Colaborarea

118 5 0
                                    

   După ce mă trezesc,văd că Sweet Pea nu mai e lângă mine.Mă uit la ceas și încep să mă pregătesc să merg la bar. Mă duc la dulap dar sunt întreruptă de telefonul meu care sună.

- Da?

 - Hei,Jose,sunt FP, Azi nu trebuie să vi la bar.Am ceva probleme și nu pot deschide barul.

   Închide brusc,iar eu devin tot mai suspicioasă pentru că îi tremură vocea.
  Mă îmbrac așa:

  Apoi ies din cameră mergând spre sufragerie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Apoi ies din cameră mergând spre sufragerie.Acolo îl văd pe Four îmbrăcat la costum,pregătit să meargă și el la servici.

 - Surioară,eu cred că ar trebui să vi să îți ceri scuze de la șefu.Mă torturează acolo. 

 - Vezi,dacă nu ști să te impui.Te lași condus de un idiot cu aere de divă. 

   Spun și plec.Nu am de gând să îmi cer scuze de la acel Klaus.E un idiot cu ochi superbi și un accent de neuitat.Stai!! Ce dumnezeu am gândit acum.Îmi scutur capul și îmi pun casca,apoi mă urc pe motor.Pe drum îl văd iar pe dubiosul ăla.Se uită la mine și zâmbește superior.Îmi dau ochii peste cap și accelerez.După ce ajung în fața barului,mă dau jos și îmi pun casca pe motor.
   Intru și văd că barul e pustiu.Apoi aud ceva din spate.Mă duc acolo și ascult cu atenție.

 - Ți-am mai spus FP.Dacă se mai apropie Șerpii de teritoriul nostru,îi voi termina pe rând.Se pare că primul va fi chiar liderul.

   Când aud asta,ies pe ușă și îl văd pe Sweet Pea îngenunchiat în fața unui bărbat șaten cu ochii căprui,îmbrăcat la costum. Accentul lui era foarte asemănător cu al lui Klaus.
   Toți se uită la mine uimiți,iar eu mă sprijin cu umărul de ușă.

 - Pune mâna de el și vei ști ce înseamnă cu adevărat să mori în chinuri.

 - Jose,te rog să pleci.

  Spune FP iar eu îl ignor.

- Oh,se pare că Șarpele și-a găsit o șerpoaică. Dacă nu vrei să ai același sfârșit ca și el,te-aș sfătui să pleci.

  Zâmbesc în colțul gurii apoi mă apropii de acesta.

 - Nu am de gând să plec,doar dacă voi pleca într-un cosciug.

 - Asta îți e dorința draga mea,asta vei primi.

  Îl aruncă pe burtă pe Sweet Pea apoi vine la mine încercând să mă lovească,dar tot ce reușește e să mă împingă puțin.E rapid,poate prea rapid.Încerc să îl lovesc cu piciorul dar mă prinde de picior aruncându-mă într-un zid.Simt cum mă cuprinde un cutremur iar apoi încep să simt cum furia pune stăpânire pe mie.Îl prind de guler și îl lipesc de perete apoi încep să îl lovesc cu picioarele în abdomen.
  Îl las să cadă la pământ apoi îmi bag mâna în pieptul lui prinzându-i inima în mâna,vrând să o scot din pieptul lui,dar conștientizez ceea ce fac,și mă îndepărtez speriată de ceea ce am făcut. Plec de acolo și mă urc pe motor,plecând cine știe unde. 
  După o lungă perioadă de timp mă opresc și mă gândesc la ce am făcut.
   Cum e posibil să pot băga mâna în pieptul cuiva?! Cum?! Așa ceva nu există..
  Gândurile ămi sunt întrerupte de o mașină luxoasă neagră.Din ea iese Klaus împreună cu același bărbat de la bar. 

 - Hello Jose.Ceea ce i-ai făcut fratelui meu e cam urât nu?

 - Uite chiar îmi pare rău.Nu știu ce a fost aia,nu am mai făcut așa ceva nimănui.

  Spun apoi mă panichez și mai tare când mă gândesc la acel moment când îi simțeam inima în palmă.

Perspectiva lui Elijah

   Se citea în ochii ei că e pierdută și nu știe ce e cu acea întâmplare.Nu am mai văzut asta niciodată.
  Îl prind pe Klaus de umăr și îl întorc spre mine.

 - Realizezi și tu că ea nu minte.Uită-te în ochii ei,reflectă confuzie.Ceva nu miroase a bine și tu ști asta.Faptul că ea e posibil să fie un alt gen de creatură supranaturală te înspăimântă.

 - Frate,pe mine nu mă înspăimântă,mă provoacă.Ști bine că ea e perechea mea.De la nașterea ei,momentul când am privito în ochi,vrând să o ucid și pe ea ca și pe mama ei,iar ea m-a prins de mâna și a strânso la piept,m-a înmuiat.Și ști că nu aș recunoaște asta doar dacă aș ști că e posibil să vină un pericol foarte mare.

   Se pare că fratele meu chiar o iubește.Mă bucur pentru el,și-a găsit și el dragostea,ca și mine.Zâmbesc și îmi bag mâinile în buzunarele paltonului.
   Nicklaus se întoarce spre Josephine și o prinde de umeri aceasta tresărind de frică.

 - Nu te speria,nu îți fac nimic.

Perspectiva lui Klaus.

  O apropii de mine și o privesc în ochi.Mă concentrez pe culoarea ochilor ei negrii,ca mai apoi să devină aurii exact ca și ai mei.E hibrid. O îmbrățișez și îi șoptesc la ureche:

 - Nu te speria.Ceea ce o să îți spun acum probabil va fi fără noimă și imposibil de crezut,dar..ești un hibrid.

 - Un hibrid?! Dar cum?!

  Se îndepărtează de mine și mă privește în ochi.

 - E imposibil.Dacă sunt hibrid,de ce a apărut doar acum? De ce nu când eram mică?!

 - Puterile tale erau acolo.dar faptul că nu a trebuit niciodată să te lupți cu un vampir sau vârcolac,simțurile tale nu erau activate. Acum s-au activat și va trebui să înveți să le controlezi.

 - Dar cum?!

 - Dacă accepți și vei vrea să colaborăm,te voi ajuta eu.

Perspectiva lui Josephine

  Mă uit la el și mă gândesc dacă să accept sau nu.
Faptul că e posibil să îmi rănesc prietenii și familia mă înspăimântă și de asta accept.
  Mă urc din nou pe motor și le urmăresc mașina.Ajungem în același loc unde l-am amenințat și cobor de pe motor.Coboară și ei din mașină,iar Klaus vine lângă mine și își pună mâna în jurul taliei mele. Four era acolo,iar când ne vede se uită uimit la mine.
Vrea să se apropie dar îi fac semn din cap să nu o facă.Nu vreau să îmi pierd controlul și să îi fac ceva.Mă concentrez pe mâna lui Klaus așezată pe talia mea.
Degetele lui lungi și reci îmi fac pielea de găină iar faptul că e posibil ca el să simtă ce efect are asupra mea,mă face să mă îndepărtez,dar începe să mă strânga mai tare,renunțând la ideea mea.
   Mă uit la el,iar el își întoarce capul spre mine.Mă topesc ușor văzându-i ochii verzi,iar el doar zâmbește în colțul gurii și îmi face semn să intru pe o ușă mare de lemn.
  Când intru dau cu ochii  de............

Hei guys!! Un nou capitol! E cam scurt,dar cu un final plin de suspans. Sper că va plăcut.Kisses.

A new life in New OrleansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum