-Ja nie mogę ale ta walizka jest ciężka (narzekał Eren) Co ty w niej masz?
-Ubarnia,książki,szczoteczkę,pastę do zębów (odpowiedział blądyn uśmiechając się do szatyna)
-Już myślałem,że cegły...
Oboje zaczęli się śmiać.
Nagle autobus się zatrzymał na ich przystanku.
Oboje złapali za walizki i z niego wysiedli.-Ale buda...(powiedział pod nosem Eren)
-Nie jest tak źle.
Chłopacy spojrzeli na siebie i weszli do budynku.Tam się przedstawili po czym dostali klucze i udali się do pokoi.
-Jak myślisz ile będzie chłopaków w pokoju ?
(spytał zaciekawiony Armin który ciągnął
walizkę po schodach)-Nie wiem może z sze...
Chłopak nie zdążył do kończyć kiedy ze schodów zbiegała roześmiana blądynka a za nią dwie dziewczyn.
Jedna z nich wpadła na Armina natomiast trzeciej udało się zachamować.
Eren,dziewczyna i jego walizka polecieli po schodach.-Jesteś cała (wstał zakłopotany Eren,który podawał rękę dziewczynie)
-Jest w porządku.Najmocnej cię przepraszam (odpowiedziała lekko zakłopotana ale uśmiechnięta)
Reszta osób zeszła do nich i się wypytywała czy nic im nie jest.
Owczem byli trochę poobijani jednak nie doznali głębszych urazów.Dziewczyny odprowadziły chłopaków na górę po czym zaproponowały,że jak się rozpakują to żeby zajrzeli do pokoju 200.Było to dokładnie nad chłopakami ponieważ oni mieszkali pod nr.100
Eren otworzył drzwi i zastał tam 5 łóżek,dwie duże szafy,pięć okien,lampę,drzwi do łazienki oraz duży stół do odrabiania lekcji.Nagle do chłopaków podeszło dwóch w miarę wysokich chłopaków mniej więcej wzrostu Erena i jednego niższego wzrostu Armina.-Hej jestem Marco.(powiedział czarnowłosy chłopak z piegami) Tam macie łóżka które wam zostały.
-Zostawiliśmy wam trochę miejsca w szafie jakbyście chcieli.(powiedział niziołek)
-Ostrzegam,że długo się kąpię.(powiedział trzeci chłopak)
Nowo poznani współlokatorowie przedstawili się podczas gdy Eren i Armin rozpakowywali bagaże.
15:30
Minęło 30 min odkąd chłopacy się rozpakowywali.
-Armin ! (Krzyknął szatyn)
-Co się stało ?
Armin podskoczył a chłopacy się zdziwili.
-Mieliśmy iść do dziewczyn !
-Zapomniałem.
Chłopaki złapali się za głowy.
-Jakich dziewczyn ?
-Ładne są ?
-Mają chłopaków ?
Chłopacy zaczęli zadawać pytania.
-Chodźcie z nami to się przekonacie (powiedział pewny siebie Eren)
Wszyscy wstali i udali się do pokoju dziewczyn.
Oczywiście ich wpuściły.-Cześć Historia (powiedział Armin)
Dziewczyna uśmiechnęła się i otworzyła szerzej drzwi.
Eren odrazu zauważył dwie nowe dziewczyny.
Była to blądynka która miała upięte włosy i malowała sobie paznokcie z brązowowłosą dziewczyną w piegach.
Obie wyglądały na chłopczyce,ale były ładne.
Kiedy chłopcy usiedli wszyscy zaczęli się przedstawiać po kolei...Mam nadzieje,że się podobało;)
Ostrzegam tylko że nie robię akapitów
bo za bardzo nie umiem a nie chce ryzykować
aby nie wyglądało to źle :P
Interpunkcja przed danymi spójnikami też u mnie nie wystąpi...W następnym swoim" dziele"
postaram się bardziej.
CZYTASZ
This is just the beginning
RomanceEren jest w liceum.Wybrał się tam ze swoim przyjacielem Arminem.Szybko zaprzyjaźniają się z Historią,Yrmin,Sashą,Jeanem,Connym,Annie, Marconem oraz Mikasą której Eren wpadł w oko...