Ma trezesc de dimineață cu zâmbetul pe buze.Nu știu din ce motiv,dar îmi place.Mă uit la ceas și văd că e deja 10 iar eu la 14 încep tura la bar.Cred că am luat-o razna,dar aștept cu nerăbdare să ajung acolo,poate că îl voi vedea din nou pe Sweet Pea..STOP!!! La ce naiba m-am gândit eu acum câteva secunde?! E clar,chiar o iau razna.
Merg la geam și dau draperia la o parte.
În momentul în care tot geamul și ușa de la balcon sunt complet dezvăluite,dau de un Sweet Pea la bustul gol,într-o pereche de blugi negri și în șosete,fumând.În momentul în care îl văd,nu mai pot respira,iar inima îmi bate tot mai tare.Îmi dau seama că mă holbez la el și încerc să mă calmez,apoi îmi iau pachetul de țigări și ies și eu pe balcon doar în bustieră și boxeri,cu părul desprins și răvășit,lăsând tatuajul meu de pe șold,pentru prima dată după 3 ani,la vedere.
Îmi aprind țigara și trag din ea lacom ca mai apoi să las fumul să îmi otrăvească plămânii.Nu înțeleg de ce fumez așa de des zilele astea...
De când l-am întâlnit pe Sweet Pea,nu mi-l mai pot scoate din cap,trezește în mine stări pe care nu le-am mai avut niciodată până acum.În noaptea în care ne-am întrecut până aici,am observat ceva timid la el,am putut vedea că după toată armura asta dură există ceva bun în el.Se reflecta în ochii lui,dar problema e că,și dacă aș simți ceva pentru el,niciodată nu va fi și invers.Nu are ce să vadă la mine.Nu am un corp WOW,am mici colăcei de grăsime pe abdomen și picioare,am ochi simpli și negri,buze mici...în concluzie,sunt prea simplă și nu am nimic unic...sunt o simplă fată pe care o poți găsi pe orice stradă.
Sunt scoasă din gândurile de o voce groasă și răgușită pe care nu aș putea să o confund niciodată.- Hei prințesă,la ce te gândești atât de profund?Te strig de 5 minute.
Spune el râzând.
- La tine..
Spun în șoaptă,iar el se încruntă,dându-mi de înțeles că a auzit ceea ce am spus.
Mă întorc înapoi la mine în cameră,fără să îi mai spun ceva și încep să mă pregătesc pentru servici.
Îmi scot din dulap o pereche de blugi negri,o bustieră neagră și o cămașă albă pe care o las desfăcută iar apoi pun peste,geaca de la Sweet Pea.Mă spăl pe față și pe dinți,îmi pieptăn părul iar apoi mă încalț cu veșnicii converși negri.
Îmi iau geanta,telefonul și căștile pornind pe jos până la bar.
Când ajung în hol îl aud pe Four vorbind cu cineva,probabil e fratele lui Alison.
Ies pe ușă și merg gândindu-mă la faptul că am făcut o prostie pe balcon.
De ce trebuie să fiu așa de proastă mereu și să pun suflet atât de repede.Nu au trecut nici 72 de ore de când îl cunosc și deja simt ceva pentru el.
Nu spun că îl iubesc,pentru că nu o fac,dar..e posibil să îl plac,iar faptul că el știe e și mai nasol.Pentru că acum am reușit să îl îndepărtez de mine.
De unde știu asta?După reacția lui de pe balcon,nu părea să îi placă,așa că...Bravo Josephine!Ai reușit încă o dată să o dai în bară.
Am încercat să mă concentrez pe versurile melodiei Never be Alone de la Shawn Mendes.
Când aproape intru în bar sunt prinsă de mână și trasă cu doi pași în spate apoi sunt întoarsă,lovindu-mă de un piept mare și plin de mușchi.
Îmi ridic capul ca să pot vedea cine e și când îmi dau seama că e el încerc să mă dau doi pași în spate dar mâna lui,care acum era pusă în jurul taliei mele,nu mă lasă.- De ce ai plecat așa?
- Sweet Pea eu...
Încerc să găsesc o explicație bună,dar nu îmi vine nici măcar una în minte.
Mă uit în ochii lui și el în ochii mei ca mai apoi să se uite la buzele mele,apropiindu-se de fața mea.Când era cât pe ce să se întâmple- Josephine!! Eu spun să vi la muncă! Ai întârziat 10 minute.
Mă desprind din brațele lui cât pot de repede și intru în bar.
Perspectiva lui Sweet Pea.
Nu pot să mi-o scot din minte încă din clipa în care am văzuto lucrând aici.Pare atât de inocentă dar nu e.Se vede asta în ochii ei,iar faptul că e vecina mea mi-a dat posibilitatea să o văd în plus pe lângă bar.Nu știu ce e cu mine.Nu am mai simțit asta până acum.E ciudat.
De fiecare dată când o văd simt că ceva îmi tot sare prin stomac,și nu mă pot opri din zâmbit deloc.
Adorm cu ea în mintea mea,ca mai apoi să mă trezesc tot cu ea în minte și cu zâmbetul pe buze.
Mă ridic din pat și merg pe balcon vrând să fumez o țigară.Mă gândesc cum ar fi să adorm cu trupul ei micuț în brațele mele.Zâmbesc la gândul ăsta iar apoi o văd pe balcon și mă înec cu fumul în momentul în care o văd doar în bustieră și boxeri,ce lasă la iveală pe șoldul drept un tatuaj pe care nu îl vad foarte bine de aici.O văd îngândurată așa că încep să o strig.- Hei prințesă,la ce te gândești așa de profund?! Te strig de 5 minute.
- La tine..
Spune ea în șoaptă,eu mă încrut,dar vreau să spun ceva însă ea pleacă la ea în cameră.
Nu cred..nu pot să cred că e posibil să simtă la fel.Poate a spus asta doar în glumă.
Intru în cameră,îmi iau pe mine un tricou alb,bocancii,cheile de la motor,telefonul,și plec.
În drum spre bar,mă gândesc doar la ea..e aiurea,având în vedere că nu o cunosc decât de o zi și o noapte.
Când ajung acolo,o văd.E îmbrăcată cu geaca mea.Zâmbesc și cobor de pe motor.
Mă apropii de ea,iar când mai avea puțin și intra,o prind de mâna și o întorc spre mine.O lipesc de corpul meu iar ea când mă vede încearcă să se îndepărteze,dar nu o las,punându-mi mâna în jurul taliei ei.- De ce ai plecat așa?
O întreb iar ea doar se uită la mine puțin speriată.
- Sweet Pea eu..
O aud șoptind dar nu mă mai interesează și îmi apropii fața de a ei.Când era cât pe ce să o sărut..
- Josephine!Eu spun să vi la muncă.Ai întârziat 10 minute.
Se îndepărtează de mine și intră grăbită în bar.
Mă uit urât la FP,acesta începând să râdă.
Intru în bar și o văd la o masă apropiată de cea la care stau eu și Șerpii de obicei,luând comanda.Mă duc la ea și încerc să îi atrag atenția dar ea pleacă și prepară băuturile pentru clienți.
Nu pot să nu mă uit la ea sau să nu îmi fac griji în momentul în care văd privirile bărbaților lacomi pe trupul ei,așa că decid să stau aici și să o protejez dacă e nevoie.Tuturor le e frică de mine,de ce? Ei bine,nu degeaba conduc eu Șerpii.Perspectiva lui Josephine
L-am evitat toată ziua.De ce? Pentru că îmi e frică să nu râdă de mine pentru faptul că e posibil să îmi placă de el.E cât se poate de aiurea toată treaba asta.
Încetez să mă mai gândesc la asta și mă concentrez pe muncă* * *
Și am terminat pe azi.Îmi dau jos șorțul și pun carnețelul la locul lui.Sunt extenuată.Cred că voi ajunge acasă și voi adormi instant. Când ies din bar simt doua mâini ce mă îmbrățișează pe la spate,ca mai apoi să mă întoarcă și să își lipească buzele de ale mele.
Încerc să îl împing dar mă mușcă de buză,eu gemând de durere,iar el profitând își strecoară limba la mine în gură.
Reușesc să îl împing iar în momentul în care văd cine e,împietresc și mă uit la el șocată.Hei guys.Sper că va plăcut capitolul.
Voi cine credeți că a sărutato?
Scrieți în comentarii,iar cine ghicește va primi un indiciu despre capitolul următor în privat.Kisses.
❤❤