- 11 -

3.3K 229 45
                                    

Chapter 11 - "I love you"

(A/N; Ostavite po koji komentar dok čitate, ti su mi omiljeni. Xoxo)

Madison Richmond

Dok motorom stižemo prema našim kućama, pojačam stisak oko Bryanovog struka.

Nemam želju da se odvojim od njega.

Mislim da više ne mogu kriti svoje osjećaje prema njemu. Ne nakon današnjeg savršenog dana provedenog sa njim.

Nema više smisla da budemo samo prijatelji.

Ne želim više biti samo prijatelj sa njim.
Želim njega.

Zažmirim i uzdahnem njegov parfem pomiješan sa svježim vazduhom i to me potpuno umiri.

No on ubrzo stane.

Otvorim oči i pogledam da smo pred ulazom u našu ulicu.

"Zašto smo stali?" zbunjeno upitam.

"Žao mi je, moja damo, ali odavde moraš pješke da ne budemo sumnjivi," kaže.

"U pravu si, koliko je luda, ne čudi me da me Clarissa već čeka ispred vrata."

Nasmijemo se.

"Hoćeš onda da malo sačekam ovdje, pa da dođem poslije tebe?"

Skinem kacigu i siđem sa motora, te mu je dam.

"Nema potrebe. Ovaj dan je savršen. Niko nam ga neće upropastiti," ponosno izjavim.

On skine kacigu i popravi kosu, ali mu ja prođem prstima kroz kosu i ponovo mu "upropastim" frizuru dok on izigrava šokiranost.

Nasmijem se. "Dođi," pokažem prstom da mi se primakne.

"Hmm, a zašto?"

"Da ti nešto šapnem," zagrizem donju usnu, a on promjeni pogled iz zaigranog u ozbiljni dok posmatra moje pokrete.

Ali se ipak približi i krene ka mojim usnama. Zahihoćem se i izbjegnem poljubac.

"A hoćeš da se tako igramo?" krene ustati sa motora, ali ga zaustavim kratkim poljupcem.

"Ne budalo, stvarno sam ti htjela nešto šapnuti," i dalje se nastavim smijati.

"Oh," kaže, ali se onda i on nasmije. "Oprosti," nakašlje se. "Imaš moju potpunu pažnju."

"Više ne želim da budemo prijatelji."

On se polako odmakne i pogledom me počne proučavati. Prije nego što uspje išta reći, dodam: "Samo prijatelji. Više ne želim da budemo samo prijatelji," naglasim, a on odahne.

"Ti mala.." privuče me u zagrljaj. "Prepala si me."

Uzvratim zagrljaj i prođem mu rukom kroz kosu. "Bryan Holt, bolje bi ti bilo da ne zažalim ovo."

On se nasmije, te se odmakne da me pogleda u oči. "Obećavam da nećeš zažaliti, Mad," nježno pređe palcem preko mog obraza, pa preko usne, te me nježno poljubi. Toliko nježno da se istopim u njegovom naručju, za šta sam sigurna da to i on osjeti.

"Volim te," promrmlja mi na usnama, a ja raširim oči u šoku.

Kada shvati šta je upravo rekao, i on se sam šokira.

"Ja.." krene nešto reći, ali ne uspje.

"Bry," najteram ga da me pogleda u oči dok ga toplo gledam. "Volim i ja tebe. I ne želim te izgubiti samo zato ako se bojiš ovih osjećaja prema meni, i ove dve riječi koje si izgovorio. Iako je možda rano za njih, ja-" prekine me gladnim poljupcem.

The Neighbor -by JelenaaStylesWhere stories live. Discover now