- 17 -

1.9K 66 26
                                    

Chapter 17 - Everything was a lie?

"Moram pod hitno nešto uraditi!" uhvatim se za glavu i hodam po sobi. Suze ne prestaju padati niz moje lice, ali su mi one najmanji problem sada.

Brzo odem do svog ormara i nabacim na sebe prve hlače i majicu koje nađem. Zgrabim jaknu, ključeve od kuće i torbicu u koju strpam novčanik i mobitel.
Izađem iz kuće i zaključam vrata za sobom.

Brzo nađem Clarissin broj i nazovem je.

"Šta je toliko hitno da ne može dočekati ni podne?"

Ignorišem njeno jutarnje stanje. Da može - život bi prespavala.

"Treba mi Rachel. Možeš li mi poslati njen broj porukom?" uspijem u pokušaju smirivanja glasa od plakanja. I dalje sam potresena.

"Rachel? Šta će ti ona? Nećeš valjda nastaviti sa svojom malom "teorijom zavjere"? Pusti curu na miru, i vidi koliko je sati šta ti je sad za tim?"

"Ne radi se o tome," slažem. "Hoću danas da je pozovem na kafu baš zato da je bolje upoznam i da se ispričamo," prevrnem očima.

"A ja?" uvrijeđeno upita.

"Ma daj, nije valjda da si ljubomorna?" nasmijem se.

"Ja?! Nikad!" ponosno izjavi.

"E onda nema nikakvih problema. Pošalji mi njen broj. Hvalaaa!" kažem i prekinem.

Nakon dvije minute mi stiže poruka od Clarisse.

Evo ti broj i ne zovi me do 12 da idem ikuda. Laku noć.

Nasmijem se i još jednom zahvalim preko poruke.

Brzo dodam Rachel-in broj u kontakte i nazovem je.

Niko se ne javi.

Sačekam minut i pokušam ponovo.

"Halo?" začujem njen jutarnji glas.

Mora da sam i nju probudila.

Ma jok, eto svi su budni u 7 ujutru i to subotom.

"Hej Rachel. Ja sam, Madison."

Idućih nekoliko sekundi čujem samo njeno disanje.

"Znam da je rano i izvinjavam se što te budim ovako rano, ali trebaš mi hitno. Samo se tebi mogu obratiti za pomoć i mislim da znaš o čemu govorim..." pažljivo izgovorim, u strahu da će mi prekinuti poziv.

No ipak, to se nije desilo.

Odahnem kada ponovo čujem njen glas.

"Dobro, poslaću ti adresu. Tamo sam za sat vremena."

"Okej, biću tamo."

-

Pozovem taxi i kažem mu adresu. Vozimo se dobrih 20min dok ne dođem do kafića čiju mi je adresu poslala. Koliko mogu shvatiti, u starom sam dijelu Rosewood-a.

The Neighbor -by JelenaaStylesحيث تعيش القصص. اكتشف الآن