit.

-Bije..degjo..-bip bip. Ajo e mbylli telefonin duke e lene Jetonin si nje perbindesh para syve te Fatonit.

-Ate ceshtjen e te rrahures do e diskutojme me vone zoteri, tani ta kerkojme vajzen tuaj-I tha Fatoni.

-Ska nevoje ta kerkojme, do kthehet vet ajo se ska ku te shkoje.

-Une do e therras policine, smund te rri I qete-kembenguli Fatoni.

-Nese kerkoni ndihme nga policia do jete me keq per zoteri Jetonin dhe zonja Saren. Shenjat e goditjeve ajo I ka akoma ne trup. Sidoqoft, mos na shqetesoni me.-ju tha Vjollca dhe u largua.

-Kujdes zoteri Jeton, nese vajza juaj ju denoncon per dhune, do fleni ca vite te mira ne burg. Kujdes.-kaq tha Afrimi dhe ua perplasi deren ne fytyre.

********************

-Rri aty dhe mos dil deri sa te them une, mire.-I nisi Vjollca mesazh asaj. Pasi kaluan disa minuta, Vjollca shkoi dhe e nxorri nga aty. e kishte fshehur ne kopshtin e shtepise se kushurinjeve se saj qe jetonin afer tyre.

-Eja tani te shkojme, sigurisht kane shkuar-dhe I ndihmoi te ngrihej.

*********************

-Fejesen sdo e anulojme, thjesht do presim pak kohe sa ajo te qetesohet pastaj do vijme serish ta kerkojme. Nese bisedoni me te, thoni se gjoja fejesa u anulua.mjafton qe ajo te kthehet, per te tjerat kujdesem une.-I tha Fatoni zoteri Jetonit dhe u largua per ne shtepi tejet I zhgenjyer. Me qejf apo me dhune, ajo vajze do martohej me te.

**************

Pasi prinderit e binden se fejesa ishte anuluar ajo u kthye ne shtepi mese e lumtur. shkoi ne shkolle me shpresen se do e takonte Erionin, por u zhgenjye kur e pa vendin e tij bosh.

-A degjuat nxenes? Shoku yne I ri eshte larguar pergjithmone nga ky vend, ka shkuar diku jashte te studioje.-bertiti njeri nga shoket e klases. E syte e saj ishin pothuajse duke shperthyer nga lotet.

-Une degjova ndryshe, paska ikur ne Zvicer sepse ka gjetur grua me letra dhe eshte larguar per atje.-ia plasi tjetri dhe ja ku zemra e saj spo duronte. Per here te pare, doli nga klasa duke qare pa shikuar asgje dhe askend. Doli me shpirtin e plagosur, zemren e vrare. Tani e kuptoi pse Vjollca skishte ardhur sot ne shkolle, pse ai keto dy dite nuk I kishte shkruar aspak. I nderlidhi mire gjerat dhe e kuptoi se e kishte humbur Erionin ende pa e pasur.

-Te humba Erion, ende pa te pasur te humba.-dhe fshiu lotet qe I binin curg.

AidaWhere stories live. Discover now