×
Sung se afla pe punctul de a pleca, s-a apropiat de ușă și a luat clanța în mână, când Jungkook s-a băgat în fața ei și i-a blocat drumul.
"Unde crezi că mergi?" a întrebat el, incrucișându-și mâinile.
"Um... mă întorc acasă." a spus ea, evitându-i privirea.
"Nu mai poți locui împreună cu Minho." a spus el și a închuiat ușa.
"Pe bune? Și atunci unde o să stau? Mai am și lucruri acolo!" a spus ea, iar Jungkook a oftat și a căzut pe gânduri.
"Vino și locuiește cu mine." a zis el dintr-o dată, iar Sung îl privea confuză.
"Și nu doar temporar, definitiv." a spus el, ligându-și buzele în timp ce o privea intens în ochi.
"De ce faci asta?" a întrebat Sung cu suspiciune, iar Jungkook a înghițit în sec.
"Păi ai uitat că tata crede că suntem împreună? Curând o să afle toți deci trebuie să o facem credibil, așa că mutăte la mine." a găsit el o scuză.
O plăcea din nou, da, iar acesta era un motiv pentru a petrece mai mult timp cu ea, ca să-și descopere sentimentele adevărate.
"E mai bine decât să ajung pe stradă." a mormăit ea, în timp ce dădea drumul la clanță.
"Dar tot trebuie să merg mai târziu ca să-mi strâng lucrurile și să o anunț pe Minjin." a spus Sung și s-a așezat pe canapea, în timp ce Jungkook dădea din cap.
×
Jungkook și Sung s-au dus la vila lui Minjin, ca fata să-și poată lua lucrurile. Ea are emoționată, avea să-i spună celei mai bune prietene că e împreună cu fratele ei, dar doar ca să-l protejeze de o căsătorie nedorită. Nu se plângea, nu aveam cum, Jungkook a făcut atâtea pentru ea în ultima vreme, deci îi era recunoscătoare și îi întorcea favoarea.
Cei doi au intrat în casă, fiind întâmpinați de Minjin, care a luat-o în brațe îngrijorată.
"Sung, unde ai fost? Te-am sunat de o grămadă de ori, dar nu ai răspuns, am fost îngrijorată!" a spus ea, studiându-i fața fetei obosite.
"Sunt bine, mi-a murit telefonul, îmi pare rău că nu te-am anunțat că am plecat." a spus ea, apoi i-a aruncat un zâmbet slab.
"De ce nu ai venit acasă azi noapte?" a întrebat ea, iar chiar atunci Minho își făcu apariția în bucătărie, având o buză spartă și aruncându-i lui Jungkook priviri urâte.
"Am rămas la Jungkook..." a spus ea, fiind distrasă de băiatul din spatele lui Minjin care nu zicea nimic.
Minjin s-a întors, observându-i distragerea.
"Uh, nu vă faceți griji pentru el, a căzut și s-a lovit, nu e nimic grav." a spus ea și s-a apropit de el, luându-l de mână.
Privirea lui a întâlnit-o pe a lui Sung, atunci fata și-a întors capul. Nu-l putea vedea cum se uită la ea, era pur și simplu scârbită, îi dădea o senzație de greață în stomac, era speriată de el, nu mai voia să-l vadă. Totuși, măcar nu i-a spus lui Minjin ce s-a întâmplat defapt, atunci ar fi fost un dezastru total.
Jungkook a observat-o pe fată cum ezită, așa că s-a apropiat de ea și a prins-o de talie, făcând-o pe Minjin să-și mărească ochii.
"Sung nu o să mai stea aici de acum." a spus Jungkook, iar atunci Minho s-a încruntat.
"Despre ce vorbești? Ți-ai găsit un loc permanent unde să stai?" a întrebat aceasta cu un zâmbet larg pe buze.
"Păi..." a spus fata, apoi s-a blocat, lăsându-l pe băiatul înalt de lângă ea să vorbească.
"O să stea la mine acum că suntem împreună." a spus Jungkook și a rânjit.
Sung a început să roșească, inima ei începând să bată cu putere. Cuvintele lui i-au redat acel sentiment din stomac, dar era unul bun.
"Sunteți împreună?" s-a șocat Minjin la auzul vorbelor fratelui ei, nu știa dacă să se bucure pentru ei sau să se simtă ciudat că cea mai bună prietenă a ei e cu fratele ei, care până acum profita de fete în ultimul hal.
Pe fața lui Minho a apărut supărarea, se putea observa, nu era fericit cu asta, dar nici nu putea spune nimic, Minjin fiind prezentă.
×
Sung și-a strâns toate lucrurile apoi și-a luat rămas bun de la Minjin și s-a întors la apartamentul lui Jungkook.
"Jungkook." a început ea, prinzându-l de braț, apoi rușinându-se de propriul gest. "Tu ai doar un dormitor, cum o să facem?" l-a întrebat ea, păstrându-și tonul vocii încet, deoarece nu știa cum să-l întrebe asta.
"E în regulă, poți să-l ai tu, canapeaua din sufragerie se trage deci pot să dorm numai bine pe ea." a spus el, în timp ce i-a luat bagajele din mână și i le-a dus în cameră.
Sung era impresionată de noua lui persoană, îi era simpatic acum, chiar dacă în trecut au avut o grămadă de neînțelegeri.
Cât timp el nu era, Sung a început să se plimbe pe lângă mobilă, analizând fiecare detaliu. S-a oprit în dreptul unei poze pe care a luat-o în mână. Era din excursia cu școala din clasa a XI-a, cea când au fost în tabără. Sung stătea în mijloc, deoarece ea era printre cele mai scunde fete, în spatele ei aflându-se Minjin și Seok. Jungkook stătea pe margine, avea o expresie a feței nu prea fericită.
Sung a râs. Chiar dacă stătea serios, era frumușel, Jungkook mereu a avut acel farmec, până și când se uita urât.
A închis ochii pentru o secundă apoi s-a regăsit în tabără, înconjurată de foștii ei colegi și prieteni. Ce se întâmpla?
"Zâmbiți la poză!" a strigat profesoara, apoi toată lumea s-a așezat frumos în fața camerei.
După ce le-a făcut poza, toată lumea s-a întors la treaba lor, înafară de Sung, care era pierdută. Leșinase cumva, iar acesta este un vis? De ce tot i se întâmple chestii ciudate?
"Sung." a strigat-o Minjin, care stătea împreună cu câteva fete. Sung s-a apropiat de ea, gata să o asculte. "Noi ieșim cu barca pe lac, vrei să vi cu noi?"
"D-da, de ce nu?" a spus ea și le-a aruncat un zâmbet forțat.
Fetele au pornit spre bărci, când Sung le-a oprit brusc.
"Dar stați, avem voie să mergem fără un supraveghetor?" a întrebat ea cu timiditate.
"Oh haide, doar nu-ți este frică, nu?" a spus o fată din grupul lui Minjin.
Sung s-a lăsat pe mâna lor și a intrat în barcă cu una dintre fete. Cu cât se depărtau de mal, Sung își lăsa privirea în pământ, mușcându-și buzele uscate.
"Minjin, haide să facem o baie!" a strigat fata din barca ei, Minjin și cealaltă fată fiind doar la câțiva metrii distanță de ele.
Fetele și-au dat jos hainele, rămânând doar în lenjerie intimă, în timp ce Sung era singură acolo, privindu-le. Îi era frică de apă, mai ales că nu știe să înoate în apă adâncă, se panichează.
"Sung, haide și tu." a strigat-o Minjin, dar fata a refuzat.
Fata cu care a fost în barcă și-a dat ochii peste cap și i-a făcut semn celeilalte persoane să vină să o ajute să răstoarne barca, ca Sung să intre în apă. Minjin nu era atentă la ele ca să le oprescă, știind frica prietenei ei.
Fetele au numărat până la trei și au împins barca, Sung căzând în apă.
Fetele au început să râdă în timp ce au tras-o pe Minjin cu ele, îndepărtându-se de fata care se îneca.
Sung se zbătea, încercând să se țină la suprafață, dar din cauza panicii, corpul ei o trăgea în jos, la fund.
"Ajutor!" a apucat să strige o dată, ca mai apoi să se ducă la fund și să rămână inconștientă.
×
CITEȘTI
✔S I N N E R: What if there was another beginning? | jjk. (Vol. 2)
FanficPărea că fericirea lor o să dureze pe vecie, până când viața a trimis-o pe Won Sung înapoi, în prima zi, când acel păcat a legat-o de Jeon Jungkook. Era speriată, uimită, dar cel mai mult, confuză. Pura curiozitate a pus-o la încercare, aceasta schi...