-8.-

385 29 0
                                    


Két hét telt el azóta, hogy megmondtam Danielnek, hogy ne keressen. Mint a pletykák többsége így a mienk is kezdett szépen lassan elpárologni, és az emberek találtak mást, amin csámcsoghatnak. Nyilván ez azért jött jól, mert végre tudtam a tanulmányaimra is koncentrálni. Persze amikor minden jóra fordul, valaminek muszáj beavatkoznia.

-Ma este ünneplem a születésnapomat. Lesz egy kis buli féle nálunk. Eljöhetnél. -súgta oda nekem Lizz, miközben a polcok közt kerestem a könyveimet. -Nem lesznek olyan sokan. Alig 50 fő. -magyarázta.

-Meglátom. -mondtam. -Nem arról van szó, hogy nem akarok elmenni. Tudod, hogy imádlak és te vagy a legjobb barátnőm. -fordultam felé és megfogtam a kezét. Lizz halványan elmosolyodott. -De most, hogy végre csendesedtek a dolgok nem kéne nekik még egy pletykát adni.

-Megértelek. De ott lesznek a nővérem közeli barátjai is. Ő az orvosira jár, és az egyik barátnőjének a pasiját Jamesnek hívják. Kicsit kutakodtam utána és mint kiderült Kanadából jött, egy évvel idősebb, magas, barna hajú és szemű és egy fekete fonott karkötőt hord. -vigyorgott én pedig a számat eltátva kaptam oda a kezem.

-Gyere hatra. -mondtam, mire Lizz azonnal elvigyorodott. -El sem hiszem, hogy láthatom! -ugrottam fel örömömben. -Annyi mindent kell neki mesélnem. -mondtam fülig érő vigyorral.

-Ott lesz viszont Daniel is. -mondta, mire megértően bólintottam. -Megoldjuk, hogy ne legyen a közeledben. Rendben? -mosolygott rám, mire bólintottam.

DANIEL SMOKE

-Ki az a srác? -kérdezte tőlem Adam, mikor beléptem a konyhába. Összezavarodottan néztem rá. -Mögötted. Katelynnel beszél. De már azóta mióta megérkezett. -magyarázta. Lassan megfordultam és az előbb említett párost kerestem. Katelyn egy passzos farmert és egy rövid pólót vett fel, amire egy kockás inget terített. Tipikus filmbe illő kertvárosi lánynak tűnt.

-Nem tudom. Nem is érdekel. -vontam meg a vállam, miközben nagyon is érdekelt. Ezt persze Adam is észrevette és halkan felnevetett. -Azzal van, akivel akar, akkor amikor akar.

-Hát persze. -mondta. -Gondolom akkor az sem érdekelne, hogyha most odamennék és elhívnám egy italra. -vigyorodott el, mire én is egy mosolyra húztam a számat. Tudtam, hogy Katelyn azonnal visszautasítaná. -Egyébként a srác orvosira jár. -jelentette ki.

-Ezt mégis honnan veszed? -kérdeztem, mire megfordultam és az előttünk lévő párt néztem. Velem egymagas srác volt. Barna haja és szeme volt. Egy fehér inget viselt, amit gondosan és pontosan betűrt a kék öltönynadrágjába. Kitűnt közölünk de ez cseppet sem érdekelte.

-Nézz csak rá. Ide látszik, hogy kitűnő anatómiából. Ez a csávó alig látott napfényt, annyit magolt. Plusz Lizz egyik barátnőjével érkezett. Azt meg tudjuk, hogy a többségük oda jár. -mondta, mire egyet értően bólintottam. -Most már csak az a kérdés, hogy te vagy én avatkozzunk be ebbe az aranyos kis románcba. -nevetett fel.

-Bízd rám. -kacsintottam rá és ellöktem magam a konyhapulttól.

KATELYN MOON

-Tudod a vicc az egészbe, hogy párkapcsolatban indultam el ebbe a buliba és szingliként érkeztem. -nevetett fel James a sajátos viccén. -A barátnőm... Vagyis a volt barátnőm. -javította ki magát. -Eléggé féltékeny típus és amikor, megtudta, hogy úgy létezel. -mosolyodott el. -Akkor kiborult. Akkor meg főleg mikor elmeséltem neki, hogy egyszer a kádba aludtál miattam nálunk, mert olyan beteg voltam, hogy két estét a mosdóba töltöttem mert a gyomrom feladta a szolgálatot. -a régi emlékre azonnal felnevettem. Jó volt ilyenekre visszaemlékezni.

A Hold és a CsillagokWhere stories live. Discover now