-17.-

281 25 2
                                    

-Jézusom, te tényleg itt állsz előttem. -pattant fel Daniel zihálva a platóról és leugrott róla. Szinte levegőnek nézett. A lány elé lépett és a karját nyújtotta felé egy ölelésért, de ő elhúzódott. Daniel csalódottan engedte le a kezét. -Úgy hiányoztál. -két kezé közé szorította a lány arcát és hiába nem akarta, de mégis magához vonta.

-Te is. -ölelte át Ashley Danielt és mélyen magába szippantotta az illatát. Hirtelen kínosan éreztem magam. Pár perccel ezelőtt engem csókolt utána pedig most egy másik lányt ölelget. Rosszul esett, de Danielt ez boldoggá tette, hogy látja a volt barátnőjét. Engem akkor miért nem tudott?

---

Vége volt a vizsgaidőszaknak. Mindenki fáradtan és kimosott aggyal indult neki annak a két napnak, amit pihenőnek kaptunk. Lizz, rávett, hogy menjek el a focimeccsre, amit ezen a csodás nap estéjén tartottam. Húztam a szám, de belementem.

Azzal, hogy Ashley visszatért minden felbomlott. Tényleg minden. Amanda és Samantha tombolt, egyből ellenségeskedtek vele és ebbe engem is beleakartak vonni. Nem mentem bele. Valahol a szívem legmélyén megértettem Ashleyt is. Amiért elmenekült. És Danielt is, amiért végre ismét ketten lehetett olyannal, akit mindenkinél jobban hiányolt.

-Egyértelmű, hogy Mark mezét veszem fel. -nyomta a kezembe a táskáját Lizz a pálya melletti parkolóban. -Neked is Danielét kellett volna. -magyarázta én pedig elhúztam a számat. -Ashley a múlt, akinek az emléke még most is itt van. Hidd el nekem, csajszi. -mondta miközben felvette a blúzára Mark hatalmas mezét. -Ennek a dolognak nagyobb a füstje, mint a lángja. -mondta, én pedig keserűen mosolyogva adtam vissza a táskáját.

-Nem fogok beleavatkozni. Ha ő így dönt, akkor én is. -szögeztem le, pedig rettentően fájt tőle a mellkasom. -Senki után nem fogok futni. Főleg nem Danielért. -mondtam. Lizz pontosan tudta, mi volt azon az estén. Még a részleteket is, amikre, ha visszagondolok hirtelen zsibogni kezd a bőröm.

-Milyen áldás, ilyen két gyönyörű lánnyal találkozni. -karolta át a vállunkat hátulról Adam. -Jobb, ha bementek, a lelátó már félig foglalt. -adott tanácsot, mi pedig bólintva indultunk el Adammal együtt. -Menjetek fel. Meccs után találkozunk, még van egy találkám a női mosdónál. -kacsintott ránk, mi pedig fintorogva néztünk össze Lizzel.

Leültünk a helyünkre. Lizz elment hot dogokért én pedig miközben vártam rá rájöttem, hogy most voltam elsőnek itt. A két lelátó között, a kapunál Ashley állt. Előtte Daniel állt nekidőlve a lelátó falának. A lány artikulálva magyarázott, Daniel pedig mosolyogva nézte. Nekem pedig ettől a mosolytól a szívem megfájdult. Ő pedig, mintha csak megérezte volna, hogy nézem a lelátóra pillantott, pontosan a közepére, ahol ültem. Kínosan intett, mire Ashley is felém nézett én pedig elkaptam a tekintetem

-Na mizu? -pattant mellém Lizz és a kezembe nyomta az ételt. -Gyere egy képre a közösségire. -emelte fel a telefonját én pedig a Hot Dogot a szám elé tartva tátott szájjal néztem a kamerába Lizz pedig átölelve a nyakam vigyorgott. Két perc múlva már meglettem jelölve egy képen. Szivecskés, tüzes és napszemüveges emojik érkeztek. Egyetlen egy szöveges komment volt: @dnlsmoke gondolom ülnél az üres székre :/. Elvörösödve néztem a mellettem lévő üres kék székre, miközben magamban átkoztam Adamet. -Ez hülye. -nevetett fel Lizz és beszivezte a hozzászólást. Alig egy perc alatt top komment lett.

A meccs nem sokra rá elkezdődött mi pedig nem sok mindent tudtunk hozzátenni a témához. Egyikünk se értette, de amikor a tömeg ordítva tapsolt mi is így tettünk. Egy idő múlva pedig mindenki ordítva állt fel és ujjongot. A játékosok kiterültek a pályán az ellenfél csapat pedig fejüket lehajtva mentek le a helyszínről. Daniel és Adam ledobta a sisakját. egymásra ugorva fetrengtek a földön a többiek pedig rájuk ugrottak. Nyertek. A tömeg kezdett feloszlani páran gratuláltak a nyerteseknek és bátorítóan megcsapkodták a vesztesek vállát. Lizz azonnal Mark nyakába ugrott és végig simított az izzadságtól vizes haján. Daniel és Adam egymás vállát ölelve jöttek le a pályáról.

A Hold és a CsillagokWhere stories live. Discover now