Elijah

114 3 0
                                    

  Știam că asta se va întâmpla.Că și ea va trebui să plece de lângă el cu un anume motiv.
  Știu că e distrus,știu că mă va urî pentru că fac asta,dar trebuie să o scot din casa noastră,altfel când blestemul se va activa,iar ea va avea acea sete de sânge puternică,va ucide pe oricine. 
  Scriu un bilet scurt în care îl anunț pe Nicklaus că "Hayley" o va lua pe Jose să o îngroape așa cum se cuvine și îl las pe pat.
  O i-au pe Josephine în brațe și apoi sar de la balcon cu ea în brațele mele.
   Îmi folosesc puterea de vampir și merg rapid până în Franța,mai exact Paris,și o duc la casa pe care am cumpărat-o acum ceva timp pentru mine și Hayley.
   O duc la subsol și o așez într-un cosciug cu grijă,apoi închid cosciugul. 
  Măcar va ști că nu mai trebuie să fie îngrijorat de faptul că ea poate fi în pericol.Plec din nou folosindu-mă de puterile mele și ajung din nou în casa noastră.Intru cu grijă în camera lui Nicklaus,iar tot ce simt e durere. Pot simți cum furia și durerea e împrăștiată prin cameră. Nicklaus a distrus tot,singurul lucru întreg din cameră fiind patul. Oftez și plec de acolo în camera mea,pregătit să fac o baie lungă. Am nevoie de relaxare,e prea mult stres în casa asta și mult prea multă suferință. 
   Pregătesc apa în cadă apoi scap de acest costum,punându-l în coșul cu rufe murdare.
   Intru în cadă și îmi relaxez toți mușchii.Închid ochii și încerc să uit tot,să mă concentrez doar pe faptul că Hayley acum e departe,doar pentru că are nevoie de un moment să se relaxeze și să fie singură.De asta eu sunt aici,iar ea e în Londra. 
  Nu mai stau în apă și ies,punându-mi un prosop în jurul taliei. Ies din baie și ceea ce văd în fața ochilor,e scumpa mea soție,în ce-a mai sexy lenjerie intimă,întinsă pe pat,în jurul ei fiind petale de trandafir roșii ca sângele. 
  Zâmbesc și mă apropii de ea,se ridică ca mai apoi să mă sărute.

Perspectiva lui Four

  Ea e moartă.
Nu pot să cred asta,trebuie să îl anunț pe tata.
  Îmi scot telefonul din buzunar,ca mai apoi să caut numărul lui tata,apelând.

- Da Four,s-a întâmplat ceva?

- Tata,Josephine...

- Ce e cu ea? E bine?

  Spune alarmat,iar eu încep să plâng din nou.

- Tata, ea a murit..

- Ce? C..cum?!

- Împușcată..

- O să mă întorc cât de curând,trebuie să pregătim o înmormântare...

- Tata,nici măcar corpul ei nu mai e,i-a dat foc după ce a împușcat-o.

  - Oricum mă întorc.Vom pleca din orașul ăsta.Fă-ți bagajele.

   Apoi închide.

Perspectiva lui Klaus.

  După ce am plecat,m-am dus în Cartierul de Sud,trebuie să anunț faptul că ea nu mai e și că trebuie să își angajeze o altă chelneriță.Când ajung acolo,îmi dau seama că ei știu asta deja.
  Toți membrii șerpilor sunt triști,iar Jughead are fața plânsă.
   E o atmosferă de înmormântare
  Mă duc spre bar și acolo dau de Sweet Pea.

- Ce cauți aici? Ști bine că nu ești bine venit aici.

  Spune apoi mă uit la fața lui.Are ochii umflați și roșii,asta arătând că a plâns.

- De ce ai plâns?

- Nu te preface că îți pasă și spune ce vrei apoi plecă de aici.

   Zâmbesc în colțul gurii apoi plec de lângă bar apoi ies de acolo. Îmi amintesc cu exactitate cum Elijah mi-a povestit ce i-a făcut doar pentru Sweet Pea.
  Știu că eram împreună,și mai știu că dacă nu îi trimite-am eu acel mesaj,era cel mai probabil să facă o tâmpenie,și deșii ea  nu știa cine sunt atunci,mă bucur că i-am întrerupt.
   Știu că nu e moartă de mult timp,dar îmi e foarte dor de ea.Îmi e dor de ochii ei negri și de zâmbetul ei. Tot ce simt acum,e furie,mă simt singur..

Știu că a trecut destul de mult timp de când nu am mai postat,dar postez acum,și mai știu că e destul de scurt capitolul,dar voi încerca să scriu mai mult la următorul.Kisses 

A new life in New OrleansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum