Prolog

3.1K 83 5
                                    

Prostitutie...crime...droguri...trafic de arme...

   Asta este viata lui Ethan Clark de cand familia sa a disparut.Acest lucru i-a schimbat viata: a trebuit sa o ia de la capat, singur, fara ajutorul nimanui, fiind doar un adolescent de 18 ani. Dar a reusit,iar dupa ani buni e din nou in picioare, gata sa ucida cu sange rece pe oricine are de gand sa ii stea in cale. Pentru el totul se rezuma la a fi sau a nu fi, si el este...

   Nu are inima...a murit odata cu disparitia familiei sale,odata cu moartea mamei sale in urma unor lungi si dureroase tratamente si operatii pentru extirparea tumorii care avea sa ii fie fatala, odata cu vederea chipului plin de sange al surorii sale mai mici in momentul in care si-a dat ultima suflare in bratele sale, odata cu sinuciderea tatalui sau in urma acestui eveniment. 

   Sau poate ca inima este inca acolo, dar este impietrita, de gheata,umbrita de ura, nu mai simte, nu mai percepe senzatii, nu mai are sentimente...

   Acum are 24 de ani si este unul dintre cei mai temuti interlopi de pe strazile intunecate si periculoase ale New York-ului. Toti se tem de el,este omul din intuneric care nu are mila, care face orice pentru a ajunge la ceea ce isi doreste, este demonul din spatele cosmarurilor tale.

   Iubire? Nu stie ce inseamna... unde a fost iubirea cand sora sa de numai 4 ani a fost ucisa pentru o suma de bani? Unde a fost iubirea cand tatal sau a ales sa isi vanda familia, sa isi vanda fiica, sa ii vanda viata unei copile care nu avea nicio vina? Iar mai apoi....unde a fost iubirea cand acesta a ales calea cea mai usoara, sinucigandu-se si lasandu-l singur: fara familie , fara bani, fara viitor... Era un nenorocit, din cauza lui si a celui care i-a omorat sora el s-a transformat in ceea ce este astazi. 

   Dar o sa se razbune, o sa il gaseasca pe acel caine care in loc sa isi rezolve problemele cu persoane pe masura lui a decis sa ii faca rau unui suflet nevinovat... O sa il loveasca unde il doare mai tare, o sa ii plateasca cu aceeasi moneda, o sa il faca sa simta ce a simtit si el atunci cand micul sau inger i-a daruit ultima privire....

RevengeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum