Capitolul 16

1.1K 156 21
                                    

×

A doua zi, dimineața, Sung și Jungkook au pornit spre aeroport, acolo unde s-au întâlnit cu Minjin și Minho. Părinții lor erau deja în Hawaii, plecaseră cu o zi înainte.

S-au îmbarcat în avion, Sung luând locul de la geam, iar Jungkook cel de lângă ea. Minjin și Minho erau chiar în dreptul lor, Minho fiind la margine. 

Imediat ce avionul a decolat, Minjin și-a lăsat capul pe umărul iubitului ei. Sung îi privea, era tentată să-i spună lui Minjin de aventura ei cu el, nu mai putea ține asta în ea.

Jungkook a observat-o pe Sung privindu-l atât de intens, așa că și-a pus mâna pe brațul ei.

"Ești bine?" a întrebat-o acesta, iar Sung și-a mutat privirea, dând de ochii lui.

"Totul bine." a zis ea, întorcându-se cu fața spre geam, privind cum se ridică deasupra norilor.

"Nu mi-ai spus niciodată de când îți face Minho avansuri." a spus acesta, apropiându-se de urechea ei, șoptindu-i ușor.

"Nu de multă vreme." a răspuns ea sec, ezitând să-și întoarcă privirea.

Chiar dacă voia să-i zică lui Minjin adevărul și să riște totul, era speriată, nu voia să o piardă pe ea și pe Jungkook, mai ales acum, când se apropiase atât de mult de el.

Jungkook voia să o mai întrebe, dar a decis să-i dea spațiu. Poate Minho a avut dreptate, poate chiar îl minte, are un secret, se vede și e curios, vrea să afle mai multe, ca să știe dacă poate să-i spună de sentimentele lui, care nu l-au părăsit niciodată, oricât de rece a fost cu ea, știa, chiar dacă atunci nu accepta, știa că o iubește.

×

Au ajuns în Hawaii după un drum lung și obositor. Vremea era superbă, iar Sung era impresionată de priveliște. Nu fusese niciodată într-un loc mai exotic ca acesta, are un mic paradis.

Imediat cum au intrat în hotel, au fost primiți de niște persoane care le-au pus niște coliere cu flori în jurul gâtului. Aceștia le-au mulțumit și s-a îndreptat spre recepție ca să se cazeze.

"O cameră cu un pat patrimonial." a cerut Minjin, iar recepționista i-a dat o cheie.

Ea și cu Minho au plecat spre camera lor, ținându-se de mână, în timp ce Minho trăgea toate bagajele după el.

"Dumneavoastră? Tot o cameră cu un pat patrimonial?" a întrebat aceasta, uitându-se de la Sung la Jungkook.

"Da." a spus Jungkook. "Nu!" a spus Sung, deodată cu el.

Cei doi s-au privit pentru o secundă, apoi s-au uitat la recepționistă, care era confuză. Jungkook s-a întors apoi spre Sung, ligându-și buzele.

"Vrei să luăm separat? Nu trebuie să luăm una-" a întrebat-o el în șoaptă, în timp ce recepționista nota ceva pe hârtie, fără să fie atentă.

"E în regulă, nu e de parcă nu am mai dormit într-un pat." l-a întrerupt ea, zâmbindu-i.

"Ești sigură?"

"Da, Jungkook, serios." a zis ea, iar Jungkook i-a spus recepționistei să le dea o cameră.

Cei doi au pornit spre cameră. Imediat ce au intrat, Jungkook s-a aruncat în pat, obosit. Nu-i plăcea să călătorească prea mult, așa că avea nevoie să-și odihnească ochii măcar pentru o clipă.

Sung s-a repezit la baie. Cum ajunse aicolo, simțise ușoare dureri în zona stomacului. A verificat să vadă dacă era ceea ce credea ea că e, iar la aflarea răspunsului, oftase. Era în acea perioadă a lunii, chiar acum, în vacanță. S-a ofticat ușor, în timp ce-și căuta în geantă un tampon. Nu găsea niciunul, lucru ce o enerva și mai tare, ce putea face acum? Dacă ieșea de acolo, ar fi ajuns cu o pată roșie pe pantaloni. Și-a luat telefonul, voind să o sune pe Minjin, ca să-i aducă ea niște tampoane, dar observase că nu avea baterie.

"Nu pot să cred că o să fac asta." s-a gândit ea, în timp ce deschidea ușor ușa de la baie, strecurându-și capul afară, căutându-l pe Jungkook din priviri. L-a observat, stând încă întins în pat.

"Jungkook." a început ea, atrăgându-i atenția. "Mă poți ajuta cu ceva?" a întrebat ea, simțind cum obrajii ei se încălzesc.

Jungkook și-a mărit ochii, ascultând cu atenție ce avea fata să-i ceară.

"Poți te rog să mergi să... um.. să-i ceri lui Minjin... tompoane?" a întrebat ea, bâlbâindu-se de rușine.

Jungkook a chicotit, observând-o pe fata rușinată, care aștepta un răspuns de la el.

"Hei, de ce te rușinezi așa? Sunt doar tampoane, sigur, mă duc acum." a spus el, obținând un zâmbet de la ea.

"Mersi." a spus ea, înainte ca Jungkook să plece.

Acesta a ieșit pe hol, îndreptându-se spre camera surorii lui. A ajuns în dreptul ei și a bătut la ușă, pe partea cealaltă apărând Minho.

"Poți să o chemi pe sora mea te rog?" a spus acesta, în timp ce-și dădea ochii peste cap.

"Nu e aici, a plecat să vadă cum stau organizările pentru nuntă." a răspuns acesta.

"Nu-mi vine să cred că te căsătorești cu ea după ce ai făcut." a mormăit acesta, în timp ce intra înăuntru, iar Minho închidea ușa în urma lui.

"Încă mai crezi că sunt sigurul de vină aici? Ști foarte bine că mă place din liceu." a spus acesta, în timp ce Jungkook își ținea pumnul strâns, încercând să se calmeze.

"Nu mă provoca, Minho." a spus acesta, întorcându-se cu fața la el.

"Nu te provoc, vreau doar să-ți deschid ochii." a spus Minho, iar Jungkook a oftat enervat.

"Mă rog, nu de asta sunt aici, nu ști cumva unde își ține Minjin tampoanele?" a întrebat Jungkook, iar Minho s-a dus și i-a luat geanta lui Minjin, care era așezată pe pat și i-a aruncat-o lui Jungkook, care a căutat prin ea și a găsit o cutie mică, ce conținea exact ce-i trebuia.

Jungkook se îndrepta spre ușă, când a fost oprit brusc de Minho.

"Când o întrebi, încearcă să evite adevărul și dă răspunsuri seci, am dreptate?" a spus Minho, iar Jungkook a rămas tăcut.

"Ai grijă, Jungkook." a spus acesta, iar Jungkook a ieșit din cameră, rămânând blocat pe hol, fără să știe ce să facă. Era curios de ceva, voia să știe, așa că s-a întors rapid și a pus piciorul în ușă chiar când Minho voia să o închidă.

"Tu o iubești pe Sung sau pe sora mea?" a întrebat el, liniștea lăsându-se între cei doi, în timp ce Jungkook aștepta un răspuns.

×

✔S I N N E R: What if there was another beginning? | jjk. (Vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum