Capitolul 14

1.2K 158 27
                                    

×

Au trecât câteva zile, iar lui Sung i s-a permis să se întoarcă acasă. S-a recuperat aproape total, doar o vânătaie mică mai era plasată pe fața ei.

Era seară, iar Minjin i-a invitat pe ea și pe Jungkook la cină, împreună cu părinții lor.

Sung s-a pregătit, îmbrăcând o ținută decentă. Jungkook o aștepta pe hol, gata să plece.

Au pornit împreună, întorcându-se în locul în care aproape a fost abuzată de Minho. Încă avea coșmaruri doar gândindu-se la asta.

Au fost primiți înăuntru de către menajeră și au luat loc la masă, acolo unde părinții lui Minjin și Jungkook se aflau deja. După scurt timp, Minjin și Minho li s-au alăturat.

Sung stătea lângă Jungkook, în fața ei aflându-se Minho, care stătea lângă logodnica lui. O privea pe ascuns pe Sung, cu o urmă de supărare. Voia să îndrepte lucrurile, nu-i plăcea cum stătea treaba, îi era dor de ea și ura să o vadă lângă Jungkook, îl enerva.

"Vrem să facem nunta cât mai repede, așa că am ales deja locația, iar aceasta va avea loc peste o lună." a spus Minjin, luându-l de mână pe Minho.

Toți o priveau șocați, mai ales Sung, nu voia ca ea să sufere, știa că mai devreme sau mai târziu o să afle de aventura ei cu iubitul ei.

"Nu crezi că e puțin prea repede, scumpo?" a întrebat-o tatăl acesteia.

"Pe mine voiați să mă gărbiți cu căsătoria și pe ea, care e mai mare decât mine, spuneți că e prea devreme?" a mormăit Jungkook, fără să se mai poată abține.

"Jungkook." a început mama lui.

"Las-o baltă." a spus el, fără să o mai lase să continuie, tăindu-și friptura din farfurie, ofticat.

Sung l-a prins de mână pe sub masă și i-a aruncat o privire care l-a mai calmat. Ea era alinarea lui, un medicament pe o rană deschisă.

"Oricum, o să ne căsătorim în Hawaii." a spus ea, cu zâmbetul pe buze.

"Asta e o veste incredibilă." a spus Sung, afișând un zâmbet fals pe față.

"Și vreau ca tu și cu fratele meu să ne fiți nași de nuntă, ce spui dragule, nu crezi că ar fi minunat?" l-a întrebat ea pe iubitul ei, în timp ce-și punea brațele pe umerii lui, acesta privind în gol, fără interes.

Minjin l-a scuturat de câteva ori, dar nu a avut nicio reacție.

"Minho? Ești bine?" l-a întrebat ea, după câteva clipe de tăcere.

"Nu mă simt prea bine, mai bine continuați cina fără mine." a spus el și s-a tras de lângă ea fără ca măcar să o privească în ochi, apoi s-a ridicat de la masă și și-a făcut drum spre dormitor.

"Scuzați-mă, dar mă duc până la baie." a spus Jungkook și s-a ridicat, fiind subtil oprit de Sung, care l-a prins de braț și i-a aruncat o privire suspicioasă. Știa că nu avea de gând să meargă la baie, voia să meargă după el.

"Ce ai de gând să faci?" a șoptit ea, în așa fel încât să nu fie auzită.

"Stai liniștită, mă întorc imediat." a spus el, iar ea i-a dat drumul, privindu-l cum se depărtează de masă.

Jungkook și-a făcut drum spre dormitor, deschizând ușa cu grijă, uitându-se după orice semn cum că ar fi acolo. Înăuntru era gol, așa că a intrat și a închis ușa în urma lui, în următoare secundă fiind lipit de perete și apucat cu duritate de guler de către nimeni altul decât Minho.

"Ce mai vrei acum? Nu îți este destul că m-ai lovit fără motiv, când eu defapt încercam să o ajut?" s-a răstit Minho la el.

"Să o ajuți? Atunci de ce era așa de îngrozită de tine? Sigur i-ai mai făcut ceva înainte, v-am urmărit în ultima vreme și am văzut cum te tot țineai după ea!" a strigat Jungkook și l-a împins de pe el.

"Pervers nemernic ce ești, de ce mai profți de sora mea și te căsătorești cu ea când ești clar obsedat de iubita mea?" a spus el, apropiându-se de el cu zâmbetul pe buze, enervându-l.

"Crezi că nu i-a plăcut ce am făcut împreună? Pariez că e cu tine doar pentru că ai bani, nici măcar nu poți să o satisfaci cum tre-" a spus el, făcându-l pe Jungkook să explodeze. L-a întrerupt și l-a luat de guler, trântindu-l de dulapul din spatele lui.

"Stai departe de ea sau data viitoare nu-ți mai sparg doar buza." a spus Jungkook în timp ce-și aranja haina și se întorcea cu spatele, gata să plece.

"Chiar așa de prost ești, Jungkook? Ar trebui să ai experiență, din moment ce ai avut atâtea fete, adică tu chiar nu observi cum se joacă cu amândoi? Te minte, o să aflii adevărul curând și nu e nevoie să fiu eu acela care o să ți-l spună, o să o facă chiar ea, fie că vrea sau nu." a spus el, dar Jungkook l-a ignorat, ieșind din cameră și întorcându-se la masă de parcă nimic nu s-a întâmplat.

Trebuie să facă ceva, trebuie să-l țină departe de Sung, dar și de Minjin, trebuie să se despartă, nu vrea ca sora lui să aibă lângă ea un nemernic care se uită după alte fete și nu îi este fidel total, trebuie să scape de el.

×

✔S I N N E R: What if there was another beginning? | jjk. (Vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum