3

1.3K 81 12
                                    

Konečně nová část, doufám, že se vám bude líbit a budu se snažit přidat další dřív a polepšit se v tom přidávání :) 

Lucy

„Jo to můžeš..." zamumlala jsem. Pořád tam stál a díval se na nás. Vůbec jsem nevěděla, co se děje a neděje, tohle nebyla obvyklá situace. „Tak už odemykej" odstoupil ode dveří. Radši jsem udělala to, co řekl a šla ke dveřím. Odemkla jsem je, a pak nechala Chloe vstoupit jako první dovnitř.

„Chloe, běž si umýt ruce, a pak za tebou přijdu do pokoje, s maminkou si musíme o něčem promluvit" promluvil Charlie. Nechápavě jsem se na něj podívala, ale nic jsem neříkala, nechala jsem, aby se vše událo, jak řekl.

„Uděláš mi kafe?" podíval se na mě Charlie a já kývla. V kuchyni jsem mu začala připravovat kafe, zatímco on si sednul ke stolu a čekal.

„Ehm, co tu vlastně děláš? Myslím jako pravdu..." zeptala jsem se ho opatrně. „Už jsem ti to řekl, přišel jsem za Chloe" odpověděl. „Tak proč jsi tady, a ne s ní?" založila jsem si ruce na prsou. „Dej tomu čas, chci ti něco říct" měla jsem nutkání protočit očima, ale držela jsem se.

Dodělala jsem pro něj kávu, kterou jsem položila před něj na stůl. Já si sedla naproti němu a čekala, co z něho vypadne. „Chci se s Chloe víc vídat" promluvil konečně. „A tím nemyslím to, že mi ji dáš dva dny v týdnu, chci si ji vzít přes noc" když řekl tu poslední větu, podívala jsem se na něj dost překvapivě. „J-ak, jako myslíš přes noc?" zakoktala jsem. Vážně mě to zarazilo, vlastně jsem se toho docela obávala.

„Jak bych to asi myslel, Lucy? Jsem její táta, chci se o ní starat stejně jako ty" řekl jakoby nic. Tohle všechno by bylo hezký, kdyby byl od začátku normální otec. Ale teď? Jsem z toho celá vedle a jen představa, že by s ním Chloe byla celou noc, mi nedělá dobře.

„Proč tak najednou Charlie?" odhodlala jsem se ho zeptat. „Podle tvýho výrazu odhaduju, že jsi z toho dost mimo. Ale Lucy...já se změnil, a když ty nechceš mě, jako bych chtěl já tebe, tak chci aspoň Chloe" ignorovala jsem to, co řekl o nás. To, že nejsme spolu je jeho chyba, ne moje, a to už od začátku. „Nechtěla jsi jít k soudu, takže jsem tady, abych se domluvil..." nevěřila jsem, že se tohle někdy stane, takovýhle zájem.

„A jak si to jako představuješ?" povzdechla jsem si. Nemohla jsem mu zakázat, aby se s ní nevídal, když jsem neměla pořádný důvod. „Můžeme se v klidu vždycky domlouvat, ne?" kývla jsem. „Chtěl bych si ji vzít zítra, dneska by to bylo moc narychlo" překvapivě jsem zamrkala, už teď?

„Zítra? Charlie, to..." „Lucy...nebudeš si to určovat, jak chceš ty...mám na ní stejný právo, jako ty" už jsem nic neřekla. Docela jsem se bála, kam by tahle konverzace dál šla a nechtěla jsem to zjišťovat. Charlie byl schopnej pár věcí, včetně toho mi dát facku. „Tak fajn" řekla jsem poraženecky. „Výborně, vyzvednu ji zítra ze školy a v sobotu po obědě ji tu máš" řekl, a pak vstal. „Jdu za Chloe, díky za kafe" dodal. Zatímco on šel za Chloe, já tu seděla a měla jsem slzy v očích. Dělo se něco, co byla moje noční můra.

**

„Mami?" přiběhla ke mně Chloe. „Copak broučku?" pohladila jsem ji po vláskách. Chloe si sedla vedle mě na sedačku. „Tatínek mi říkal, že zítra jdu k němu...a přes noc" dívala se na mě jejíma očičkami a já to jen poslouchala. „A chceš k němu?" nic jsem ji na to neřekla. „Říkal, že půjdeme do kina..." zamumlala. Tím mi ta odpověď byla jasná.

„Zvládneš to s ním přes noc? Přeci jen jsi tam nikdy nespala" mluvila jsem dál. „Asi jo, taky říkal, že bych u něj mohla spinkat častěji" zazubila se. Sama tušila, že všechno tohle říkat mi, nebylo pro mě lehký, ale je to tak, jak to je, je to jeho dcera. „Pokud se ti tam bude líbit...samozřejmě můžeš" tyhle slova nebyla tak moc pravdivá, myslím, že si ji Charlie vynutí i tak, na něco ji naláká a bude to.

Love ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat