~Omzumdaki Kız~

83 18 3
                                    

Bardağı tezgahın üzerine bıraktım.Sonra Açelya beni aradı ve yarın kar tatiline gideceğini benim de gitmek isteyip istemediğimi sordu. Biraz düşündüm. Zaten kafamı toparlamaya ihtiyacım vardı. Geleceğimi belirttim .
Odama çıkıp  birkaç kalın kazak, birkaç okuma kitabı ve ihtiyacım olan şeyleri ufak bir çantaya koydum. Sonra yatağıma uzandım ,gözlerimi sımsıkı kapattım.Sabahın bir an önce olmasını istedim.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Sabah yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım . Bu sabah erken kalkmayı başarmıştım. Üzerimi giyiniyordum ki Annem aşağıdan seslendi. "Açelya geldi hadi kızım bekletme." Dedi . Üzerimi giyindim, çantamı alıp aşağı indim. Beraber dışarı çıktık. Fakat Timuçini gördüm dışarda. Arabanın içinde bekliyordu. Sonra o da bana baktı her zamanki gibi, umutla.Hızlıca Açelya nın koluna vurdum." Neden bana onun geleceğini söylemedin " diye söylendim.  Açelya sadece pis pis sırıtıyodu. Ona bunun hesabını soracaktım .Arabaya bindik .Timuçin günaydın dedi ben de ona karşlık günaydın dedim. Birşey demeden yola devam ettik. Sessizliği Timuçin bozdu. Otobüs ile gideceğimizi çünkü annesi onu uzak yola arabayla gitmemize izin vermediğini söyledi.Benim için sorun yoktu Timuçin ile gitmek dışında...
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××Garaja geldik ve otobüse binecektik ki Açelya ikinci darbeyi yaptı. Kendisi erkek arkadaşı ile oturacağını ,bize de Timuçin ile yan yana bilet aldığını söyledi. Gerçekten onu öldürecektim. Zor bir yolculuk olacaktı...                                         Otobüse bindim ve Tinuçine" pencere kenarı benimdir "dedim hafif bir gülümseme ile . O da sadece tamam dedi. Koltuğa yerleştim ,uzun yolculuk başlamıştı.                                                    
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
İlk başta dışarıyı seyrettim ama artık gözlerim yorulmaya başladı .Timuçin telefonla uğraşıyordu. Onu yolculuk yormamış gibiydi. Açelya ile Alperen boş boş konuşuyorlardı. Dayanamadım ve en sonunda gözlerimi kapattım.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Otobüse bindik, ÇİSEM ile. Onla aynı otobüste olmak bile beni zorlarken şimdi bide yan yana oturacaktık. Bu zordu . Çisem pencere kenarına oturmak istedi . Sadece tamam dedim. Yolculuk başladığımda Çisem ilk başta pencereden dışarıyı seyretti . Bense biraz telefonumla oyalandım. Ama arada bir ona da bakmayı eksik etmedim.Tekrar ona gördüğümde uyumak üzereydi .
Gözleri kapandı ve kafası omzuma düştü. Kalbin deli gibi çarpmaya başladı . Biraz rahatsız olmuş gibi hareket ettim . Ama uykusu o kadar ağırdı ki birşey değişmedi . Elimden telefonu bıraktım ve ben de kafamı onun kafasının üzerine hafifçe bıraktım. Ve saçlarındaki kokuyu içime çektim.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

" Ağaçtan düşen yaprak nasıl kurumaya makhümsa , gönlünden düşen insan da unutulmaya mümkündür."

GÖLGEDEKİ DEHŞETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin