My stupid BFF

218 7 5
                                    

   Cobor alarmată în sufragerie,dar când ajung acolo îmi vine să mor de râs.
   Four este călărit la propriu de prietena mea cea mai bună.Este o fană înrăită a fratelui meu.A văzut tot ce s-a putut vedea cu el pe youtube și a citit toate interviurile cu el din reviste.
Alison e o fată foarte energică și adoră la fel ca fratele meu dansul.Este profesoară de dans la clasa a 10 la liceul din Cartierul de Sud.

  - Alison,te rog dă-te jos de pe fratele meu!Îl sufoci!Dacă mai vrei să îl vezi dansând vreodată îți sugerez să te calmezi,să te dai jos de pe el și să te prezinți ca și un om normal!

  - Ști ceva?Ai dreptate!

   Spune coborând din brațele lui.Alison e cam jenată așa că nu mai are de gând să scoată un cuvânt.Îmi dau ochii peste cap și decid să fac eu prezentările.

  - Four,ea este Alison,prietena mea cea mai bună și o profesoară de dans incredibilă,spun eu arătând spre ea,iar Alison,el e fratele meu mai mare Four,despre care ști cam tot așa că nu mai am nimic de spus.

  - Scuze pentru ce am făcut acum câteva minute...

   Spune ea după câteva minute de tăcere între noi

  - E ok,chiar dacă nu am mai pățit așa ceva de aproape un an,sunt obișnuit.Apropo,unde predai cursuri de dans?

  - La liceul din Cartierul de Sud,de ce?

  - Pentru că o să am nevoie de o slujbă și nu știu unde să caut.

  - Aici chiar nu te pot ajuta.La liceul din Cartierul de Nord nu există dansul în orarul lor,iar alte școli de artă și dans nu sunt,dar aș putea să îți dau număr de telefon al fratelui meu.Știe pe cineva care are nevoie de bodyguard,iar la cum areți tu,cred că te-ar angaja fără probleme.

   Spune ea iar apoi își amintește că exist și vine să mă îmbrățișează.

  - Ok! Acum că am lămurit toată treaba aș vrea ca eu și Alison să mergem la mine în cameră,așa că,bye frățioare.

   O iau de mână și fug cu ea la mine în cameră.Îi dau o bustieră gri și o pereche de pantaloni de trening tot gri,scurți iar apoi începem să vorbim despre fostul ei iubit de care s-a despărțit cu o oră înainte să vină aici.

  - Am o întrebare.De unde știai că m-am întors?Eu nu am spus nimănui.

  - Nu știam,voiam să vin aici,să mănânc Nutella și să mă uit la filme ca să uit de toata drama,dar am dat de fratele tău și instantaneu am uitat și de acolo ști ce s-a întâmplat...Oricum,fratele tău sigur nu s-a supărat că am sărit așa pe el?

  - Crede-mă nu s-a supărat,iar la cum te privea cred că ar cam vrea ceva cu tine.

   Spun eu iar ea se uită la mine ca la mașini străine.Încep să râd iar ea începe să mă lovească cu o pernă.Și uite așa a început o bătaie cu perne.La un moment dat îmi fură perna și începe să mă lovească cu ambele eu începând să râd și să urlu în același timp.Atunci dă buzna în cameră Four alarmat.Eu și Alison începem să râdem de fața lui și atunci el se alătură razboiului nostru cu perne. La sfârșit toată camera mea era plină de pene pe care normal că eu le voi strânge.

  - Totuși de la ce ați început să vă bateți cu perne?

   Întreabă fratele meu,iar eu și Alison ne uităm una la alta și nu spunem nimic.El se uită dubios la noi doua iar apoi își oprește privirea asupra decolteului prietenei mele.Ea văzând asta se înroșește în obraji și ia o pernă în care își ascunde fața.Acest gest făcându-l pe Four să chicotească și apoi pleacă.

  - OK? Ce a fost asta?

   Întreabă ea nedumerită.

  - Îți spun eu ce a fost asta,ăsta e un semn că Four a pus ochii pe tine și nu se va opri până nu va ajunge în pantalonii tăi sweetheart.De asta de avertizez de acum. Oricât de înebunită ești după el și oricât de mult ai vrea să fi cu el,el tot ce va face,e să ajungă în pantalonii tăi și apoi te va lăsa ca pe o cârpă cu inima în două.

   E fratele meu și nu îmi place să vorbesc așa despre el,dar decât să îmi mint prietena și să îi dau speranțe false,mai bine îi spun adevărul.
   O văd cum se întristează iar apoi se schimbă și pleacă.Nu o opresc.Știu că trece printr-o perioadă mai dificilă și are nevoie de liniște.Îmi dă mesaj cu numărul lui Josh,fratele ei,iar eu il trimit lui Four.
   Încep să curăț dezastrul din camera mea iar apoi mă așez pe pat cu laptopul în pat.Încep să caut ceva anunțuri de angajare și tot ce găsesc sunt anunțuri despre chelneri sau bone.Nu sunt bună la îngrijit copii așa că e tăiat de pe listă.Intru pe un anunț în care angajează chelneri sau chelnerițe și îmi programează un interviu pe mâine la ora 2 pe strada Șerpilor nr.4. în Cartierul de Sud

   După ce termin cu asta încep să mă uit la serialul meu preferat. Supernatural. Eu nu înțeleg cum pot să existe așa băieți sexy pe lumea asta.Adică Dean e...ugh..mai bine tac..mă gândesc doar la tâmpenii după. În timp ce mă uit liniștită la episod,îmi aud telefonul sunând.Îl iau de pe noptieră și văd un număr necunoscut.

  - Da?

  - Hei Jose..

  - Ce mai vrei acum Reggie? Ți-am spus că noi am terminat-o acum o lună și că nu mai vreau să te văd sau să aud de existența ta niciodată.

  - Jose..vreau să îți spun doar că eu încă te iubesc..

  - Încă mă iubești după ce m-ai înșelat cu Alice?Cea mai mare târfă existibilă!

  - Jose...

  - Scutește-mă de scuze Reggie

   Îl opresc eu și îi închid.Îmi arunc telefonul pe pat și îmi continui episodul.

   După terminarea episodului,cobor până în bucătărie după un pahar de apă.Când ajung în sufragerie dau acolo de Josh și Four vorbind.Când Josh mă vede se ridică de pe canapea și vine la mine luându-mă într-o îmbrățișare de urs.Râd la gestul lui iar apoi îmi continui drumul spre bucătărie.

  După ce pleacă Josh,apare Four în bucătărie

  - Auzi..Între tine și Josh e ceva?

   Mă uit uimită la el,iar apoi râd înfundat.

  - Nu e nimic între mine și Josh. Deșii suntem cei mai buni prieteni nu am fost atrasă de el niciodată și nici el de mine.Așa că dragul meu frate,nu ai de ce să îți faci griji.

   Apoi plec din nou la mine în cameră.
  Nu pot să cred că Four a crezut că e ceva între mine și Josh.E aiurea! Încetez să mă mai gândesc la asta și mă pun în pat cu gândul să adorm pentru că mâine e o zi lunga pentru mine.

Hei guys! Acesta e un alt capitol!Voi încerca să postez în fiecare noapte!Acum cât timp e vacanță,iar apoi nu știu.Cred că voi scrie după ce termin cu lecțiile acasă sau voi scrie și în pauze la școală.Kisses!

A new life in New OrleansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum