Prethodno:
Ugledam Bryana tek kada izađem iz ulice kako sjedi na motoru i gleda u telefon, sav namršten.
"He-" krenem reći, ali me on preduhitri jer bukvalno poskoči sa motora i privuče me u zagrljaj.
Zatim me toliko snažno poljubi da zaboravim ko sam, gdje sam i kud sam pošla.
"Jesi li okej?" pomazim mu obraz, a on utone u moj dlan i zažmiri.
Zatim naglo otvori oči.
"Da li si našla moju ceduljicu što sam ti ostavio?"
Klimnem glavom. "Mhm."
Pregleda moja zglobove. "Zašto onda ne nosiš narukvicu?"
Opet raširi oči i odmakne se korak od mene.
Počne odmahivati glavom.
Želim mu reći da mi je u džepu, da hoću da mi je on stavi, ali ne uspjem progovoriti od njega.
"Ti već sve znaš?" uhvati se za glavu.
Zatim mi brzo priđe.
Trznem se kad mi naglo priđe jer ga nikada nisam vidjela ovakvog, a on se zaledi.
"Još me se plašiš?! Dođavola! Sve ću ih naučiti lekciji!" okrene mi leđa.
Želim vikati za njim da stane i pitati šta se dešava i šta to ne znam.
Ali stojim ukopana u mjestu i gledam kako odlazi na motoru.
Brzo zaustavim taxi i kažem mu da ga prati.
Idem konačno saznati istinu.
---
(Ostavite po koji komentar i dok čitate. Vaše reakcije su mi najsmješnije i najljepše za čitati. Xoxo)
Chapter 14 - Trust issues?
Nikada mi u životu srce nije ovako jako lupalo. Obuzeo me adrenalin i ne mogu smiriti samu sebe.
"Imate problema sa povjerenjem?" taksista me upita.
Pogledam u retrovizor i ugledam njegov blesavi osmijeh i mladoliko lice prekriveno malim slojem brade.
"Nešto slično tome", odgovorim i uzdahnem.
"Ne brinite, siguran sam da je lažna uzbuna", pokuša me ohrabriti i oraspoložiti.
Iskreno mu se nasmijem i klimnem glavom u znak zahvale.
U tom momentu on zakoči.
"Da se još približim, shvatio bi da smo ga pratili. Odavde ćete morati pješke, gospođice."
"Hvala Vam puno", zahvalim se i ostavim mu i bakšiša.
Samo što izađem iz taksija, on otvori prozor. "Jeste li sigurni da možete sami odavde?"
Začuđeno ga pogledam, ali brzo klimnem glavom. "Da, da. Definitivno. Ne brinite se."
DU LIEST GERADE
The Neighbor -by JelenaaStyles
Jugendliteratur"Ona je nova djevojka. On je loš momak. Šta još ima da se doda?" - said by Clarissa Richmond. -- Nakon što se doselila iz LA-a u mali gradić Rosewood, Madison nije mogla ni sanjati o tome da će za susjeda imati najzgodnijeg i najpopularnij...