All about that kiss..

136 6 5
                                    

   Mă uit la el cu ochii mari și fără să mai stau pe gânduri,mă apropii de el și îl sărut cu poftă.
   Îmi răspunde la sărut iar apoi mă prinde cu mâinile de coapse și mă ridică eu punându-mi picioarele în jurul taliei lui.Îi transmit tot ce simt pentru el prin acest sărut.Încep să mă joc cu mâinile în părul lui,simțind încet cum inima mea radiază de fericire.Mă îndepărtez din sărut și mă uit în ochii lui lipindu-mi fruntea de a lui apoi îmi închid ochii întrebând

  - Eu ce ar trebui să înțeleg prin asta?

  - Că te plac a dracu de mult,Jose. Ești singura fată care mă face să zâmbesc doar prin prezența ta.Vreau să adorm cu tine în brațele mele și să mă trezesc lângă tine în fiecare dimineață.

  - Dar atunci pe balcon..te-ai încruntat..de ce?

  - Pentru că nu știam cum să reacționez,știu că te cunosc doar de o zi și o noapte Jose,dar vreau să fi doar a mea.

  - Sweet Pea,asta e un mod de a mă întreba ceva?

   Îl întreb zâmbind ștrengărește,ca mai apoi să mă uit în ochii lui,el zâmbind aprobă din cap și mă strânge și mai tare în brațe.

  - Deci ce spui,ar vrea Josephine Garber să fie iubita mea?

  - Tu ce spui?

   Îl întreb iar apoi îl sărut din nou.Mă îndepărtez de el și încerc să ma dau jos din brațele lui,dar el mă strânge și mai tare.

  - Eu am să iau asta ca pe un da,și tu de aici nu ai să pleci decât dacă ești de acord să vi și să dormi la mine.

  - Nu mai bine vi tu la mine? 

   Spun asta și îmi pun degetul arătător pe buza lui de jos,eu zâmbind inocent.

  - Ughhh femeie mă omori!

   Spune asta și nu trebuie să îmi spună de ce,pentru că simt de ce.
   Cobor din brațele lui și mă urc pe motorul lui.
Se urcă și el pe motor,iar eu îl îmbrățișez de la spate.
   Se uită peste umăr la mine și zâmbește.Îi zâmbesc și eu apoi îl pup pe obraz.
   Pornim spre casă,ca mai apoi atunci când ajungem la mine,el să meargă la el să își aducă haine de schimb.
   Intru la mine în cameră și dau de Alison pe patul meu.

  - All te rog să pleci,vine cineva la mine și doarme aici.

  - Dacă mâine nu îmi spui cine,ce și cum,te bat!

  - Ok! Ieși.

   Pleacă iar eu râd la faptul că a reușit să intre fără să fie interogată de Four.Mă uit pe geam și îl văd pe Sweet Pea râzând.Îi scot limba și merg la dulap să îmi caut pijamalele.
   După ce o găsesc,mă așez pe pat și îmi îmbrac boxerii și bustiera.
   Nu mă simt foarte confortabil așa știind că el o să mă vadă.
   Decid să merg la dulap și scot una din cămășile lui Four și o îmbrac.Am cămăși de la el pentru că îmi place să îl enervez.Le i-au atunci când nu e acasă.În timp ce așteptam,mă gândesc că poate totul e o iluzie,că poate el nu mă place,poate vrea să se joace cu mine..știu că sunt naivă,dar nu vreau să mai plâng din cauza unui băiat.La gândul că e posibil ca el să se joace cu mine încep să plâng.
   Mă las pe spate pe pat și îmi acopăr fața cu palmele.Nu înțeleg de ce plâng.
   Nu am mai pățit să plâng din vina unui băiat doar de la nici o oră de relație...
   Simt cum patul se lasă și mă uit printre degete la persoana de lângă mine.Îl văd pe Sweet Pea și îl îmbrățișez cât de tare pot.Se lasă pe spate cu mine peste el și mă strânge și el în brațe.Mă simt atât de bine aici,mă simt în siguranță.
   Mă sărută pe frunte și încerc să mă liniștesc până adorm în brațele lui.

Perspectiva lui Sweet Pea

   Știu la ce se gândea.Se gândea la faptul că vreau doar să mă joc cu ea.De unde știu?
   Pentru că așa a fost și la prima mea relație dar și ultima până la ea.
   Mă uit la ea cum doarme și o așez mai bine pe pat,apoi îmi dau jos tricoul și pantalonii rămânând doar în boxeri,și mă pun lângă ea.
   O trag la mine în brațe și o las să doarmă în timp ce eu mă uit la ea.
   Ador tot la ea.Felul în care zâmbește,cum râde și cum știe să pună la punct pe toți vagabonzii ce o abordează.Eu am fost unul dintre ei,și nu regret asta. Îmi vine să zâmbesc la faptul că aproape am rămas fără moștenitori  din vine ei.
   Presimt că o să avem o relație frumoasă împreunnă.
  Adorm și eu la un moment dat,dar aud un suspin.
   Mă uit la ea și pot vedea pe obrajii ei lacrimi.Le șterg cu degetul mare și o sărut pe obraz,încercând să adorm din nou dar nu mai pot așa că decid săstau treaz și să mă uit la ea cum doarme.

De dimineata

   Când mă trezesc nu îl văd lângă mine.Mă uit pe geam și îl văd pe balcon.Îmi face cu mâna iar apoi intră în casă.
Mă uit pe noptieră și văd un bilet

Astăzi ai liber de la servici.Am vorbit eu cu FP.Eu propun să petrecem ziua asta împreună lenevind în pat.
                          ♡Sweet Pea♡

   Îmi caut telefonul și îi dau mesaj.

  "Aș vrea să pot face asta dar vreau să merg la sală azi. Pupix"

   Mă ridic din pat și îmi caut echipamentul de sală.
Când îl găsesc încep să îl îmbrac și când să îmi iau maieul,primesc un mesaj.

  Sweet Pea
"Eu propun să nu te mai schimbi în fața geamului și să nu mai porți pantalonii aceia,îmi vine să vin acolo și să îi rup de pe tine Babe ;))"

   Râd la mesajul lui și știind că el se uită la mine de le balcon,îmi "scap" maieul pe podea,iar apoi mă aplec să îl iau.
   Aud o ușă trântită iar apoi eu râd. Îmi place să îi fac în ciudă.E satisfăcător să îl vâd în ipostaza asta. Când îmi iau geanta să plec,îl văd pe Sweet Pea intrând în cameră ca mai apoi să mă prindă de talie și să mă sărute apăsat.
Îi răspund la sărut dar nu îl las să mă ridice la el în brațe și mă îndepărtez.

  -Scumpete,eu plec la sală.

   Spun asta și fug până la motor ca mai apoi să îmi dau seama că motorul meu nu e acolo.
Mă uit pe jos și văd un bilet.

Ți-am împrumutat motorul surioară.
                 ●Four●

  Am să îl omor!!!
   Dau să mă întorc dar simt o mână pe gura mea apoi negru...

Hei guys! Știu că e cam nereușit capitolul dar mă voi revanșa la următorul.Kisses

A new life in New OrleansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum