Hayatımda her şey den bunalmıştım bu süre gelen yaşamım beni her gün bir çıkmaza daha sürüklüyordu. Evde hiç bitmeyen kavgalar geçim sıkıntısı her şey sanki her şey üst üste geliyordu.
Kendimi o kadar çaresiz ve yorgun hissediyordum ki. Her gün anneme ve kardeşlerime karşı güçlü görünmeye çalışmak okulda arkadaşlarıma güçlü ve mutluymuşum gibi davranmak ve halimden kimseye bahsedememek hassas bünyemi yeterince yoruyordu ve gece odama çekildiğinde sessizce ağlamaktan başka elimden hiçbir şey gelmiyordu. On sekiz yaşımda mezuna kalmış bir öğrenci olarak hayatımın en kötü dönemlerini yaşıyordum. Girdiğim sınavın başarısızlıkla sonuçlanması zaten zor olan hayatımı iyice zorlaştırmıştı. Maddi durum yetersizliklerinden kendi çabamla ders çalışmaya başlamıştım ve aslında anlatacağım her şey hayatımın en kötü döneminde başlayan ve devam eden olaylar bütünü.
Evdeki ders çalışma ortamını bulamayınca kütüphaneye gitmeye karar vermiştim ve her gün daha güneş bile tam doğmadan kendimi evimize oldukça uzak kütüphaneye atıyordum. İlk zamanlarda her şey olağanca sıradandı. Genellikle hava soğuk oluyordu ve ben hafif ıslak kaldırımlarda kimseye gözükmeden ve kimse beni fark etmeden yürüyordum. Kütüphanede hep oturduğum yere oturuyor ve saatlerce oradan hiç kalkmıyordum ve belki de hayatımın en yalnız dönemini yaşıyordum.
En yakın arkadaşlarım başka şehirlerde yeni hayatlara başlamışlardı ve ben bu şehirde bir başıma kalmıştım. Hayatımda ki tek farklılık kütüphaneye gidip geliyor ve ders çalışmaya çalışmak oluyordu o kadar içime kapanmıştım ki bunu kimse fark etmiyordu. Her gün saatlerce ders çalışıyor ve müzik dinliyordum.
Kendimi her şeye o kadar kapatmıştım ki sadece hayallerimde yaşıyordum. Kütüphanede arkadaş olan insanlara bakıyor ve kendimi onların yerine koyuyordum küçük büyük hayaller kuruyor ve kendi yaşantımdan beynimi uzak tutmaya çalışıyordum. Üniversite kazanma hayallerim ne kadar çok olsa da hevesim her geçen gün kırılıyordu ve hayatta kendime bir heyecan ve güzel şey bulamaz olmuştum. Ama bhayatımda bu sıradan durumu değiştiren bir şey oldu. Kuzenim bir dershanede rehberlik öğretmeni olmasın dan dolayı bana her hafta dershaneye gelip sınavlara ücretsiz girme imkanı sundu ve bende bunu çok sevinerek kabul ettim...
İşte hikayemiz tamda o zaman başladı bizim gözlerden uzak birbirimizden uzak masum kırılgan ve güzel sevgimiz....
Belki de bu hikaye iki sıradan gencin sıradan olmayan aşklarını anlatıyordu. Bir kadının bir adamı sevişini ve bir adamın bir kadına aşık oluş hikayesi..............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MISRA
Teen FictionBir hayat düşünün ki sıradan oldukça sıradan bir hayat ve bu sıradanlık için de kaybolan bir kız. O kız ki hayatın anlamını yavaş yavaş yitiriyorken ve bir sevginin değerini onun için azalıyorken.. Ona asıl sevgiyi hatırlatan sıradan bir adam çıkıyo...