Perspectiva lui FourMă trezește Jose pe la 10 și îmi spune că merge la muncă iar eu atunci îmi dau seama că nu am vorbit cu tipul acela care are nevoie de bodyguard.
Mă dau jos din pat și merg spre baie să fac un duș și să mă schimb.
După duș ies din baie doar cu un prosop în jurul taliei,și mă duc la dulap.
De acolo scot un tricou simplu alb,o pereche de blugi negri și îmi pun la gât lănțișorul primit de la tata acum un.Mă dau cu puțin parfum apoi mă încalț cu perechea mea de converși și ies din cameră.
Îmi caut telefonul,apoi caut numărul de telefon și sun.
După 3 tonuri de apel răspunde- Da?
- Bună ziua,am sunat în legătură cu angajarea pentru bodyguard.
- A da.Mâine să te prezinți la ora 4 pe strada E.Mikel numărul 3.O zi bună.
Și închide.Ok Asta a fost ușor. Îi dau mesaj lui Alison și o chem aici.
Până vine ea mă apuc să gătesc ceva pentru micul de jun,sau mai bine zis,prânz,deja e 1.Scot din dulap ingredientele pentru clătite și pun tigaia pe aragaz.
În timp ce găteam mă tot gândeam la relația dintre acel Sweet Pea și Jose. Nu mi se pare un tip dubios,dar nu prea am încredere în el,mai ales că e un Șarpe,și nici nu aș vrea să îi despart,dar dacă îi face ceva surorii mele,îl joc în picioare.
Aud ușa trântindu-se și apoi o văd pe Jose fugind în camera ei.Opresc aragazul și mă duc la ea în cameră.- Hei,ești ok?
- Ți se pare că sunt ok?!
- Nu dar spune ce ai pățit
Mă apropii de ea și o i-au în brațe.
- Ți-a făcut Sweet Pea ceva?!
- Nu,dar azi la muncă,un idiot a început să mă pipăie iar eu i-am spart nasul și i-am rupt mâna.Sweet Pea nu era acolo,iar FP m-a trimis acasă,e posibil să mă concedieze.
- Asta e sora mea! Apropo,nu mai fi nervoasă sau supărată,dacă te concediază,treaba lor,mergi cu Alison și te angajezi și tu ca dansatoare.Ști bine că dansezi bine și nu ai două picioare stângi.
- A da chiar.Tu când te angajezi?
- Azi am vorbit cu tipul ăla și mâine mă duc la interviu.
- De la dansator la bodyguard.Ce pot să zic.Bravo.
- Momentan rămâne așa,poate mai târziu îmi caut ceva în domeniul ăsta.
- Bine frățioare,lasă-mă să merg să fac un duș,după cum vezi și tu,sunt plină de sânge.
Râd și o las să meargă în baie.Ies de la ea din cameră și merg în bucătărie unde dau de Alison mâncând clătitele mele cu nutella.
Râd iar ea se întoarce spre mine.
O ridic pe umeri iar apoi merg cu ea la mine în cameră.
De acolo nu mai e nevoie să spun ce și cum,vă imaginați voi.Perspectiva lui Josephine.
După ce fac un duș,îmi i-au doar o bustieră neagră și boxeri negri,îmi prind părul într-un coc lejer și mă pun la birou ca să desenez ceva.
Da,desenez.E doar un hobby.
Îmi scot din sertar creioanele și blocul de desen,îmi pun ochelarii,port ochelari doar când citesc sau când desenez și mă gândesc ce aș putea desena.
Nu am o ideea oarecare,pur și simplu trasez lini abstracte pe foaie.
După o oră mă uit pe foaie și văd că mi-a ieșit un cuplu ce se îmbrățișau într-un pat.Zâmbesc la gândul că eu și Sweet Pea am putea fi aceia,dar nu le-am desenat fețele,deci poate fi oricine.