Lucy
„To sis nemohla vzít něco lepšího?" prohlídla si mě Ashley hned ve dveřích. „Myslíš, něco víc sexy?" řekla jsem její myšlenku. „Nech mě přemýšlet..." dělala jsem, že jsem se zamyslela. „Ne, nemohla. Mám na sobě úplně normální oblečení, ani ne jak to říct...staromódní, ale ani ne moc sexy" vysvětlila jsem ji. Jen nade mnou protočila očima na náznak, že se vzdává a já se zasmála.
Zrovna jsem dorazila společně s Chloe domů k Ashley a Willovi. Teda, stavil se pro nás Will, abych tu nemusela nechávat zbytečně auto. Šlo o to, že Will se bude starat o Chloe, a to dobrovolně, zatímco já, Ashley a Abby budeme mít dámskou jízdu, přesně, jak jsme se domlouvaly. Nakonec jsme to daly na sobotu, podle slov Ashley, že budeme alespoň vyspalé. Měla s námi jít ještě i mamka, jako vždycky, ale ta nakonec zůstala doma s tím, že jí není moc dobře.
„A budeme si hrát zase..." slyšela jsem, jak už Chloe zaměstnávala Willa. Musela jsem se usmát, když jsem se na ně podívala. „Jasně, že jo" odpověděl ji a prohrábl vlásky. „Tak o tu je postaráno" zasmála se Ashley a já s ní.
„Už jsi mu to řekla? O tom, že bys asi chtěla miminko?" zeptala jsem se, když nás Will vůbec nevnímal a byl stranou s Chloe. „Ještě ne, zatím jsem o tom mluvila s tvojí mámou" řekla. „S mojí mámou?" uchechtla jsem se. „Jo, je s ní lepší řeč než s tou mou" to jsem ji bohužel musela dát za pravdu.
„Abby s Patrickem by tady mělo bejt, co nevidět" řekla mi Ashley a tím tohle téma uzavřela. Její máma byla, jak to říct...prostě se o Ashley moc nezajímala, jo, vídaly se, ale nebyla zvyklá na to, že by se na ni mohla kdykoliv spolehnout, jako já na to svoji. Ale její táta ji snese modrý z nebe a má ji moc rád. Navíc jsou rozvedení, takže je to taky zas jiný.
Přesně, jak řekla, za chvíli se tu objevila Abby společně s Patrickem, který nás odveze a přiveze, abychom nemusely jít pěšky, což bylo fajn. Ještě předtím, než jsme se ale vydali na cestu, tak jsem se samozřejmě rozloučila s Chloe a upozornila ji, ať je na Willa hodná, i když to ona jinak neumí.
Cesta byla klidná a krátká, než jsem se nadála, vystupovaly jsme všechny tři před jedním barem, který vybraly holky, přesto už jsem tady ale dřív byla. Abby se rozloučila s Patrickem, a pak jsme vyrazily dovnitř.
„Tak dámy, co si dáme?" zazubila se Ashley, když jsme dorazily k baru, kde číšník natáčel o sto šest. „Já něco míchanýho" řekla jsem a do ruky jsem si vzala nějakej letáček s koktejlama. Nechápejte mě špatně, ale tvrdej alkohol mi prostě nic neříká. „Tak to ne, dáš si aspoň vodku s džusem" zakroutily holky hlavou. Samozřejmě, že to musely říct. „Fajn, ale jen jednu skleničku" souhlasila jsem. Vodka s džusem špatná nebyla.
Potom, co Abby řekla, co si dá, tak to Ashley šla nahlásit barmanovi. Ten kývl a hned se na to vrhl. Holky si pro začátek daly hned nějakýho panáka a pro mě byla teda vodka s džusem. Ihned jsme si přiťukly a daly se do pití. As, a Abby si objednaly hned něco dalšího, a pak jsme si šly sednout do boxu, který byl prázdný. Bylo tu docela dost lidí, takže bylo fakt štěstí, že jsme nějaký našly.
„Je škoda, že tu s námi není i máma, ale aspoň si můžeme víc užívat" řekla Abby a usmála se na nás. „To je pravda, vaše mamka se už nedokáže tolik odvázat, jako my" uchechtla se Ashley. Jen jsem nad nimi pokroutila hlavou. Když na to došlo, obě se uměly odvázat i přesto, že byly obě zadaný, Abby dokonce vdaná. Já to taky uměla, jen jsem neměla takovou potřebu se předvádět.
Potom, co jsme vypily několik skleniček alkoholu, ano...nakonec mě holky donutily k dalším skleničkám vodky s džusem, jsme šly tancovat. Samozřejmě jsme se držely u sebe a nechaly se ovládat hudbou. Na nějakou chvíli, asi hlavně díky alkoholu, jsem se cítila jako za mlada, kdy jsem ještě neměla Chloe. S Charliem jsme chodili na školní párty, tancovali jsme a bavili se, pak se stalo tamto.