×
Era prima zi de muncă. Sung a fost anunțată să se îmbrace elegant, lucru ce a ușurat-o pe fată deoarece era speriată că o să fie pusă să lucreze ca femeie de serviciu. Nu că ar fi ceva rău, adică munca e muncă, doar că ea e leneșă și nu suportă să facă curat după ea, dar mai apoi după alții, într-un hotel, în camere pe unde cine știe ce ar putea să găsească.
Se afla în holul hotelului, acolo unde a fost întâmpinată de Minjin și de tatăl ei. A dat mâna politicos cu acesta, apoi a fost condusă într-o cameră a angajaților ca să i prezinte regulamentul de ordine interioară și să primească sarcini pe care trebuie să le îndeplinească. Minjin a pus-o în funcție ca recepționistă, poziție unde se câștigă bine, adică Sung era mulțumită cu cât era plătită, fiind o persoană modestă.
Și-a început treaba undeva mai pe seară, ea fiind ultima pe tură, deci trebuia să rămână până mâine dimineață.
Aparent treaba ei era mult mai solicitantă decât se aștepta să fie, primid mereu telefoane cum că ceva din cameră s-a stricat sau nu merge, plus că o grămadă de oameni se cazau sau plecau, iar ea trebuia să noteze pe un formular totul, de fiecare dată.
Într-un final, lucrurile s-au mai calmat, lăsându-se de seară. Și-a lăsat capul pe spate, aproape adormind, când a tresărit din cauza zgomotului făcut de ușă la deschidere.
L-a văzut pe Jungkook, la braț cu o domnișoară tânără, îmbrăcată foarte provocator. Aceștia s-au apropiat de Sung, care-i priva intens.
"Dă-mi orice cheie." a spus Jungkook cu aroganță, iar Sung și-a ridicat o sprânceană.
"Știu că e hotelul familiei tale, dar nu cred că e în regulă să-ți rezervi o cameră ca să te culci cu o tipă." a spus Sung, iar fata de lângă el a început să o privească urât.
"Doar dă-ne cheia o dată și taci din gură că ești doar geloasă!" s-a răstit fata la Sung, aceasta abținându-se să nu bufnească în râs. Ce penibilă era, pe bune, adică chiar nu vede cât de folosită este de el?
"Calmează-te, Mae." i-a spus Jungkook, iar atunci Sung a fost lovită de o amintire bruscă legată de numele ei.
"Tu nu erai împreună cu fratele lui Minho?" a zis Sung brusc, fără să-și realizeze propriile cuvinte.
Și-a dus mâna la gură șocată. De unde știa asta? De unde o știa pe fata asta, Mae?
"De unde ști așa ceva?" a întrebat ea, încruntându-se.
Sung era înghețată, nu știa ce să zică.
"Oricum, nu contează, pentru că ne-am despărțit!"
"Și dacă încearcă să se răzbune din nou pe tine, Jungkook?" a spus Sung, scăpând din nou cuvinte pe care nici măcar nu avea intenția să le zică.
Jungkook i-a dat drumul la mână lui Mae și s-a apropiat de Sung.
"De unde ști tu astea?" i-a șoptit el.
"N-Nu știu, p-pur și simplu mi-au venit pe gură." s-a bâlbâit ea, privindu-l pe Jungkook în ochi.
"Mă rog, doar dă-mi o cheie, te rog." a spus el, schimbându-și atitudinea față de ea. Era speriat, era speriat deoarece Sung știa lucruri pe care nu ar trebui să le știe.
Aceasta i-a întins cheia cu numărul 96 și i-a privit cum se îndepărtează, ajungând lângă lift și întrând în el, lăsând holul gol din nou.
Sung a căzut pe gânduri.
Știa... știa cine e fata aia. În liceu, s-a cuplat cu Jungkook în timp ce era împreună cu fratele lui Minho, nu-i știa numele, dar știa despre el. Oricum, Jungkook era prieten cu acel tip, iar așa au pornit certuri între ei, deoarece Jungkook profitase de Mae, aceasta fiind obsedată de el.
Știa informația asta, dar nu știa că avea o relație pe secret cu Minho... super, viața ei chiar nu e ciudată deloc.
Oricum, oare de ce Jungkook e cu Mae din nou? Din ce-i spunea mintea, fratele lui Minho era foarte posesiv cu fata asta, a avut de gând și să-l omoare pe Jungkook doar ca să o aibă înapoi.
S-a scuturat de câteva ori, încercând să revină cu picioarele pe pâmânt. Totul era prea ciudat, iar ea avea nevoie de o pauză de la atâtea gânduri ciudate.
După câteva minute de liniște, telefonul de la birou a început să sune nebunește. Toate persoanele care erau cazate în camerele vecine numărului 96, au făcut reclamație din cauza zgomotelor puternice ce se auzeau din camera lui Jungkook.
A oftat lung și a decis să meargă să rezolve situația. A bătut la ușă, încercând să ignore ce se auzea de acolo, era pur și simplu scârbos. Dintr-o dată sunetele s-au oprit, iar ușa s-a deschis, pe partea cealaltă apărând un Jungkook la bustul gol.
"Îți distrugi singur afacerea, Jungkook, acum înțeleg de ce nu ai angajați, toți probabil că și-au dat demisia din cauza ta!" a spus Sung, enervându-se ușor, deoarece el o privea plin de amuzament, luând-o ca pe o glumă.
"Da sigur, cum spui tu, acum pleacă și fă-ți treaba." a spus el, gata să închidă ușa, când Sung a pus un picior înăuntru, blocând-o.
"Îmi fac treaba, acum spune-i fetei aia să se îmbrace și să plece." i-a ordonat Sung, iar Jungkook a început să râdă.
"De ce? Vrei să te bagi tu în locul ei?" a spus el și s-a apropiat ușor de Sung, care îl privea furioasă.
"Oprește-te Jungkook, serios, nu mai ești un copil mic! Nu o puteai duce măcar la tine acasă dacă ești așa de disperat?" a strigat ea, ca mai apoi Mae să apară lângă Jungkook, doar într-un halat.
S-a apropiat de fată și i-a dat o palmă.
"Vrei să-ți vezi de treabă?" a strigat Mae la Sung, în timp ce fata se ținea de obrazul roșu.
Sung simțea cum explodează, vena ei de pe frunte ieșindu-i în evidență din cauza nervilor. Nu s-a mai putut abține și a tras-o de păr, până în mijlocul holului. Mae a început să strige isteric, încerând să se elibereze, băgându-și unghile în mâinile fetei, zgâriând-o de i-a dat sângele. Lumea a început să iasă pe hol, fiind atrasă de țipătul puternic ce-i trezise. Lui Sung îi ajunse, era extrem de nervoasă, așa că i-a tras halatul de pe ea, fata rămânând goală în fața tuturor. A fugit repede în cameră și a închis ușa în urma ei. Jungkook râdea pe săturate, îi plăcuse scena din fața lui.
"Tu de ce râzi? Fugi înapoi la iubita ta!" a spus Sung.
"Nu e iubita mea, eu nu-mi fac iubite." a spus el, iar Sung și-a dat ochii peste cap.
"Vă puteți întoarce în camerele voastre acum, cred că am eliminat sursa ce producea zgomot." le-a spus ea oamenilor, fiind gata să plece, când Jungkook a prins-o de mână și a tras-o spre el.
"Sung." a început el, lingându-și buzele uscate. "Vreau să ieșim." a spus el, făcând-o pe fată să rămână confuză.
Ce are de gând?
×
CITEȘTI
✔S I N N E R: What if there was another beginning? | jjk. (Vol. 2)
FanfictionPărea că fericirea lor o să dureze pe vecie, până când viața a trimis-o pe Won Sung înapoi, în prima zi, când acel păcat a legat-o de Jeon Jungkook. Era speriată, uimită, dar cel mai mult, confuză. Pura curiozitate a pus-o la încercare, aceasta schi...