Kütüphaneye gitmek istedim çünkü biraz sessizliğe ihtiyacım vardı. Yağmurun yağışını izlemek güzeldi kütüphanenin büyük pencerelerinden. Yağmurun yağışını her zaman sevmişimdir. Cama vuran yağmur damlaları beni her zaman sakinleştirir. Dışarı seyretmeyi sürdürürken İşte o ! Yine o karanlık gölge . Bu bir tesadüf olamazdı. Sonra kaybolup gizlice gitti . Herzamanki gibi . Artık içten içe korkmaya başlıyordum.Sonra omzunda sıcak bir el hissettim. Korkuyla arkama döndüm.Timuçini gördüğümde yüreğime su serpildi. O da anlamsızca bana bakıyordu...Timuçin bana iyi mısın diye sordu . Kekeleyerek de olsa " i-i iyiyim dedim.Dün tam konuşamadık diye söylendi." Şuan konuşmak istemiyorum dedim ve penceredeki eşyalarımı toparlayarak oradan ayrıldım.Timuçin arkamdan koşarak geliyordu . Ve hızlıca acıyan kolumu tuttu . Canım acıdı ama aldırış etmedim. Zaten sınıfa Açelya nın yanına gelmiştik. Açelya Timuçi e dönerek " Demek bizim kayıp kızı buldun " dedi , gülümsedi. Ben de zorla da olsa gülmeye çalıştım. Timuçin beni eve bırakabileceğini söyledi . Dışarı çıktık. Dışarı geldiğimde tedirgince etrafa baktım.Ve ilk aşkım ( BABAM ) buradaydı.Koşarak ona sarıldım. " "Demek geldin , seni özledim" diyebildim.Timuçin ve Açelya arkamdan bana bakıyordu. Onları orada bırakarak oradan babamla ayrıldım. Eve vardığımızda annem bizi kapıda karşıladı. İçeri girdik , annem bize sıcak çikolata yaptı. Sonra da babamla uzun uzun konuştular.Ben onlara katılmadan pencereden manzarayı seyretmeye bâşladım.Havalar yavaş yavaş soğuyordu. Benim hayata inancımın soğuduğu gibi...
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
" Kalbin bir terazi olsun. Önce insanları ölç , tart ve sonra sevgine , sağır yüreğine ağır olanları ait oldukları yere bırak. Bırak ki boşuna ne ömrüne ne de gönlüne yük olmasın "
BEĞENILERI BEKLİYORUM Bazen aklıma geldiği anda yazdığım için çok yazım yanlışı oluyor bunun için özür dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGEDEKİ DEHŞET
Misteri / ThrillerSen misin ? Yüreğimi çalıp giden sen misin ? Pe ki ya gölge . Adını bile bilmediğim, gölge. Hayatımı maffeden , sevdiğimi kalbimle beraber alıp götüren sen . Çaresiz yüreğimle bırakıp giden sen . Daha söyleyemedim bile sevdiğimi . Alıp götürdü seni...