au pt.4

1K 97 110
                                    

İyi okumalar dilerim!

İşte oluyordu. Maryse'nin yanına gidiyordu. Otobüsün havası bile dar gelmeye başlamıştı ona. Büyücüye mesaj atmak istiyordu ama bu saatte büyük ihtimalle uyumuş olmalıydı. Canı hem çok sıkılıyordu, hemde gitmek istediği en son yere kendi ayaklarıyla gidiyordu.

Kulaklıklarını cebinden çıkararak Lorde'un Team şarkısını dinlemeye karar verdi. Bir şarkı ancak bu kadar güzel hissettirebilirdi bir insana.

Şarkının ortalarına doğru gözleri kısılırken dizinde titreyen telefona karşı irkilip eline aldı.

Büyücü : Marysenin ysnina gifiyormuşsun

Büyücü : Tanrm klabyem dyrmadan donyyor

Alec gözlerini kısarak yazılanı okumaya çalışsa da başarılı olamamıştı. Ondan daha çok odaklandığı şey ise onun neden bu saatte uyanık olduğuydu?

Şapşal Okçu : Ne? Yazdıklarını anlayamıyorum

Şapşal Okçu : Ayrıca bu saatte neden uyanıksın sen

Büyücü : Ben gexelerin afamiyim Alexandet

Büyücü : Senin mekanna geldim ama yojsun

Büyücü : Oysa olsaydon eğleneblrdik

Alec bıkkınlıkla ve içinde ufak miktarda, kesinlikle fazlacaydı, beliren endişe ile gözlerini devirirken kulaklıklarını ucundan tutarak çekiştirdi. Bu otobüse hiç binmemesi gerekiyordu.

Şapşal Okçu : Ne kadar içtin sen tanrı aşkına?

Şapşal Okçu : Clary'e ver telefonu. Onunla konuşup seni eve götürmesini söyleyeyim

Büyücü : O şyan meşgul

Büyücü : Tsnrım adamın penisine otuedu

Büyücü : İğrençyi eğğ

Şapşal Okçu : Bana bak kendine olan saygını kaybedeceğin şeyler yapma sakın.

Şapşal Okçu : Şuan yanına gelecek durumda değilim. Jace'e söylememi ister misin?

Büyücü : Oh hayrr Alexander

Büyücü : Eğer korktuğun şey buyse

Büyücü : Brn senden başjasının kucağıba oturmam

Büyücü : Hayal edeniliyor mysun beni

Büyücü : Pwnisinin üstünde böyle Ckary gibi zıpladığımı

Büyücü : Tarnım çok kpmik olurdu

Alec rahatsızca yerinde kıpırdanırken kulaklarının kızardığını hissedebiliyordu. Belki de biraz cam açsa rahatlayabilirdi...

Büyücü : Alexander orada mjsin

Şapşal Okçu : Kapat çeneni!

Şapşal Okçu : Hemen çıkıyorsun oradan. Hemen!

Büyücü : Tsmam çıkıyorum sakin ol

Biraz bekledikten sonra cevap gelmişti. Cidden şuan sinirlerini saç diplerinde hissediyordu. Yakın bir zamanda böyle sinirlendiğini hatırlamıyordu.

if youre not gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin