《°•BÖLÜM 4•°》

137 35 14
                                    

                                                                  ☆
Multi de Masal Ve Savaş var
......................................................

4. Bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz..💋💜💛💙💚

......................................................

"Selam yabani...!"

Şaşkınlıkla açılmış ağzımı bile kapatmayı unutmuştum. O ise sırıtarak tek kaşı kanamış bir şekilde bana bakıyordu.

Bir dakika...bir dakika önemli olan şey bunlar değildi.

O bana yabani mi demişti?!

Tek kaşım havaya kalkarken.

Evet evet tek kaşımı kaldırabiliyorum!

Eğildiğim yerden doğrulup ona anlamsızca bakmaya çalıştım. Odadaki müdür ve berki yok sayarak

"Yabani?" Sorusuna soruyla karşılık vermeye çalıştım.

O hala sırıtarak bana bakarken cevap bekliyordum ben miydim yabani hiç mi kendine bakmıyordu acaba...?!?
O gün altındaki çocuğu öldüresiye döverken o yabani olmuyordu ben mi oluyordum. " Evet yabani!" Dedi beynim karışmıştı lan ne oluyordu burada!

Biz hala onla bakışıp gözlerimizle konuşmaya çalışırken ki bunu yapabildiğimizi pek sanmıyordum.

Müdür pardon yakuşuklu müdür
"Masal işin bittiyse çıkabilirsin." Dediğinde bana yabani diyen yabaniyeye bakarak duydun mu ismim varmış der gibi bakıyordum.
İç sesim bütün mallığını kullanarak

"hüsnüyle hüsnüye gibi o ne lan." Dediğinde ona gözlerimi devirdim.
Lan ben bunu dıştan mı yapmıştım. Olayı kurtarmam lazımdı.

Bu yüzden hocaya dönüp kafamı salladıktan sonra arkamı döndüm.

Bu sırada da bize anlamamış bakışlar atan berk'e hafifçe tebessüm ederek odadan çıktım.

Anlamadığım şey o yabaniye niye müdürün karşısında bu kadar rahattı  ya da okul böyleydi yani kuralsız falan da berk mi çok terbiyeliydi acaba...?!?
Bunu sınıfta tek başıma takılırken düşünmeyi planlıyordum.

Odadan çıktığımda o gün gördüğüm çocuklara 'yaa demek ki hafızam yerindeymiş' bakışı atıp çalan zille birlikte merdivenleri çıkmaya başladım.

Yavaş yavaş boşalan koridorda sınıfa girdiğimde kimse beni farketmeden yerime geçmeye çalıştım. Yani sadece çalıştım.

Zil çaldığında bana yönelen sarı saçlı kız beni farkettiğinde kollarının üzerine koyduğu kafasını çekip bana gülümsedi.

Ne yapıyim ne yapıyim diye düşünürken ben de gülümseyip yerime yani en arkadaki cam kenarına geçtim.

Çantamdan tekrar kalemliğimi çıkarıp hocanın gelmesini beklerken birinin önüme oturmasıyla karşımdakine baktım sarışın kız bana elini uzatıp "Sabahtan beri yanına gelmek istiyorum ama beni farketmedin galiba" dediğinde gülümsüyordu.

Buruk bi tebessümle "Yakaladın beni"
Diyip uzattığı elini sıktım. "İsmimi duydun zaten ben masal"
Dediğimde hızlıca elimi sıkıp "Ben de gizem" dedi. Gizem...ne güzel ismi vardı.

İkimizde elimizi indirdiğimizde
"Eee okulumuzun beğendin mi?"
Diye sorarken bir elini çenesinin altına koymuş gamzesini çıkararak gülümsüyordu.
Elimi eh yani der gibi sallayıp "güzel " dedim.
"Şey sen istersen benim yanıma otur çünkü bu sıranın sahibi var" dediğinde gülümsemem yüzümde silindi ve

YABAN MERSİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin