Mă trezesc pe la 10 și încep să îmi fac rutina și să mă îmbrac.
Îmi aleg din dulap o pereche de blugi scurți negri,un maieu simplu negru,dedesupt o bustieră neagră și apoi mă încalț cu perechea mea preferată de converși negri.Îmi iau telefonul și merg în bucătărie ca să mănânc.
După ce am terminat,pun farfuria în chiuvetă și mă uit la ceas,văzând că e ora 13:10.Îmi iau geanta și merg în garaj.
Urc pe motorul meu,îmi pun casca și pornesc spre Cartierul de Sud.Pe drum îl văd din nou pe acel bărbat din ziua în care m-am mutat aici.Flashback
În timp ce eu ascultam muzică și eram atentă la casele pe lângă care treceam,văd pe drum un băiat cere se uita la mine obsesiv când am oprit la semafor.Încerc să îl ignor dar devine enervant,deschid geamul și vreau să spun ceva,dar pe când să scot un cuvânt el dispăruse.De data asta el era pe o motocicletă și îmi zâmbește în momentul în care trece pe lângă mine.Ok asta e ciudat.
Ignor asta și îmi continui drumul.Când ajung la adresa dată,cobor de pe motor și intru în acel bar.Caut cu privirea o masă liberă dar de la o masă văd o mână care mă îndeamnă să merg acolo.Încep să merg până ajung la masă și mă așez.- Bună,tu trebuie să fi Josephine Garber,nu?
- Da,iar tu trebuie să fi FP Jones,nu?
- Da,eu sunt.Astăzi va fi ziua ta de probă,iar mâine vei afla dacă ești angajată sau nu.
Se ridică și îmi întinde un șorț negru cu două buzunare și un carnețel.Le iau,îmi leg șorțul la brâu și îmi prind părul într-o coadă.
- A da,și sper că nu ești foarte timidă,unii clienți sunt cam...nesimțiți.
Spune asta și îmi face cu ochiul.
- Stai liniștit! Nu ai de ce să îți faci griji.
- Eu nu îmi fac,dar ca să ști,ultima fată care a venit la interviu...a fugit plângând pe acele uși.
Zâmbesc în colțul gurii la gândul că există așa fete fricoase și mă apuc de treabă
* * *
După aproape 4 ore de muncă,apar noi clienți.Unul îmi atrage atenția.Are ochii verzi,o căciulă ciudată pe cap și o geacă de piele cu "Șerpii din Cartierul de Sud".
Se așează la o masă iar unul dintre ei îmi face semn să mă apropii.- Ce doriți?
- 10 shoturi de tequila și pe tine în dormitorul meu.
Spune unul dintre ei,iar când mă întorc îmi dă o palmă peste fund,ceilalți începând să râdă.
Las tava pe o masă și mă întorc spre el.- Și care e numele tău?
Întreb eu seducător apropiindu-mă de el lasând decolteul la vedere.
-Sweet Pea
Spune el înghițind în sec.
Îmi pun picior stâng între picioarele lui și apăs încet spunând-Ei bine Sweet Pea,dacă o singură dată,mă mai atingi,rămâi fără moștenitori.
Apoi mă las cu toată greutatea pe piciorul stâng .Zâmbesc când îi văd fața îngrozită și apoi îmi iau piciorul de acolo și plec la bar să pregătesc comanda pentru ei.În timp ce pregătesc comanda îl văd pe FP apropiindu-se de mine.