În momentul în care mă trezesc sunt într-o cameră întunecată.Sunt în camera mea,în patul meu legată la mâini și la picioare.Mă panichez dar la un moment dat se aprinde lumina și îi văd pe Four,Alison,Josh,Sweet Pea,Jughead și un tort mare pe biroul meu.
- LA MULȚI ANI!!!!!!
- Băi voi a-ți luat-o razna? Cum să îmi faceți asta! Voi știți ce tare m-am speriat?
Spun eu încercând să par înfricoșată dar izbucnesc în râs în momentul în care le văd fețele.Știam că îmi vor face ceva.Nu voiam să le stric planurile așa că i-am ignorat în tot timpul ăsta.
De asta Four era atât timp plecat de acasă.
Sweet Pea vine lângă mine și mă dezleagă,ca mai apoi să mă sărute apăsat și să îmi întindă o cutie de mărime medie destul de ușoara.
Mă uit la el întrebător dar el îmi face semn să o desfac.
O desfac încet iar când o deschid văd un câine de pluș,pufos,husky și un trandafir negru lângă.
- Restul o să primești mai târziu.Îmi șoptește la ureche și mă mușcă de lobul urechii.
Îmi amintesc că mai sunt persoane cu noi în cameră și mă uit spre ușă.
Îi văd pe toți uitându-se la noi ca la mașini străine,ca mai apoi Four să vină la Sweet Pea și să îl scoată din cameră începând să îl interogheze.Alison face același lucru și cu mine iar ceilalți pleacă în sufragerie.- Ok...Să înceapă interogatoriul
- Unde l-ai cunoscut?
- La bar,acolo unde lucrez.Proprietarul l-a pus să se dea la mine ca și un golan și să mă lovească peste fund ca să vadă dacă sunt în stare să mă apăr singură.
- Câți ani are?
- 24,dar arată de 20
- Numele lui?
- Sweet Pea
- Așa îl cheamă?
- Nu cred,presupun că e doar porecla.Nu l-am întrebat niciodată care e numele lui real.
- Cum ați devenit un cuplu și când?
- Ieșeam de la muncă și el era afară.Când am ieșit pe ușă,m-a prins de mână și m-a tras spre el,și m-a sărutat.Nu știam cine e așa că l-am împins,iar când am văzut că e el,l-am sărutat eu,m-a întrebat dacă vreau să fiu cu el și am zis da.Și atunci când ți-am spus să pleci a venit aici.
- Awwww ce drăguț!!! Și.....cum sărută?
- Serios? Păăăăăi...doamne mă topesc încet când mă sărută.
Spun asta chicotind,și îmi acopăr fața cu mâinile.
- Nu știam că am un așa efect asupra ta prințesă.
Mă întorc speriată și îl văd sprijinit de tocul ușii cu mâinile în sân,zâmbind în colțul gurii.
Blestem ziua când am devenit prietenă cu All și mă uit urât la ea.
Se apropie de pat și se așează aproape de mine,luându-mi fața în palmele lui ca mai apoi să mă sărute apăsat dar în același timp lent.
Se întinde pe spate în timp ce ne sărutăm iar eu mă pun peste el.
Mă îndepărtez de el și mă ridic în fund.Observ că All a plecat.