Capitolul 6

1.3K 177 23
                                    

×

Sung era în drum spre casă, venea de la întâlnirea cu Jungkook. Se gândea mult în timp ce mergea, iar asta îi dădea bătăi de cap. De ce are acel sentiment constant de fiecare dată când e lângă el? Se simte exact la fel ca și cum ai avea fluturi în stomac, doar că ea nu-l place, nu ar avea de ce să o facă, e un nesimțit cu ea, mereu a fost.

A decis ca astăzi să schimbe traseul și să meargă pe o scurtătură. A făcut un viraj la dreapta și a luat-o printre blocuri. În fața ei se aflau două siluete, o femeie și un bărbat care se certau. Curioasă de fire, s-a oprit și s-a poziționat într-un colț, în așa fel încât să nu fie văzută. 

Când femeia s-a întors, a recunoscut-o ca fiind Mae.

"De ce te-am văzut urcând în mașină Jungkook? Răspunde-mi Mae!" striga bărbatul la ea, făcând-o pe fată să-și lase privirea în pământ.

"Chul, nu e ceea ce pare." a mințit ea.

Era fratele lui Minho. Din nou, mintea ei i-a redat o memorie de mult pierdută. Era tipul cu care Jungkook avea probleme și nu orice fel de probleme, unele serioase, deoarece e un om periculos.

"Iar te ți după el? Chiar vrei să-l omor?" a spus acesta și a prins-o cu duritate de încheietură.

Sung și-a scos telefonul și a început să înregistreze. A încercat să se apropie puțin, ca să audă mai bine ce vorbesc, dar a călcat pe ceva pungă, care a făcut un sunet ce le-a atras atenția.

Imediat ce le-a văzut capetele întorcându-se în direcția ei, a luat-o la fugă. S-a uitat în spate și a realizat că era urmărită. A făcut câteva viraje, apoi s-a oprit lângă un tomberon mare, ca să-și tragă sufletul. Chiar când crezuse că a scăpat, Chul apăruse de nicăieri și îi puse mâna la gură, prinzând-o cu forță de talie.

"Dacă strigi, o să mă asigur că nu o mai faci niciodată." a amenințat-o el.

"Cine ești și de ce mă urmărești?" a întrebat el și și-a luat ușor mâna de la gura ei.

"E-Eu..." se bâlbâia ea, fără să știe ce să zică. Era speriată, privirea lui o intimida.

"Defapt, cred că știu cine ești." a spus el și a tras-o până la o mașină parcată în spatele blocului.

"U-Unde mă duci?"

"Stai liniștită, Jungkook o să vină să te salveze curând." a spus el cu aroganță și a băgat-o în mașină, în spate.

"De unde ști cine sunt?" a întrebat Sung, în timp ce acesta pornea de pe loc.

"Te țin minte din poza lui Jungkook, o purta mereu la el." a spus el, privind-o în oglindă.

"P-Poftim?"

"Uite, nu o lua personal, treaba mea e cu Jungkook și nu te face că nu-l cunoști, pentru că știu că o faci. Ești prietenă cu Minjin, logodnica fratelui meu, corect?" a întrebat el, iar Sung a înghițit în sec. Nu trebuia să zică nimic că oricum se dădea de gol și așa, nu a fost niciodată bună la mințit.

Își păstrase calmul pe tot parcursul drumului, adică nu o legase sau o atacase, deci probabil nu avea de gând să o rănească.

A ajuns la locuința acestuia, din nou, un loc foarte familiar pentru ea. 

Chul i-a spus să i-a loc pe canapea, apoi a pus-o să-l apeleze pe Jungkook și să-i dea telefonul ca să vorbească cu el. Fata era obligată, așa că l-a ascultat. I-a dat telefonul, iar Jungkook a răspuns, Chul punând pe difuzor ca să audă și ea.

✔S I N N E R: What if there was another beginning? | jjk. (Vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum