×
Zilele au început să treacă în viteză, era cu o zi înainte de zborul lor, în Hawaii, acolo unde avea Minjin să-și facă nunta.
Era seară, iar Sung stătea întinsă în pat, privind lung tavanul, stând pe gânduri. Nu putea să doarmă, dacă închidea ochii, avea să vadă acea persoană care o bântuie. Știa că ceva nu e în regulă cu ea, totul era prea ciudat, din ziua aceea, când s-a trezit în vechiul apartament, simțea că aparține nimicului, se simțea aruncată în această lume și lăsată să trăiască într-o buclă infinită a timpului.
S-a ridicat în fund, gândindu-se dacă să o facă sau nu. A ezitat pentru o secundă, dar s-a ridicat apoi și a deschis ușa camerei, mergând pe vârfuri până în dreptul lui Jungkook, care stătea pe canapea cu laptopul în față.
"Hei." a zis ea în șoaptă, iar Jungkook și-a întors privirea înspre ea.
"Hei." a zis el, având un zâmbet mic pe buze.
"Pot să stau lângă tine?" l-a întrebat ea, iar acesta a dat din cap, făcându-i loc lângă el și trăgând pătura cu care era acoperit el, punând-o pe ea imediat ce s-a așezat.
"La ce lucrezi?" a întrebat ea, făcându-se comodă sub pătura moale.
"Oh, trimiteam doar pe mail invitațiile la nuntă celor ce nu le-au primit personal."
"Așa de târziu?" a întrebat ea, privindu-l în ochi în timp ce fețele lor erau foarte aproape.
"Um da, Minjin a fost ocupată așa că m-am oferit să o ajut acum." a spus el, luându-și privirea de pe ea, doarece se simțea rușinat.
Niciodată nu se simțea așa în preajma fetelor, dar cu ea era diferit. Inima îi bătea tare, iar fața lui era roșie, era mai aproape de el ca niciodată.
"Nu poți să dormi din nou?" a întrebat-o el, privind în ecranul laptopului.
"Din păcate, da." a spus ea, privind în pământ.
Liniștea s-a lăsat ușor între ei. Jungkook s-a întors și a privit-o din nou, apoi a oftat și și-a pus mâna pe umerii ei.
"Întinde-ți capul pe mine, poate o să-ți vină somnul mai ușor." a zis el, iar ea i-a zâmbit și și-a lăsat capul pe pieptul lui.
"Pune un film." a zis ea.
"Film? Vrei să ne uităm la un film?"
"Da, de ce nu?" a spus ea, iar Jungkook s-a pus să caute un film.
După jumătate de oră, Sung a adormit, iar Jungkook a închis laptopul și l-a pus cu grijă pe masă, ca să nu o trezească pe fată.
Jungkook s-a tras ușor de lângă ea și a luat-o în brațe, ducând-o în dormitor. A întins-o pe pat, iar când a vrut să plece, Sung l-a prins de mână.
"Rămâi cu mine te rog." a zis ea, în timp ce-și ținea ochii închiși, vorbind pe un ton somnoros.
Jungkook a rămas, întinzându-se lângă ea. Corpurile lor erau depărtate, dar Sung s-a apropiat de el, până ce respirația lui caldă îi lovea fruntea.
"Ce faci?" a întrebat-o el, în timp ce fata își deschidea ochii și își ridica capul ca să-l privească în ochi.
"Jungkook." a început ea, în timp ce-și ținea gura întredeschisă. "Am nevoie de tine." a spus ea, în timp ce privirea ei îi dădea fiori pe toată pielea.
În acel moment, Jungkook nu-și dorea nimic mai mult decât să-i guste buzele, să o aibă doar pentru el, dar a renuțat imediat la acel gând, deoarece nu voia să strice ce aveau acum.
Și-a pus brațele în jurul taliei ei și a tras-o mai aproape, astfel adormind îmbrățișați.
×
Capitolul acesta a fost cam sec, știu, îmi pare rău, dar mintea mea e plină de ideei pentru alte proiecte de viitoare cărți.
Oricum, nu o să vă placă ce o să zic acum, dar ne apropiem de finalul volumului doi *și ultimul volum din această serie*, adică am zis că o să fie scurt, deoarece sunt deja setată pe un final care se apropie curând.
Până atunci, puteți să-mi lăsați părerile voastre în comentarii, ce credeți că o să se întâmple? Cum credeți că o să se termine? Credeți că o să fie un final fericit sau unul trist? Aștept opinii până data viitoare.
CITEȘTI
✔S I N N E R: What if there was another beginning? | jjk. (Vol. 2)
FanfictionPărea că fericirea lor o să dureze pe vecie, până când viața a trimis-o pe Won Sung înapoi, în prima zi, când acel păcat a legat-o de Jeon Jungkook. Era speriată, uimită, dar cel mai mult, confuză. Pura curiozitate a pus-o la încercare, aceasta schi...