22. Gdy powiesz mu, że jesteś w ciąży.

2.6K 79 32
                                    

Pomysł mitsui_amine_desu

Pewnego dnia postanowiłaś poinformować swojego ukochanego o tym, że spodziewasz się dziecka.

🍥 Uzumaki Naruto 🍥
- J-Jak to? - zapytał zdziwiony - kręci mi się w głowie dattebayo - runął na ziemie jak długi.
- Naruto! - podbiegłaś do niego i pomogłaś mu wstać.

🌙 Uchiha Sasuke 🌙
- Mówisz naprawdę? - zapytał i spojrzał na ciebie jak na idiotke.
Przytaknełaś delikatnie głową z uśmiechem na ustach. Usiadł na łóżku schował twarz w dłonich załamany tą informacją.

🐶 Hatake Kakashi 🐶
Kakashi nic nie odpowiedział tylko mocno cię przytulił i zakręcił się z tobą wokół własnej osi, zdjął maskę i pocałował ci namiętnie w usta ciesząc się z tej informacji.

🌵 Sabaku no Gaara 🌵
- Ja nie nadaje się na tate- powiedział zdenerwowany - co jeżeli postąpie tak samo jak mój ojciec.
- Gaara spójrz na mnie - skierował twój wzrok na ciebie - nie jesteś taki jak twój ojciec rozumiesz. Wiem, że będziesz wspaniałym tatą.
Gaara przytulił się do ciebie lekko was kołysząć.

🍡 Uchiha Itachi 🍡
-...- nie wiedział co powiedzieć.
- Itachi? - czekałaś na odpowiedź.
- Jeżeli mamy być rodziną musimy odejść z organizacji i zamieszkać gdzieś razem.
- Mówisz poważnie? - zapytałaś zdziwiona.
- Nigdy nie żartuje jeśli chodzi o rodzinę - powiedział i pocałował cie delikatnie w czoło.

🍙 Hyūga Neji 🍙
- [T.I] jak przekarzemy to głowie mojego klanu? Wierz, że możemy mieć kłopoty - powiedział zdenerwowany i złapał ci za rękę - jednak nie boje się, jesteś dla mnie bardzo ważna - pocałował cię w wierzch dłoni.

Namikaze Minato
- Naprawdę? - zapytał zdziwiony.
- Tak - odpowiedziałaś patrząc mu w oczy.
- Bardzo się cieszę kochanie - przytulił się mocno do ciebie.
- Minato... dusisz - powiedziałaś.
- Wybacz - poluzował uścisk - ale jestem szczęśliwy, że będzimy mieli dzidziusia. Naszą małą kruszynkę.

×××××××××××××××××××××××××××××
Witam was w kolejnej części tej jakże przewspaniałej książki(wyczujcie ten sarkazm). Mam nadzieje, że nie jesteście źli na mnie z powodu tak późnego opublikowania rodziału. Jednak najbardziej chciałabym przeprosić mitsui_amine_desu . Mam nadzieje, że nie jesteś zła za to, że rodział z twoim pomysłem nie pojawił się przed nowym rokiem tak jak ci mówiłam.

Do zobaczenia Kurayami ✴

🍥 Naruto - Preferencje 🍥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz