self killing, only trying and after

739 68 19
                                    

tw/// suicide attempt, blood

[3 Hafta önce, Magnus, pre-Alec]

"Sana yardım edebilirim." Daha da sıkı, daha sıkı kavra. Her bir beyin hücrem bana o bıçağı daha sıkı kavramam gerektiğini haykırıyordu. Keskin acıyı avuç içimde hissederken dudaklarımı kemiriyordum, hayatımın yok oluşunu izlemenin verdiği zevki damarlarımda hissediyordum, tanrım, tanrım, çok fazla kanım akıyor, ölecek gibiyim, halüsinasyonlar kendimi iyi hissetmemi sağlıyor.

Sevgili Clary, hayır, hayır, kimse bana yardım edemez, zamanımı elimde tutamıyorum, hayatı yaşayamıyorum, keskin bir aura beni söküp alıyor. Ah, sevgili Clary, bana sen yardım edemezsin, hiçbir şeye sahip değilim, ölü hislerimi canladırmaya antidepresanlar bile yetmiyor, yalnızca kıyıdan geri çekiyor, sınır, uçurum, içimdeki boşluk gittikçe büyüyor. Ah, sevgili Clary, insanlar beni umursadığını söylüyor ama aslında bunu ifade etmiyorlar.

Sona yaklaşıyor gibi, keskin bıçak avcumun içindeki kemiğe değerken Kyle Spratt'ın sesi doluyor kulağıma, Suicide Note, ah, bu kısma eşlik etmeye bayılıyorum. "Yüzüme bak, gözlerim hasta, çünkü ben hasta bir zihne sahibim! 9 yaşımdan beri ölmeyi diliyordum, bu yalan değil!"

Karşımda gözleri dolan temiz yüreklı saf kızı izliyorum. Bunu görmeyi haketmiyor, biliyorum. Bu dünya için fazla masum, ölümün ne demek olduğunu bile bilmeyen birine bunu yapamam, ama zihnim ve Kyle aynı anda bağırıyor, hayatım yıkımdan başka bir şey değil ve zaman olduğu kadar hızlı işliyor, ama şu dakikada hiçbir şey sikimde değil, sikerim, kendimi öldüreceğim, böyle iyi hissediyorum evet, elimdeki kesik büyüyor, harika hissettiriyor, zihnim bulanırken karşımdaki masum kızı izliyorum.

Hayatımı bu hale getirenleri düşünüyorum; babam, annem, üvey babam, tanıdığım herkes... tanrım, benim bir cennetim var mı, 23 yıllık bir arafta gibi hissediyorum, ölünce gerçekten huzura eriliyor mu? Bunun cevabını da bilmiyorum.

Tanrım, bu çok tuhaf, Clary'nin birilerini aradığını görüyorum, normalde nöbetlerimde birisini aradığımda ona gürlerdim ama izin veriyorum, bu son gibi hissettiriyor, tatmin ediyor, belki de bıçağı yanlış yerde kullanıyorum.

Bıçağı karnıma ilerletirken gülümsüyorum, aynı annem gibi öleceğim, bunun nasıl hissettirdiğini öğreneceğim. Ben mutlu bir insan değilim ve bu benim bile hoşuma gitmiyor, biliyorum o kadar iyi değilim, ama insanlar hayatımdan ne kadar nefret ettiğimi anlamıyor, çünkü bilselerdi ne kadar kötü olduğumu anlarlardı, şimdi sadece bu bıçağı alıp kendimi öldüreceğim.

Clary'nin bana adım adım yaklaşmasını izliyorum, kendimi ona zarar vermemek için geri çekiyorum, hayır, hayır. Onu incitemem, elini bana uzatıyor, sakinleştiğimi hissediyorum, adrenalinim düşüyor, bana ne yapıyor bilmiyorum ama bu hissi sevmedim, tehlikeli hissetmediğim zaman iyi değilim.

if youre not gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin