Był ostatni dzień szkoły.Wszyscy ubrali się na galowo.Na 9:00 był apel pożegnalny.Eren był w raz z przyjaciółmi na górze trybun jednak na dole stali wszyscy nauczyciele w tym Levi Ackerman.Eren cały czas spoglądał na niego.Od tamtej akcji nie spotykali się już.Kiedy wszystko się skończyło chciał podjeść do mężczyzny ale nagle podeszła do niego rudowłosa dziewczyna której wręczył karteczkę.Taką samą jak on kiedyś jemu.Eren się zatrzymał i postanowił zmienić kierunek.Poszedł za przyjaciółmi.Przyjaciele wybrali się do kawiarenki ponieważ przez najbliższy miesiąc nie będą się widzieli.Każdy chłopak zaprosił swoją dziewczynę do swojego rodzinnego domu na dwa tygodnie aby spędzić wspólnie czas.Poźniej mają dwa tygodnie dla rodziny.Ustalili że później wszyscy wybiorą się na dwa tygodnie na Karaiby.Ojciec Historii już załatwił im bilety.Następnego dnia każdy się pożegnał i wyjechał do rodzin.Eren został jeszcze jeden dzień w internacie.Chciał zadzwonić do Leviego.
-Dobra to zadzwonimy...(powiedział dla siebie)
Udało mu się.Nagle ktoś odebrał telefon.
-Dzień dobry tutaj Petra Ackerman.Levi na chwile wyszedł czy w czymś mogę pomóc ?
Chłopak usłyszał głos kobiety.Poznał że to była nauczycielka Historii.
-Halo ?
-P-przepraszam to pomyłka...
Eren czuł się nie ważny ale pamiętał że a jeszcze Historie.Wyszedł z pokoju łapiąc za walizkę i poszedł na przystanek.Wyciszył telefon.Kiedy dotarł do domu spojrzał na telefon.
15 nieodebranych połączeń od:Levi Ackerman
3 nieodebrane połączenia od:Historia
9 nieodebranych połączeń od:Mama/Tata-Ciekawe co się stało...?(powiedział pod nosem)
Kiedy był już przy bramie od domu nagle zobaczył mamę która wybiegła z domu.
Chłopak się zdziwił.Otworzył bramę i wszedł na podwórko.Mama go przytuliła.Była cała zapłakana.-C-co się stało ? (spytał zaniepokojony)
-Myśleliśmy że nie żyjesz.
Nagle usłyszał głos ojca który szedł do niego.
Wszyscy udali się do domu.-Prawdopodobnie byłeś już w drodze gdy dostaliśmy to powiadomienie.(powiedział tata Erena)
-Jakie powiadomienie ?
-Kiedy byłam w salonie włączyłam sobie telewizje.Pojawiły się wiadomości.Usłyszałam jak kobieta w telewizji powiedziała że w mieście w którym mieszkasz spłonął kawałek internatu ponieważ jakaś kobieta wysadziła niedaleko mieszkanie.
-Podali jej imię ? (spytał zaniepokojony)
-Petra R.
. . .
CZYTASZ
This is just the beginning
Storie d'amoreEren jest w liceum.Wybrał się tam ze swoim przyjacielem Arminem.Szybko zaprzyjaźniają się z Historią,Yrmin,Sashą,Jeanem,Connym,Annie, Marconem oraz Mikasą której Eren wpadł w oko...