Başlamak istemiyorum uzun zamandır. Hiç adım atmak istemiyorum, geçmek istemiyorum, bazı çizgileri, girmek istemiyorum, bazı fırsatlara, bazı günahlara. Fark ettim yok olmuşum nerdeyse, helal ama, vallahi helal, yapanlara, göz yumanlara, en çok da bana, kendinden umudu kesmiş, kaybetmeyi seçmiş, nefesini bile vermiş, fedakarlıktan erimiş, nasılda kambur, bana.
Kapıdan içeri giremiyorum, kusuyor beni evler, kusuyor kalpler, şimdi de ben, kusuyorum kendimi, atmaya çalışıyorum içimden, almamaya yeminli, çokta sinirli.
Nefret doluyum kendime, sevmeye başlamak istemiyorum, çıkarmak istemiyorum elimi cebimden, kafamı kaldırmak istemiyorum yerden, ne göz, ne yüz, yol görmek istemiyorum, ışık istemiyorum, ne ucube, karanlıkta istemiyorum. Dert, baş ağrısı, istemiyorum, ten istemiyorum, hissetmek, başkasını, tüyünü, elini, saçını, istemiyorum, korkuyorum ya, kabul etmiyorum.
İstemiyorum bir davet, bir kuvvet, istemiyorum çekim, çekilmek, ittirilmek, bastırılmak, en çok da çok istediğimi istemiyorum, istemiyorum istenilmek, dokunulmak kalpten, öpülmek, boynumdan, göğsümden, omzumdan, ne istiyorum nefret, ne sevgi, ne bilgi, ne rivayet, ne büyü, ne gerçek, kusturulmak, nefret ettirilmek, sevmemek, artık bende istemiyorum ittirmek, bastırmak, en çokta kendimi acıtmak.
Bilmiyorum da, anlamıyorum da, ne eminim, ne kararlı, isyandan parçalandım, bilmiyorum, gerçekten bilmiyorum, anlatamıyorum, anlaşılamıyorum, tutamıyorum el, sarılamıyorum, öpemiyorum, veremiyorum, içimden, derinden, veremiyorum hiçbir şey, bakamıyorum, derinden vuran dalgalar, dikemiyorum gözümü üstüne, gezemiyorum parmaklarımla, içten içten bir gürültü hep, vücudumda hep bir bağırma, acayip bir ittirme, başkalarını dışlama. Ağlayamıyorum, izin veremiyorum, hüzünlere, boşalan duygulara, boşaltamıyorum.
Aramakta istemiyorum ama arıyorum galiba, istemeden de yapıyorum, çoğunu, çokta savaşarak, içimdekiyle. Savaşarak çoğu kuvvetle, o yüzden barışamıyorum belli kendimle, o yüzden sevemiyorum başkasını, kendimi. Giderek de karışıyor, içim, aklım, karmaşıklaşıyorum, ne ben çözüyorum, ne başkası, çürüyorum açıkçası, yanıyorum, uçuyorum havada, tozlar, oradan oraya, kayboluyorum yavaş yavaş, içten ve bir hiçken, hiçten hiçliğe uçuyorum, süratli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
19
Non-Fictionİçimde dışarı vuramadığım bir öfke var. Anlatamadığım, eski öfkelerimden farklı. İleri gidip, gidip duruyorum. Düşüyorum yine, aynı yere, aynı çukura, aynı koku, aynı aşağılık duygu, aynı kendinden haz edememe, sevememe kendini ve o kadar da iyi du...